Gjest Nesevisa Skrevet 2. september 2014 #1701 Del Skrevet 2. september 2014 Angående stellebord: Vi har absolutt ikke plass på badet, så vi har stellekommode på det rommet som lillemann skal ha etter hvert. Har på litt varme så det ikke blir kaldt å ligge i nettoen, og så har vi en bolle med vann til engangsklutene. Når han blir større og skal sove på det rommet får vi bare sette stellematta langs en av veggene på badet og skifte der. Har forresten Flexi bath fra Stokke og er godt fornøyd med det. Når det er klappet sammen får det fint plass mellom vasken og badekaret Signerer på alt Doh sier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. september 2014 #1702 Del Skrevet 2. september 2014 Flexibath er fantastisk for oss med små bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1703 Del Skrevet 3. september 2014 Hahha, ser ikke ut her heller!! og her ligger jeg, på sofaen.... skulle liksom være så flink i dag..... Kremt. Jeg nekter å få besøk i dette rotet!!! Nei faen også. nå MÅ jeg gjøre noe. Får lete fram verktøykassa og henge opp noen hyller på rommet, da... baaah TILTAK Ja, det går jo an! Vi tenker å sette opp sprinkelsengen om et par måneder (kanskje før han kommer?), for da skal bonusjenta opp i stor-jente-seng, og da kan vi gjøre klar den nye sprinkelsenga på samme rom. det kan jo hende at vi og baby ikke klarer å sove på samme rom slik at han må på eget rimelig raskt (2-3 måneder), Så jeg skal uansett lage babynest å ha i stua, også et litt større som han kan vokse litt i, i sprinkelsenga Må bare kjøpe noe fint stoff jeg vil bruke!! Hahahhaa, sofagjengen vi assa... Lå dritlenge på sofaen i går, men så rydda jeg badet og stua, så nå er det bare resten av leiligheten igjen... Tenk om man kunne ha tatt ALT ut av leiligheten, alle møbler og alt nips, også fått vaska hele greia.. Også bare satt inn det man trengte. Få sortert ALT av klær og ting og tang som ligger i kommoder og hyller. Tenk så deilig......... Ah, ja, det var lurt! Skal de dele rom? Det høres så koselig ut, men også helt grusomt! Vi har planlagt at baby skal på eget rom etter sommeren til neste år, for vi skal bruke sommeren til å pusse opp barnerommet. Så h*n vil være... 6 mnd eller noe. Er passelig det Kommer ikke over at du er så flink og kreativ! Jeg blir så lei meg, for jeg kan ikke hekle et babyteppe engang Jeg har fått time fredag 03.10., kl 12:30. Da er jeg 18+6. Har bedt om å få tidligere eller senere på dagen, da, men er ikke sikkert det går an å bytte. Leeenge å vente! Det er jo bare en måned til!!! Men jeg skjønner at det virker lenge. Jeg er SÅ glad for at vi var på ferie i 3 uker sånn at ventetiden gikk fortere. Men tenk da, 18+6, da er det jo en fiks ferdig (liten) baby!!! Angående stellebord: Vi har absolutt ikke plass på badet, så vi har stellekommode på det rommet som lillemann skal ha etter hvert. Har på litt varme så det ikke blir kaldt å ligge i nettoen, og så har vi en bolle med vann til engangsklutene. Når han blir større og skal sove på det rommet får vi bare sette stellematta langs en av veggene på badet og skifte der. Har forresten Flexi bath fra Stokke og er godt fornøyd med det. Når det er klappet sammen får det fint plass mellom vasken og badekaret Det har jeg egentlig ikke vurdert!!! Takk for tips. Det var absolutt ikke dumt. Gjesterommet er jo naborommet til badet, så er jo ikke så lang vei til vann og man slipper å bære vannskåler over hele huset. Er vel en vanesak Takk for tips altså Deilig med tilbakemeldinger på det vi har tenkt å kjøpe, spesielt når de er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1704 Del Skrevet 3. september 2014 Flexibath er fantastisk for oss med små bad Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1705 Del Skrevet 3. september 2014 I går kveld var jeg hos kisskiss og henta noen ulldresser jeg hadde kjøpt av henne. De er så fineee, og smååå, og varme!!! MÅ få tak i en kommode til barneklærne snart, godt vi skal på IKEA i slutten av måneden. Vurderer å kjøpe en sånn med stelelbord på toppen, som anbefalt over her. For da kan man jo ta bort det etterhvert.... Ja, tror vi må gjøre det Det regner i dag. MASSE. Og tørkestativet som stod ute lå på plenen, med klærne strødd rundt. Brrrrr, kaldt og vått... Så til frokosten drakk jeg en kopp kakao! Velkommen høsten Snart bare ett døgn til OUL... