Gå til innhold

Bli kjent Ålesund omegn?

ingboe06

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ei jente på 23 som for eit års sidan flytta til Haram. Kjenner stort sett min samboers venner og hans svigerfamilie.

Men vil så gjerne få egne venner.Nokon andre i min situasjon?

Har ei lita jente på snart 1 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt, sende deg en privat melding.
Håper her er fleire også! :) kjedlig å sitte i kvar si krå, og kjekt med egne venner!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Det er grupper på FB for Ålesund/Sunnmøre, legg ut en tråd der påtok det er noen på samme alder (med barn) som vil møtes- både med og uten barn. Ellers er det jo flere hobbygrupper i Haram, bli med på en av de for å bli kjent med folk. Babysang er også en fin måte å bli kjent med andre, skulle gjerne ha møtt dere begge jeg, men er nok 20 år eldre hehe.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal starte på babysong :) har mammagruppe også eg er med i. Men vil gjerne bli kjent med nokon i min situasjon, så man kanskje kan få eit litt sterkare vennskap enn venn,bekjent :)

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :)

Jeg vil gjerne bli kjent, flytta til Ålesund for 3 år siden.. men har enda ikke funnet meg noen ordentlige gode venner.

Jeg er 28 år og har 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei er ikkje alltid lett å få det utenom når man går skule :) eller alltid tid!! Kor gamle er dine da?:) skulle fått til å bli kjent da ja, har du FB? Kan du sende på personlig melding :) .. Savner jentegjengen min heime, så veldig rart å ikkje ha nære venner her!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...