Gå til innhold

Kvinnfolk/hookups som bare gir blowjobs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er egentlig greia der? Har møtt noen jenter på byen der det stort sett bare har endt med oralsex, og ingen vanlig sex/samleie.

For meg har det jo vært ganske så fint og greit, da jeg elsker det...men kan ikke se hvordan hun får noen spesiell nytelse av det. Har heller ikke hørt om så mange mannfolk som "bare" går ned på ei ukjent jente :P

Så, kvinner, hva er grunnen til at du bare ville ha sugd en random kar?

Anonymous poster hash: c6490...ada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Regnstorm

Det kan jeg ikke se noen god grunn til i det hele tatt, for min egen del. Men det kan jo hende de bare tenner på det da, eller liker å føle seg til nytte og begjært.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Noen mener jo, merkelig nok, at oralsex ikke er sex... Til og med hørt at det ikke er utroskap. Føler av og til at noen lever på andre planeter enn jorden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Også er det jo de som bare ELSKER å se en mann nyte da....Ikke noe galt i det? Og å sleike på en penis som er ren og innbydende er vel kanskje et pluss for noen også, selv om de fleste damer ikke liker synet av penis sånn i seg selv.

Og sist men ikke minst....da slipper de bekymre seg for uønsket graviditet og allt "styret" det er å ha full sex

:vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en del jenter som om de havner hjem med en fyr, så har de gjerne ikke sex i tankene, men så føler de seg pressa og såkalt "suger seg ut av det".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De prøver å holde "tallet" nede. De har et forskrudd syn på sin egen seksualitet, og føler seg skittne hvis de tar den i fitta. Dette er tist fordi de åpenbart ønsker seksuell omgang innerst inne. De lider av hore/madonna-syndromet, men klarer bare å undertrykke sin egen seksualitet halvveis.

Anonymous poster hash: 6930c...b5a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver å holde "tallet" nede. De har et forskrudd syn på sin egen seksualitet, og føler seg skittne hvis de tar den i fitta. Dette er tist fordi de åpenbart ønsker seksuell omgang innerst inne. De lider av hore/madonna-syndromet, men klarer bare å undertrykke sin egen seksualitet halvveis.

Du er ekkel, sorry!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var med en fyr hjem fra byen og begge var temmelig fulle. Innså etterhvert at han var jomfru og nekta å ta jomfrudommen hans. Angrer virkelig ikke på at vi ikke gikk hele veien, for han var utrolig barnslig angående hele greia og spurte meg flere ganger om vi ikke bare kunne ha sex. Ble mindre keen på hele greia av det og er virkelig glad for at vi ikke gikk hele veien, men jeg kunne nok godt ha spart meg for å suge ham.

Anonymous poster hash: 1e518...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kremt. Du vet at hore/ madonna- komplekset er noe menn får...?

Anonymous poster hash: bbb3c...f0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er bare den følelsen av å tenna han, det er så deilig! og er det noe jeg kan, så er det faktisk å suge, hehe! så liker å vise det :)

Anonymous poster hash: ada0e...4ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo de som bare ELSKER å se en mann nyte da....Ikke noe galt i det? Og å sleike på en penis som er ren og innbydende er vel kanskje et pluss for noen også, selv om de fleste damer ikke liker synet av penis sånn i seg selv.

Og sist men ikke minst....da slipper de bekymre seg for uønsket graviditet og allt "styret" det er å ha full sex

:vetikke:

Kunne aldri drømt om å suge en random fyr. Nei jaggu, skulle jeg først gå til det skritt å dra med en fyr hjem, så skulle han jammen fått gjøre jobben ja hehe

Hvor har du dey fra Harry at damer ikke liker synet av en penis?? Det er etter mitt syn en fin "ting" å se på! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De gangene jeg har gjort det er det bare fordi jeg har mistet lysten på sex og gitt bj for å være snill. Men den er som regel kort og de kommer ikke. En ukjent mann sin sperm er ikke akkurat innbydende

Ja dette lurer jeg litt på. Når man suger en fyr helt random, bak en busk eller på et nachspiel, hvor spruter han da? Det er vel gjerne noen som svelger det, men om man ikke gjør det (og heller ikke vil ha det i ansiktet eller brystet) hvor spruter fyren da?

Anonymous poster hash: 2a279...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg vet om en del jenter som om de havner hjem med en fyr, så har de gjerne ikke sex i tankene, men så føler de seg pressa og såkalt "suger seg ut av det".

Jeg har sugd meg ut av situasjoner før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har sugd dere ut av en situasjon. Likte dere det da ikke i det hele tatt, eller var det noe dere også likte å gjøre, men ville ikke gå hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Know the feeling, jeg også egentlig.

Sjæl. Derfor jeg har slutta med ONS, for hvis man skulle finne på å trekke seg så ender det alltid opp med å måtte suge seg ut av det hele :P

Anonymous poster hash: 8b464...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjæl. Derfor jeg har slutta med ONS, for hvis man skulle finne på å trekke seg så ender det alltid opp med å måtte suge seg ut av det hele :P

Anonymous poster hash: 8b464...447

Hva med å bare takke nei? Jeg hadde aldri sugd en fremmed kuk uansett. Da hadde jeg faktisk heller hatt sex (med kondom selvsagt). Det er alltid lov å trekke seg og/eller si NEI.

Anonymous poster hash: 2a279...e72

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...