Gå til innhold

Kvinnfolk/hookups som bare gir blowjobs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Kunne aldri drømt om å suge en random fyr. Nei jaggu, skulle jeg først gå til det skritt å dra med en fyr hjem, så skulle han jammen fått gjøre jobben ja hehe

Hvor har du dey fra Harry at damer ikke liker synet av en penis?? Det er etter mitt syn en fin "ting" å se på! :)

Jeg ser den.....Å ta`n i munn er vel litt mer "personlig" enn å bare tre seg nedpå kanskje? Jeg føler det litt sånn med kyss egentlig. det føler jeg er veldig intimt og forbeholdt kjæreste man er glad i....Tror ikke jeg ville gjort det på ONS....men å gå ned på henne hadde jeg gjort om hun var ren....Av en eller annen merkelig grunn ser jeg ikke det som så intimt :vetikke:

Jeg tror ikke jeg har blitt kjent med EN ENESTE dame, som har innrømmet at hun blir trigget og tent av å se en penis. hverken slapp eller stiv...Helt 100% seriøst! Det første de roper av ren reflex er ÆSJ!

veldig rart egentlig...for oss gutter er jo det å se en fitte det absolutt beste kunstverket man kan få for øynene :fnise::danse: .

Men dere damer er vel forskjellige der også, som på andre ting ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokkert::hakeslepp:

kvinner har så mange hickups og regler at jeg fatter det ikke. Glad jeg aldri er nødt å tenkte med mer enn ett hode når jeg er kåt. Jeeses, å lese sånt som dette er klar motivasjon til å bli homse. Har i alle fall fokus på hva som er viktig ved tilfeldige ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Dere som har sugd dere ut av en situasjon. Likte dere det da ikke i det hele tatt, eller var det noe dere også likte å gjøre, men ville ikke gå hele veien?

jeg har ikke likt å gjøre det på ons, derfor jeg stopper etter sikkert max fem min. Blir så fort sliten i skjevene av det, og etter mye alkohol klarer jeg ikke å ta den så langt inn heller.

Men tanken er spennende da, men ikke like greit fysisk. Spesielt ikke i mine tilfeller som gjerne gjør det ute(classy, i know..) og det blir vondt på bakken og kaldt osv.

I andre omgivelser så hadde det nok vært bedre.

Ikke skjedd så ofte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den.....Å ta`n i munn er vel litt mer "personlig" enn å bare tre seg nedpå kanskje? Jeg føler det litt sånn med kyss egentlig. det føler jeg er veldig intimt og forbeholdt kjæreste man er glad i....Tror ikke jeg ville gjort det på ONS....men å gå ned på henne hadde jeg gjort om hun var ren....Av en eller annen merkelig grunn ser jeg ikke det som så intimt :vetikke:

Jeg tror ikke jeg har blitt kjent med EN ENESTE dame, som har innrømmet at hun blir trigget og tent av å se en penis. hverken slapp eller stiv...Helt 100% seriøst! Det første de roper av ren reflex er ÆSJ!

veldig rart egentlig...for oss gutter er jo det å se en fitte det absolutt beste kunstverket man kan få for øynene :fnise::danse: .

Hææ.. Jeg forstår heller ikke hvorfor vi damer angivelig ikke liker synet av en penis? Jeg syns en penis både slapp og stiv er rålekkert! Mulig det bare er jeg som nok en gang er merkelig, men tror nok ikke det er tilfellet.. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hææ.. Jeg forstår heller ikke hvorfor vi damer angivelig ikke liker synet av en penis? Jeg syns en penis både slapp og stiv er rålekkert! Mulig det bare er jeg som nok en gang er merkelig, men tror nok ikke det er tilfellet.. ;)

Oida....hehe. Da er det nok helt sikkert bare de damene jeg omgås som skal være litt for pripne og fine til å innrømme det "face to face" med en mann :). Jeg har mistenkt hele livet at damer like synet innerst inne....men er litt sånn "slik skal kvinner oppføre seg og slik skal dem ikke gjøre" gammeldags holdning som har holdt dem igjen :fnise: .

Du er ikke rar av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare damer du omgås ja, en penis (særlig når den er erigert) er jo virkelig et vanvittig flott og opphissende syn! :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Rare damer du omgås ja, en penis (særlig når den er erigert) er jo virkelig et vanvittig flott og opphissende syn! :danse:

Mye mulig det ja :) Svært få av dem er sånn "in your face" kåte og åpne når det kommer til de tingene der...Kjærestene har selvsagt likt det, men det ligger jo litt i kortene når man liker noen og skal elske med henne. Mulig det er nettopp derfor jeg har hatt inntrykket mitt....Nå vet jeg bedre iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg vet om en del jenter som om de havner hjem med en fyr, så har de gjerne ikke sex i tankene, men så føler de seg pressa og såkalt "suger seg ut av det".

Hadde det vært grunnen til at jeg fikk en bj hadde jeg følt meg skikkelig teit etterpå...

