AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #81 Skrevet 14. juni 2014 Det er dårlig service uansett å svare frekt på en hoflig henvendelse. Selvsagt er det stor forskjell på hvor det er "prutningsmonn" men det er da ikke hver og en helt klar over. F.eks. jobbet jeg i en interiorbutikk som yngre og da vi hadde salg sa sjefen til meg at "den er satt ned 30% men dersom noen er interessert men i tvil kan du selge den billigere". Jeg visste også at dersom noen skulle ha mange sett laken var det rom for rabatt. Dersom man ikke er i godteribransjen er det naturlig at man ikke akkurat er informert om hvilke marginer og profitter de opererer med. Anonymous poster hash: 89b45...e9d
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #82 Skrevet 14. juni 2014 Det der ER flaut! Du burde nok kanskje gitt beskjed til faren om at det der regnes som uhøflig! Anonymous poster hash: a7242...52a hvorfor det? Når butikken går med på prutinga så er det jo ikke frekt.
Gjest Hoppetau Skrevet 14. juni 2014 #83 Skrevet 14. juni 2014 (endret) .... Endret 5. august 2016 av Hoppetau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå