Gå til innhold

Fått sparken - nesten :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det virker veldig urettferdig at Sara skal ødelegge for deg :( Det er jo henne det er noe feil med!!

Men, må bare si det, man skal ikke skrive Best regards (Warm regards eller Best wishes), ihvertfall ikke i England.

Han skrev Best Regards til meg, derfor jeg svarer likedan.

Ellers skriver jeg som regel Kind Regards, Best, Sincerely, alt ettersom hvem jeg svarer.

Anonymous poster hash: 8a9d9...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skrev Best Regards til meg, derfor jeg svarer likedan.

Ellers skriver jeg som regel Kind Regards, Best, Sincerely, alt ettersom hvem jeg svarer.

Anonymous poster hash: 8a9d9...6ca

Da kan du mer enn ham! Yours Sincerely er min favoritt ;). Føler det er litt beskjedent, og jeg er relativt ny i arbeidslivet. Jeg tror du kommer til å gjøre det kjempebra, du virker sterk og reflektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vite hva du får som svar, hvordan det gikk. Sara høre ut som en skikkelig bitch...

Anonymous poster hash: a49cf...dca

Rekrutteringssjefen skrev tilbake og takket for et "utfyllende og innsiktsfullt svar". Han skrev beklager at jeg opplevde disse tingene hos firma og at han kom til å sende kommentarene mine videre til de det gjaldt. Og selvsagt at han vil kontakte meg hvis de har en annen rolle tilgjengelig som vil passe meg (rekrutteringsfirma altså).

Da jeg skulle til intervju hos dette firmaet skrev han til meg på forhånd og sa at Sara var noe vanskelig å bli intervjuet av og at jeg måtte forberede meg litt, bl.a. på å tvinge igjennom noe info om meg selv. Så jeg tror han har noe forståelse for kritikken jeg kommer med, ettersom noe av dette var ting han forberedte meg på.

Om jeg får svar fra sjefen gjenstår å se. Jeg regner ikke med å motta mer korrespondanse fra Sara.

Anonymous poster hash: 8a9d9...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...