Det går ann å si at man ikke vil ha sex :klo:

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det ja :) Svært få av dem er sånn "in your face" kåte og åpne når det kommer til de tingene der...Kjærestene har selvsagt likt det, men det ligger jo litt i kortene når man liker noen og skal elske med henne. Mulig det er nettopp derfor jeg har hatt inntrykket mitt....Nå vet jeg bedre iallefall :fnise:

Damer har nok generelt mer hemninger seksuelt. Eller kanskje de til og med tror det er feil av dem å bli opphisset av "enkle" ting, vi kvinner skal jo liksom være litt mer kompliserte enn menn.

Vel, jaggu glad jeg ikke er redd for å vise at jeg er kåt og glad i kuk :laugh: Det er mulig jeg har skremt noen menn med åpenheten min, men det får heller være!

Endret av Acinonyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Damer har nok generelt mer hemninger seksuelt. Eller kanskje de til og med tror det er feil av dem å bli opphisset av "enkle" ting, vi kvinner skal jo liksom være litt mer kompliserte enn menn.

Vel, jaggu glad jeg ikke er redd for å vise at jeg er kåt og glad i kuk :laugh: Det er mulig jeg har skremt noen menn med åpenheten min, men det får heller være!

Du skal ALDRI være redd for å være deg selv! Jeg personlig liker et stort mangfold av type damer. Syntes det er sjarmerende og søtt med de blyge....men bare elsker å prate med de "rett frem" damene som er litt "positivt frekke".....

Tror veldig mange menn liker at damene tør være seg selv jeg....Jeg får iallefall lettest sosial kontakt med de som har sterk karisma og utagrerende personlighet. Å føle at man har kjent henne lenge etter å "bare" ha pratet sammen i 5 minutter er fint. Å vite litt direkte hva en dame tenker og vil er noe jeg setter pris på iallefall ;)

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Vel, jaggu glad jeg ikke er redd for å vise at jeg er kåt og glad i kuk :laugh:

Haha, du høres ut som drømmedama. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hadde det vært grunnen til at jeg fikk en bj hadde jeg følt meg skikkelig teit etterpå...

Støtter denne 100%

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Noen mener jo, merkelig nok, at oralsex ikke er sex... Til og med hørt at det ikke er utroskap. Føler av og til at noen lever på andre planeter enn jorden.

Sex er sex uansett om man har tatt den i munnen eller i fitta mener da jeg :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Du skal ALDRI være redd for å være deg selv! Jeg personlig liker et stort mangfold av type damer. Syntes det er sjarmerende og søtt med de blyge....men bare elsker å prate med de "rett frem" damene som er litt "positivt frekke".....

Tror veldig mange menn liker at damene tør være seg selv jeg....Jeg får iallefall lettest sosial kontakt med de som har sterk karisma og utagrerende personlighet. Å føle at man har kjent henne lenge etter å "bare" ha pratet sammen i 5 minutter er fint. Å vite litt direkte hva en dame tenker og vil er noe jeg setter pris på iallefall ;)

Tror du har helt rett her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette lurer jeg litt på. Når man suger en fyr helt random, bak en busk eller på et nachspiel, hvor spruter han da? Det er vel gjerne noen som svelger det, men om man ikke gjør det (og heller ikke vil ha det i ansiktet eller brystet) hvor spruter fyren da?

Anonymous poster hash: 2a279...e72

Hvor spruter han da? Du snakker som om man må sikte fossen inn et sted. Om de i det hele tatt kommer er det ikke mer enn en spyttklyse... Bakken? Ikke i kjeften min i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at får en fyr med en jente hjem fra byen, kan det føles nesten forventet. Jeg skal ikke si jeg har master i å "Suge meg ut av det", men kan tenke meg mange jenter blir litt stressa, angrer og gjør en kjapp en. Kan godt hende noen er redd for at gutten skal bli sur også! Er det ikke litt der begrepet "luremus" kommer fra også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig!!

Tenk å hattt en naken mann gående å svinse rundt så en kunne fått sett dagen lang :)

Er nok litt rar, jeg skjønner det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jo jeg å se en naken mann, kunne gjerne gått rundt og svinset hele dagen for meg hehe. Åpen tilgang til godsakene da! Hehe

Men så tenkte jeg at det må være lite hyggelig, og sikkert turn off for en mann å bli møtt med æsj når han kler av seg...

Det ville nå iallefall jeg syntes om det var omvendt...

Edit. Skrivefeil. Mobil :)

Endret av lillbilly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at får en fyr med en jente hjem fra byen, kan det føles nesten forventet. Jeg skal ikke si jeg har master i å "Suge meg ut av det", men kan tenke meg mange jenter blir litt stressa, angrer og gjør en kjapp en. Kan godt hende noen er redd for at gutten skal bli sur også! Er det ikke litt der begrepet "luremus" kommer fra også?

Det kan sikkert stemme at det er der begrepet kommer fra, men litt OT må man påpeke at det ikke burde plage noen kvinne å fremstå som luremus hvis man først ikke ønsker gå videre.

Men det er hele settingen jeg ikke skjønner: du er kåt, du har hentet deg en kjøttbein, han er klar, også plutselig i senga, mens ting pågår, plutselig inser at "Nei, jeg er ikke interessert likevel, får tømme han og sende han av gårde"

Det er dette som skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

En deilig kuk er jo det beste man kan se på :fnise:

Meget opphissende å se en erigrert pikk iallefall når den sitter på en du er glad i ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...