saltvann Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Jeg har planer om å kjøpe nytt hus, og lurer på hvor mye du har brukt på tilvalg? Hva slags endringer har du gjort? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Hva er tilvalg? Anonymous poster hash: cac36...2c2
saltvann Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2014 Dyrere kjøkken, spotter i taket, dyrere bad osv Må man betale mellomlegget
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Det er en stund siden nå, men trakk ut kjøkkenet, deler av badet og det elektriske, ettersom mannen min er elektriker. Jeg tror vi endte opp med å betale ca 50.000 mindre til husleverandøren og brukte disse pengene pluss litt til utenom. Vi prøvde å oppgradere det som var med i pakka, men blant annet ble kjøkkenet veldig overpriset og aktøren som leverte kjøkken klarte ikke å levere det vi ville ha... i motsetning til IKEA. Anonymous poster hash: fc25c...19a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Det er en stund siden nå, men trakk ut kjøkkenet, deler av badet og det elektriske, ettersom mannen min er elektriker. Jeg tror vi endte opp med å betale ca 50.000 mindre til husleverandøren og brukte disse pengene pluss litt til utenom. Vi prøvde å oppgradere det som var med i pakka, men blant annet ble kjøkkenet veldig overpriset og aktøren som leverte kjøkken klarte ikke å levere det vi ville ha... i motsetning til IKEA. Anonymous poster hash: fc25c...19a Og i tillegg oppgraderte vi selvsagt alle gulv (belegg var inkludert), fikk treverk i taket i stedet for takess, spon i stedet for gips på veggene i flere rom. Gulvet trakk vi også ut av tilbudet og betalte noen andre for jobben. Anonymous poster hash: fc25c...19a
saltvann Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar Håper noen andre også kan svare
helenaa Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Vi la varme i de fleste gulvene, finere parkett i hoved.etg, tettet trappetrinn i kjellertrappa (Sånn at vi kunne lage bod under der), dimmbare lampepunkt i tak, finere fliser på gang og hovedbadet. Finere kjøkken. Dobbelvask på bad, oppgraderte bademøbler. Vi trakk ut skap på soverommene, sånn at vi kunne kjøpe noen som passet bedre til rommene. Det er dette jeg kommer på nå. Tror vi brukte 200 000 på tilvalg.
Gjest Artistina Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Vi oppgraderte med 400.000. Det som ble endret var: mer kjøkkeninnredning dyrere dusj og kraner bad og kjøkken dyrere benkeplate dyrere parkett dyrere dører dyrere kjøkkenvask og blandebatteri integrerte hvitevarer slo sammen to rom til ett varme i hagestuen mer og dyrere garderobeløsninger Det ble kostbart - men vi elsker det og storkoser oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå