Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny dato å skrible over! ;)

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fina! Pass nå på deg selv!

Takk skal du ha :hjerte: Ja, prøver, men i dag passer jeg på mannen... Haha.

Nå benker jeg meg her inne og venter på fødsel :popcorn:

Jeg tipper forresten 29. :jepp:

Haha, håper du har masssse popcorn! Kommer sikkert til å ta et par uker til! Har skrevet deg opp :D

Fine magen.

Og så skal vi se:

Birger. Biiiiiiiiiiiiirger, komme da, Birger.

<blåse fødestøv>

:kose:

Han hører ikke etter! Skikkelig egen kar det her, haha. TAR I MOT ALT FØDESTØVET :nigo.

Fine magen! :) Den vokser og vokser ja, men det skal den jo gjøre nå. :jepp: Jeg ser forskjell på meg selv fra uke til uke for tiden..

Btw, så har jeg tydeligvis et skjult talent når det kommer til å fylle opp uringlass, for jeg søler aldri jeg.. :nigo: Men har skjønt det etter å ha lest i dagbøker her på KG at det for de fleste innebærer litt mer gris :fnise: Alt man lærer om seg selv på KG altså!

Ja, den skal jo det! Jeg bare syns den plutselig ble så gigantisk svær. haha. Jeg gjør ikke det, det er bare denne uken den har blitt skikkelig fremtredende. Og flere har kommentert den, folk jeg ikke kjenner liksom! Utrolig hyggelig :D

Så heldig du er! Det er et talent jeg gjeeeerne skulle hatt ; )

Superfin, er du!

Tenkte på deg da denne dukket opp på FB :nigo:

1450681_335002116704791_1093463113733760

Så søt du er <3 Haha! JA, den passer meget bra. Måtte poste den selv :nigo:

BIIIIIRGER!!!! (Han kommer nok straks, jwg jobber i barnehage og er god på det å rope på unger) :D

Heheheh, du må rope høøøyere!!! :ler:

MELDEPLIKT

SORI! Ser Saraby tok seg av det :D

Stakkars mannen, ja, er jo ikke akkurat sånn at det kanskje er verre for deg med vondt i hutiheiti å ta oppvaska enn han med vondt i munnen? :fnise:

Godt å høre flere må tisse i plastkopp først og så helle det over :P Men her er selv det blitt vanskelig, for jeg ser ikke koppen :ler:

Fiiiine MissDior :nigo:

Jeg syns jo seff jeg har det verre, meeeeen det ekke han enig i : p Du må jo bare stille inn koppen før du setter deg liksom.. Hvis du skjønner ^^

Takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SORRY for sein innsjekking i dag :ler: Jeg har for første gang i mitt liv vært våken hele natten med sykt barn (mann). Han fikk ikke sove, og det var mye uffing og aua og bråking, og inn og ut av rommet, inn på badet, legge seg, stå opp, banne i stua, ja, dere skjønner tegninga. Ble ENDELIG fred i halv fem tida, så da fikk jeg endelig sove. Måtte på apoteket i dag og kjøpe sterkere smertestillende til han, men han nekter jo å ringe tannlegen så han kan få skikkelig smertestillende.. Syns ikke så veldig synd på han egentlig, for problemet løser seg jo enkelt. Nå er han iallefall proppa full av ibux og paracet og fungerer sånn passelig :ler:

Ellers på modningsfronten kan jeg melde om blodslim i trusa i dag (åååh, all infoen dere får her!) og masse kynnere i løpet av dagen. Kommer til å tvinge jordmor til å sjekke modninga i morgen, uansett om hun vil eller ikke :lol:

Middagen står i ovnen, nemlig kylling i stekepose med hviiiitløk. hasselbakte poteter, ovnsstekt løk og tomat også lager mrdior saus. Omnomnomnonmnomnonmn. Suuulteeeeen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, så god den middagen hørtes ut!! :slafse:

Når det gjelder modning, så holder jeg fremdeles en knapp på 24. ;) Da har du to dager på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer nesten aldri her, men nå må jeg innom opptil flere ganger daglig for å se om det er fødsel på gang 😄 (Og husker med gru tilbake på de siste ukene jeg var gravid. Savner definitivt IKKE det!)

Den middagen hørtes goooood ut! Namnamnam.

Lykke til hos jordmor i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg Birger er på god vei til å komme, bare vent plutselig sitter du der med 12 cm åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser mye her, men kommenterer sjelden. Jeg har tippa 27, men mulig han kommer før?! Spennende og følge med her for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fødsel begynte også med blodslim, og så gikk vannet noen timer senere.. Spennende! Men det er tross alt 5 dager igjen til tippedatoen min, så her er det bare å knipe igjen altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, det høres ut som det kan skje noe snart! Blodslim er et godt tegn. Hold oss oppdatert :hoppe:

Og lykke til med fødsel, om det blir i natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...