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. september 2014 #1706 Del Skrevet 3. september 2014 Vi skifter på mini oppå vaskemaskinen, har ikke tørketrommel, syns det er kjekt Har dere plass ute så ungen kan sove ute og? Skikkelig høst her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1707 Del Skrevet 3. september 2014 Vi skifter på mini oppå vaskemaskinen, har ikke tørketrommel, syns det er kjekt Har dere plass ute så ungen kan sove ute og? Skikkelig høst her ja Vi MÅ ha tørketrommel, så der ryker den løsninga Jepp! Vi har inngangen i skjul, så det er tre vegger der. Tenker h*n kan sove der, i ly for vind og regn og alt. Eller så har vi jo svær veranda, og halvparten er under tak. Hvorfor har vi ikke badet på verandaen.. da hadde det vært plass til både tørketrommel, vaskemaskin OG stellebord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. september 2014 #1708 Del Skrevet 3. september 2014 Vi MÅ ha tørketrommel, så der ryker den løsninga Jepp! Vi har inngangen i skjul, så det er tre vegger der. Tenker h*n kan sove der, i ly for vind og regn og alt. Eller så har vi jo svær veranda, og halvparten er under tak. Hvorfor har vi ikke badet på verandaen.. da hadde det vært plass til både tørketrommel, vaskemaskin OG stellebord Hehe, bygg et til bad der Vi har mini ute under tak og to vegger, veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 #1709 Del Skrevet 3. september 2014 Vi MÅ ha tørketrommel, så der ryker den løsninga Jepp! Vi har inngangen i skjul, så det er tre vegger der. Tenker h*n kan sove der, i ly for vind og regn og alt. Eller så har vi jo svær veranda, og halvparten er under tak. Hvorfor har vi ikke badet på verandaen.. da hadde det vært plass til både tørketrommel, vaskemaskin OG stellebord Flytt badet ut I går kveld var jeg hos kisskiss og henta noen ulldresser jeg hadde kjøpt av henne. De er så fineee, og smååå, og varme!!! MÅ få tak i en kommode til barneklærne snart, godt vi skal på IKEA i slutten av måneden. Vurderer å kjøpe en sånn med stelelbord på toppen, som anbefalt over her. For da kan man jo ta bort det etterhvert.... Ja, tror vi må gjøre det Det regner i dag. MASSE. Og tørkestativet som stod ute lå på plenen, med klærne strødd rundt. Brrrrr, kaldt og vått... Så til frokosten drakk jeg en kopp kakao! Velkommen høsten Snart bare ett døgn til OUL... DRITTVÆR I DAG Wæææ, tenk, i morra har vi oul Bare 23 timer igjen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1710 Del Skrevet 3. september 2014 Flytt badet ut DRITTVÆR I DAG Wæææ, tenk, i morra har vi oul Bare 23 timer igjen for meg Hahhaa, jaaa, tenk det a! Bad nr 2 på verandaen Jeg liker litt sånn ruskevær. Innevær Ja, det er helt sjuuuukt! Grugleder meg Hehe, bygg et til bad der Vi har mini ute under tak og to vegger, veldig kjekt Er greit å ha de i ly altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. september 2014 #1711 Del Skrevet 3. september 2014 Vi har en sånn lav Malm-kommode med stellematte på, men har hittil bare stelt lillebror der et par ganger. Har tynne stelleunderlag som vi flytter rundt foreløpig. Latskapen lenge leve Snaaaart OUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. september 2014 #1712 Del Skrevet 3. september 2014 Okei, jeg har gått gjennom eskene mine med barneklær. Etter lang tid med prøving har man samlet opp littegrann, og jeg aner ikke hva jeg har tenkt med når jeg har kjøpt ting!!! Lagde ei liste for å ha oversikt: Bodyer Kortermede: Strl 50 3 stk Strl 62 7 stk Strl 68 5 stk Bodyer Langermede: Strl 50 1 stk Strl 56 9 stk Strl 62 5 stk Bomullsbukser: Strl 56 1 stk Strl 62 2 stk Strømpebukser: Strl 68 2 stk Sokker: Strl 50 5 par Bomullsluer: Strl 56 3 stk Kjoler: Strl 62 -2 stk (disse var gaver til et vennepar, men vi kom oss aldri på besøk) Ull: Strl 50 1 Body og.. 1 lekedrakt? Ser ut som en nattdrakt. Det var litt av en liste med klær. Lurer på om jeg skal sette opp en lignende liste i helga. Bare for å få en oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 #1713 Del Skrevet 3. september 2014 Litt ruskevær er greit, men det blåser jo sånn! I ekte bodø-stil Da er vi to Følelsene rundt OUL svinger som pendelen på en