Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

De bleiene disse små produserer lukter særdeles lite, så null stress :)

Puuh.... Hva vet jeg, aldri gjort dette før, så er redd for at jeg gjør alt feil! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fast føde begynner å bli dominerende kan du begynne å bekymre deg for lukt studenten :fnise:

Får ikke gjort så mye feil hvis man er normalt oppegående, og det er du så dette går heeelt fint :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuh.... Hva vet jeg, aldri gjort dette før, så er redd for at jeg gjør alt feil! :nigo:

Følg magefølelsen og husk at alle gjør feil. Men ungen vet ikkehva man "skal" gjøre, så den er stort sett fornøyd med mat, ny bleie, søvn og etter hvert litt underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt at ungene aldri har hatt foreldre :ler:

Om noen skal ha bleiebøtte anbefaler jeg Korbell, med luke man slipper bleia igjennom, i stedet for Angelcare hvor den må dyttes hardt ned. Særs udigg med fulle bæsjebleier.

Før fast føde lukter det... Sur rømme? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, dere er snille altså! Dette går bra, det får lukte litt sur rømme innimellom da :fnise:

(nå skal jeg tie stille og gi tilbake dagboken din Missdior :danse: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Takk alle sammen! Jeg er så nervøs at jeg er kvalm, og jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Hadde flere mareritt om at jeg glemte timen min, fikk vite at babyen ikke hadde hjerte, hadde bare en arm osv.. Nå gruer jeg meg bare. Prøver å sove litt på sofaen, men klarer ikke. Midt oppi alt dette så har ikke pusi vist seg heller. Blæh. Håper på gode nyheter på OUL... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Jeg er så nervøs at jeg er kvalm, og jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Hadde flere mareritt om at jeg glemte timen min, fikk vite at babyen ikke hadde hjerte, hadde bare en arm osv.. Nå gruer jeg meg bare. Prøver å sove litt på sofaen, men klarer ikke. Midt oppi alt dette så har ikke pusi vist seg heller. Blæh. Håper på gode nyheter på OUL... :sjenert:

Det går nok bare bra :hjerte:

Jordmor som tok ultralyd i dag var kjempesnill :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...