Grooo Skrevet 19. juni 2004 #1 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg og søstern på 13 skal en tur til Trondheim til helga. Jeg har prøvd å søke litt rundt for å se om det skjer noe spennende, men har ikke funnet noe. Noen som vet om noe "uvanlig" som skjer? Ellers har vi planer om Pirbadet, Tyholttårnet, Vitenmuseet og endel annet, så vi skal nok få nok å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 19. juni 2004 #2 Del Skrevet 19. juni 2004 På torsdag er det martna'n, synes hvertfall jeg er hyggelig å være på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det? Så gøy da Var noe slikt jeg håpet på, at det var litt liv der *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockbamilla Skrevet 19. juni 2004 #4 Del Skrevet 19. juni 2004 Lørdagsmorgen går starten på Den store styrkeprøven (Trondheim-Oslo). artig å se på om været tillater det (og om du har litt interesse for sport). Varer fra ca 7 til 10. Martnan er det umulig ikke å få med seg, mellom torget og Domkirka er det stappfullt av boder. Tivoli bruker det også å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå