Gå til innhold

Bekymret for psykisk syke som venter barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, ser for meg hvor mye faenskap det barnet må igjennom. Hvorfor i helvette kan ikke slike idioter bruke kondom!? Uansvarlige egoistiske drittmennesker!



Anonymous poster hash: 5b1bb...752
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vevila

Uff, ser for meg hvor mye faenskap det barnet må igjennom. Hvorfor i helvette kan ikke slike idioter bruke kondom!? Uansvarlige egoistiske drittmennesker!

Anonymous poster hash: 5b1bb...752

Haha? ... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvor mange ganger er det hun har kastet/brent medisinene og så gått ned i en bølgedal? Lærer hun ikke at det å slutte på medisiner på egenhånd er en ganske uklok avgjørelse?



Anonymous poster hash: 8037f...f4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: b0bbb...b65

Som nevnt, mannen i det opprinnelige innlegget _har_ raseriutbrudd. Dette er ikke et angrep på alle bipolare, men en vurdering av hva man burde gjøre i dette tilfelle. Og i dette tilfelle burde foreldrene, etter min oppfatning, søke hjelp slik at de kan skape et stabilt miljø for barnet når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå gjentar du jo egentlig det jeg sa...Anonymous poster hash: 74f85...1a8

Nei, jeg gjentok det jeg skrev tidligere som du kranglet på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjentok det jeg skrev tidligere som du kranglet på :P

Jeg skrev jo bi innlegget mitt at dette ikke er typisk alle bipolare, men at de selvfølgelig burde skaffe hjelp sånn som situasjonen er.

Eneste poenget mitt er at folk dømmer diagnoser og ikke mennesker, og det blir feil. Men jeg er enig i at disse burde skaffe seg hjelp utfra hva jeg leste om deres situasjon og deres oppførsel. For du er vel enig i at det er dette som teller, deres oppførsel uavhengig av diagnose..

Anonymous poster hash: 74f85...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver at venninnen din går til psykolog, da vet vel denne psykologen om forholdet hennes og at hun er gravid, og blir gjerne fulgt opp spesielt i forhold til det? Han går gjerne hos noen han også, siden han har fått diagnose.

Ellers får du nå bare være en god venninne og være der en del, så du merker det før ting evt. blir for gale.



Anonymous poster hash: dd5f3...3e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...