AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #101 Del Skrevet 9. august 2021 Nå er det bare en måned siden jeg leste denne tråden, og kom med en kort oppdatering, og nå måtte jeg bare lese den igjen. Det er så rart å tenke på at for bare en måned siden var jeg ekstremt sliten og nedbrutt på grunn av alt ansvaret, og i dag savner jeg det. Tanken på at nå kan vi reise som vi vil uten å tenke på at noen andre er avhengige av oss, tanken på at fire timer daglig er frigitt til andre oppgaver, tanken på at jeg aldri mer skal følge til lege, frisør, på handleturer, å ikke måtte være tilgjengelig 24/7 er helt ufattelig. I mer enn 20 år var den eldre en stor og integrert del av mitt hverdagsliv, og det føles så tomt nå, når alle forpliktelser er borte. Men det føles også godt å vite at vi gjorde alt vi kunne for at den eldre skulle ha det så bra som mulig, både hjemme hos seg selv, og i omsorgsboligen hin bodde i de siste årene. Det at den eldre flyttet gjorde at hin hadde det beste livet hin kunne ha i de årene av sitt liv. Jeg er fylt av takknemlighet for alt jeg opplevde med den eldre, og jeg selv om jeg har lært masse under prosessen håper jeg at jeg aldri kommer til å få bruk for den kunnskapen igjen. Hvil i fred. 💖 Anonymkode: 8bde3...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå