Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 hei! lurte litt på med det der med verdensbank møtet i oslo de kommende dager! jeg har hørt rykter om at det skal holdes topp 20 konsert på rådhusplassen på lørdagskvelden og jeg skla derfor ta turen til oslo for å få med meg dette! men folk har sagt til meg at jeg burde droppe dette pga opptøyer under møtet! men når starter egentlgi demonstrasjonene? mandag eller allerede på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 ingen som har et godt svar på dette altså???? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2002 #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Det skal være en demonstrasjon i sentrum mandag ettermiddag, men det er vel muligens noen som begynner litt før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #4 Del Skrevet 21. juni 2002 men hører også at tbanen stoppe rå gå på jernabketorget stortinget og nat. teatret mellom 17 og 21 på mandag så jeg regner med at det er trygt å ferdes i byen på lørdag(imorgen altså)?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. juni 2002 #5 Del Skrevet 21. juni 2002 det blir noe demo i morgen (lørdag), ved nationalteateret tror jeg, og gatefest ved blitz. men den store er på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2002 #6 Del Skrevet 21. juni 2002 Joda... det er mye politi og vektere i byen. Mange er nok redde for at det skal bli som i Stockholm. Jeg tviler på at det blir de helt store opptøyene, men kiosker og butikker i sentrum er anbefalt å spikre påå plater forran vinduer eller legge på en film som skal begrense skader hvis en rute blir knust. Det er forbudt å stoppe bilen i sentrum, men jeg aner ikke om det kollektive går som det skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå