LilleSol Skrevet 18. juni 2004 #1 Del Skrevet 18. juni 2004 Skal kjøpe meg mp3spiller. Noen som vet hva de ligger på i pris, og hvilke som er bra? Vil ikke betale mer enn 1000kroner, og trenger derfor ikke masse fancy ekstragreier. Skjønner ikke hvordan jeg bruker de uans. :oops: Noen osm har noen tips til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke kjøp JazPiper - min er ødelagt, og har hørt om flere andre av samme merke som sluttet å fungere. Har dog ingen god forklaring på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk for kjapt svar. Satt akkurat og sammenlignet jazpiper med to andre. Da dropper jeg den. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...V4AAAD3pSPAUYCo http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# Sitter og vurderer disse nå. Er ikke sikker på om jeg trenger alt det på den første, men den virker jo bedre da. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 19. juni 2004 #4 Del Skrevet 19. juni 2004 Vi har akkurat kjøpt den nederste du linket til. Har bare hatt den i 2-3 dager, men den virker å funke veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #5 Del Skrevet 19. juni 2004 Vi kjøpte den her til min søster nå nettopp: MSI MEGA Stick 256MB MP3/Memory player USB, FM Radio, Voice rec., Retail Koster 1200, men da får du mp3, radio, minnepenn, opptager og hodetelefoner i ett... Søstern er 13 og har lite peiling på data-stæsj, men denne klarer hun fint å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #6 Del Skrevet 19. juni 2004 http://produkt.hardware.no/vis_kategori.ph...gori=mp3spiller Her finner du omtale og priser for mange mp3-spillere, det kan være nyttig å høre hva andre sier før du kjøper. Jeg kjøpte meg akkurat en Creative Rhomba 256 MB, men den er jo litt dyrere enn din prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2004 #7 Del Skrevet 19. juni 2004 Ipod Mini kommer til Norge i juli. Den er i en klasse for seg selv når det gjelder lyd og lyd er vel viktig??? Ca pris blir 2.500. Jeg er klar over at det er en hel del mer enn hva du hadde tenkt, men dog.... Jeg sikler iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 20. juni 2004 #8 Del Skrevet 20. juni 2004 mini ipod er snasen ja! jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha.. et tips er jo å kjøpe den fra amerika, ebay kanskje.. jeg fant en til 1800kr.. er litt surt å kjøpe en mini til 2500 når vanlig ipod med 40giga koster rundt 3000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. juni 2004 #9 Del Skrevet 20. juni 2004 Det kommer snart en ny MP3-spiller fra Mircrosoft, faktisk. Den skal ikke koste mange kronene. Ment som konkuranse MOT appels iPod. Meningen er vel at MS skal tjene musikk på at folk kjøper musikk fra dem og laster ned. Jeg er ikke SÅ glad i iPod. Dårlig batterivarighet. Anyway, Kjøp det du selv føler for. Prisforskjellene ligger for det meste i ekstrautstyr, størrelse på minnet til MP3-spillerene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå