studenten Skrevet 3. september 2014 #1721 Del Skrevet 3. september 2014 De bleiene disse små produserer lukter særdeles lite, så null stress Puuh.... Hva vet jeg, aldri gjort dette før, så er redd for at jeg gjør alt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. september 2014 #1722 Del Skrevet 3. september 2014 Når fast føde begynner å bli dominerende kan du begynne å bekymre deg for lukt studenten Får ikke gjort så mye feil hvis man er normalt oppegående, og det er du så dette går heeelt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. september 2014 #1723 Del Skrevet 3. september 2014 Puuh.... Hva vet jeg, aldri gjort dette før, så er redd for at jeg gjør alt feil! Følg magefølelsen og husk at alle gjør feil. Men ungen vet ikkehva man "skal" gjøre, så den er stort sett fornøyd med mat, ny bleie, søvn og etter hvert litt underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. september 2014 #1724 Del Skrevet 3. september 2014 Veldig kjekt at ungene aldri har hatt foreldre Om noen skal ha bleiebøtte anbefaler jeg Korbell, med luke man slipper bleia igjennom, i stedet for Angelcare hvor den må dyttes hardt ned. Særs udigg med fulle bæsjebleier. Før fast føde lukter det... Sur rømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. september 2014 #1725 Del Skrevet 3. september 2014 Heheh, dere er snille altså! Dette går bra, det får lukte litt sur rømme innimellom da (nå skal jeg tie stille og gi tilbake dagboken din Missdior ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. september 2014 #1726 Del Skrevet 3. september 2014 Mini sine bæsjebleier har stinket fra dag en Lykke til i morgen miss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 #1727 Del Skrevet 3. september 2014 HAhaha, sur rømme 16,5 timer igjen ca, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 #1728 Del Skrevet 3. september 2014 Snaaart ul på deg!! Og kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1729 Del Skrevet 4. september 2014 Åh, jeg er så spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 4. september 2014 #1730 Del Skrevet 4. september 2014 Mange gode ønsker til deg i dag! Krysser fingrene for en frisk og fin liten person inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. september 2014 #1731 Del Skrevet 4. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. september 2014 #1732 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 4. september 2014 #1733 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til Missdior! Det blir nok en flott opplevelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. september 2014 #1734 Del Skrevet 4. september 2014 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1735 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 4. september 2014 #1736 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til idag Missdior! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. september 2014 #1737 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1738 Del Skrevet 4. september 2014 Takk alle sammen! Jeg er så nervøs at jeg er kvalm, og jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Hadde flere mareritt om at jeg glemte timen min, fikk vite at babyen ikke hadde hjerte, hadde bare en arm osv.. Nå gruer jeg meg bare. Prøver å sove litt på sofaen, men klarer ikke. Midt oppi alt dette så har ikke pusi vist seg heller. Blæh. Håper på gode nyheter på OUL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 4. september 2014 #1739 Del Skrevet 4. september 2014 Dette går bra, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 #1740 Del Skrevet 4. september 2014 Takk alle sammen! Jeg er så nervøs at jeg er kvalm, og jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Hadde flere mareritt om at jeg glemte timen min, fikk vite at babyen ikke hadde hjerte, hadde bare en arm osv.. Nå gruer jeg meg bare. Prøver å sove litt på sofaen, men klarer ikke. Midt oppi alt dette så har ikke pusi vist seg heller. Blæh. Håper på gode nyheter på OUL... Det går nok bare bra Jordmor som tok ultralyd i dag var kjempesnill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg