Bellybutton Skrevet 18. juni 2004 #1 Del Skrevet 18. juni 2004 Heisann. Har begynt å lure på hva jeg skal gjøre neste år! Har hele livet mitt ville bli sykepleier,men alltid utsatt det til en annen gang. Nå har jeg tre barn i alderen 2,10 og 12 år og ingen jobb å falle tilbake på. Plutselig begynner det å føles som om jeg vil videre,som om jeg har noe som ikke er ferdig utviklet. Jeg er gift , 32 år og pr idag hjemmeværende,avogtil dagmamma. Hvordan går jeg fram? Hvor henvender jeg meg for søknadpapirer :o ? Hvor mye får en i stipend og hvor mye kan jeg få i studielån? Dekker dette de reelle utgiftene slik at det ikke går utover husholdningen? Er det noen i samme situasjon eller omtrent,som kan dele sine erfaringer med meg? Blir veldig glad for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg kan ikke så mye om det du spør om, annet enn at en del står på www.lanekassen.no (om lån og stipend)og http://www.samordnaopptak.no/ (om krav og søknadsprosedyrer) Forøvrig vil jeg si at jeg kjenner kvinner som deg som har tatt høyskoleutdannelse etter at barna kom, og de har stortrivdes og gjort det veldig bra på studiene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå