Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

En sånn liten gledesreke. <3

Nå er det bare 7-9 uker igjen til OUL og til du begynner å kjenne noen rare ting i magen som gjør at du lurer på om du kanskje må fise litt, men så er det lille beibis som padler rundt! :)

Håpe kvalmen gir seg helt snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sånn liten gledesreke. <3

Nå er det bare 7-9 uker igjen til OUL og til du begynner å kjenne noen rare ting i magen som gjør at du lurer på om du kanskje må fise litt, men så er det lille beibis som padler rundt! :)

Håpe kvalmen gir seg helt snart!

Ja, den var veldig fin! :hoppe: Åååh, OUL ja, spent på når den blir. Må vel bestille meg kontrolltime hos lege snart, er jo straks i uke 12 :bond: Fise litt!!! Hehehehe :fise:

Den har gitt seg en del altså, overhodet ikke så ille nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: De første bevegelsene kjennes litt ut som en :fise: som er på vei, ja. :P Man er liksom ikke HEEELT sikker. Men det kiler og er ikke trykkende eller ubehagelig som luft gjerne kan være. :) Når jeg først ble obs innså jeg at jeg hadde kjent baby siden uke 17. Men var nesten halvannen uke etterpå at jeg innså hva det var for noe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye med vel overstått, alle vi andre visste jo at det kom til å gå bra ;):blomst:

Høres ut som en fantastisk opplevelse!! Unner deg det virkelig, og gleder meg til jeg kommer dit selv! :D

Såååå fin reke!!! :gravid::rodmer: Er så glad for deg!! Sitter og småsnufser bare av å lese om opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Det var en helt uvirkelig opplevelse. Tenkte ikke på at jeg hadde en stav i dåsa engang, og DA er man konsentrert på noe heeelt annet altså, haha :ler: Var sååå nervøs før hun snudde skjermen, og jeg bare "men det er bare 1 ja???", da lo hun av meg... Hehehe.

Dagen i dag har vært varm, og lang. Gleder meg til å legge meg. Tror jeg sovnet klokka fem i morges, stod opp halv ni, så jeg er veldig trøtt nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig :hjerte: Gleder meg så utrolig mye til å kjenne på de følelsen du kjenner på nå! :) Fineste følelsen i verden. Ikke minst blir ting mer virkelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...