bestefarklokke.. Gruer - gleder - gruer - gleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. september 2014 #1714 Del Skrevet 3. september 2014 Får ikke sitert deg! Anyways. HERREGUD SÅ Lettvint det hadde vært å tømt alt!!! Jeg har starta prosjekt Rydd plass...... Ommøblerer litt, det ser faaaan ikke ut - ser ingen ende! Man burde betale noen for å ordne, hvorfor er vi ikke rike?! Jaa, de skal dele rom! Hun er jo bare hos oss annenhver helg, så det får vi klare! Og vi tenker også 6 måneders alder er fint å flytte inn på eget rom 😃 Nei herregud jeg er virkelig ikke så flink!!! Har ikke gjort noe på teppet på to måneder, så det kommer ikke til å bli ferdig (derfor har jeg bedt svigermor strikke et..ehe) 😁 ÅNEI jeg blir så bekymra når jeg ser hva dere skriver!! Vi har plass til stellematte på vaskemaskin på badet, men thats it. Vi har stellekommoden med klær og alt vi trener på rommet VÅRT! Er det syyyykt krise? Jeg er så redd det blir bæsjelukt der hele tiden og bare... Veldig upraktisk? Har ikke plass på barnerommet eller badet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. september 2014 #1715 Del Skrevet 3. september 2014 ÅNEI jeg blir så bekymra når jeg ser hva dere skriver!! Vi har plass til stellematte på vaskemaskin på badet, men thats it. Vi har stellekommoden med klær og alt vi trener på rommet VÅRT! Er det syyyykt krise? Jeg er så redd det blir bæsjelukt der hele tiden og bare... Veldig upraktisk? Har ikke plass på barnerommet eller badet!! Vi har en liten kurv fra Jysk der vi har bleier, kluter og sinksalve som står ved siden av stellematta oppå kommoden. Helt sikkert plass til noe sånn på badet? Og så er det jo bare å ha en body eller to liggende, eventuelt bare ta med klær fra soverommet deres. Alt handler bare om vaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. september 2014 #1716 Del Skrevet 3. september 2014 Vi hentet bare tøy forut for skift vi, så man må ikke på død og liv ha det akkurat der man steller. Har et sammenleggbart et fra IKEA som lommer på som rommer bleier, mesoft, sinksalve, paracet ++. Veldig greit. Endte så klart med at vi klappet det sammen sånn maks to ganger da Også har vi stellematte oppå en kommode fra IKEA på rommet hennes som har blitt brukt noen ganger Man kommer fort inn i en rutine som fungerer og til slutt tenker man ikke noe særlig over at det kanskje hadde vært mer praktisk med stort stellebord på badet med plass til alskens stuffs Her var det en superfordel med det sammenleggbare stellebordet fordi det ikke er flatt, men "bøyer" seg på midten, siden snuppa ikke taklet å ligge flatt pga mye magevondt. Og iiiiih, jeg teller ned timer til UL. GLEDES!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby_Tuesday Skrevet 3. september 2014 #1717 Del Skrevet 3. september 2014 Tipper det blir en liten gutt jeg! Jeg har samme gravid-app som deg! Elsker den.. Min er på 75.3% nå! Herregud tiden går fort! Føler at jeg var på OUL for noen dager siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. september 2014 #1718 Del Skrevet 3. september 2014 Vi har en liten kurv fra Jysk der vi har bleier, kluter og sinksalve som står ved siden av stellematta oppå kommoden. Helt sikkert plass til noe sånn på badet? Og så er det jo bare å ha en body eller to liggende, eventuelt bare ta med klær fra soverommet deres. Alt handler bare om vaner Ja, det kan vi få til! Men "hovedbasen" er stelleplassen som er på soverommet - er det veldig dumt? Mye bedre plass og alt tilgjengelig, til vanlig skift på dagtid og evt om natten når jeg må opp.. Dumt hvis det blir uutholdelig mtp lukt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 3. september 2014 #1719 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg tipper jente ♡♡ hvilken app bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. september 2014 #1720 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, det kan vi få til! Men "hovedbasen" er stelleplassen som er på soverommet - er det veldig dumt? Mye bedre plass og alt tilgjengelig, til vanlig skift på dagtid og evt om natten når jeg må opp.. Dumt hvis det blir uutholdelig mtp lukt da De bleiene disse små produserer lukter særdeles lite, så null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg