Severus Skrevet 25. oktober 2014 #2561 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. oktober 2014 #2562 Del Skrevet 25. oktober 2014 Haha, her var det mye fødselssnakk :D Kan jeg ikke be om slik.... kateter? eller. hæ hva heter det. så jeg kan tømme meg FØR fødsel? Jeg vil ikke bæææsjeeee..... Jeg er en slik appleguru jeg. Så her ble det iphone 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. oktober 2014 #2563 Del Skrevet 25. oktober 2014 Haha, her var det mye fødselssnakk :D Kan jeg ikke be om slik.... kateter? eller. hæ hva heter det. så jeg kan tømme meg FØR fødsel? Jeg vil ikke bæææsjeeee..... Jeg er en slik appleguru jeg. Så her ble det iphone 6. Kateter er tiss, klyster er bæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2564 Del Skrevet 25. oktober 2014 Haha, her var det mye fødselssnakk :D Kan jeg ikke be om slik.... kateter? eller. hæ hva heter det. så jeg kan tømme meg FØR fødsel? Jeg vil ikke bæææsjeeee..... Jeg er en slik appleguru jeg. Så her ble det iphone 6. Jo, det kan du, men ikke alle får det. Enten fordi det ikke er tid, fordi man i utgangspunktet har "tømt seg naturlig" i dagene før fødsel, eller fordi jordmor mener det kan gjøre riene for sterke. Sistnevnte var svaret en venninne av meg fikk da hun fødte for halvannen uke siden. Men bare å spørre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 25. oktober 2014 #2565 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Haha, her var det mye fødselssnakk :D Kan jeg ikke be om slik.... kateter? eller. hæ hva heter det. så jeg kan tømme meg FØR fødsel? Jeg vil ikke bæææsjeeee..... Ikke be om kateter hvis du ikke vil bæsje, det slår feil. Endret 25. oktober 2014 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2566 Del Skrevet 25. oktober 2014 Men det er veldig greit å få hjelp til å tisse også altså! (Her kommer jo alle detaljer om fødsel fram! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. oktober 2014 #2567 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg tissa masse under fødselen, altså på do. Jordmødrene (flertall fordi jeg holdt på så lenge og hadde derfor flere) var i ekstase fordi jeg klarte å tisse Drakk enorme mengder saft de 18 timene på fødestua og spiste ikke. Bæsja ikke på meg. Lå å drømte om KS men er kjempe glad for at jeg slapp det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. oktober 2014 #2568 Del Skrevet 25. oktober 2014 Her kommer sannheta fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2569 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg tissa masse under fødselen, altså på do. Jordmødrene (flertall fordi jeg holdt på så lenge og hadde derfor flere) var i ekstase fordi jeg klarte å tisse Drakk enorme mengder saft de 18 timene på fødestua og spiste ikke. Bæsja ikke på meg. Lå å drømte om KS men er kjempe glad for at jeg slapp det Jeg gikk på do i starten, men til slutt klarte jeg ikke gå, så måtte SEEKES (engangskateteriseres) tre ganger i løpet av fødselen. Det gikk helt fint. Har alltid vært livredd for kateter, men det var faktisk ikke vondt. Edit: antar jeg ikke fikk til å tisse på egen maskin heller, for i så fall ville det vel vært mer naturlig med bekken i stedet for kateter..Husker bare at jordmor kjente på blæra mi og sa at den måtte tømmes... Endret 25. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. oktober 2014 #2570 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg gikk på do i starten, men til slutt klarte jeg ikke gå, så måtte SEEKES (engangskateteriseres) tre ganger i løpet av fødselen. Det gikk helt fint. Har alltid vært livredd for kateter, men det var faktisk ikke vondt. Edit: antar jeg ikke fikk til å tisse på egen maskin heller, for i så fall ville det vel vært mer naturlig med bekken i stedet for kateter..Husker bare at jordmor kjente på blæra mi og sa at den måtte tømmes... Problemet mitt med å gå på do var når jeg nettopp hadde fått epidural og ble lam i ene benet uten at jeg visste det og mens jeg satt på do, mista fotfeste når jeg reiste meg. Bra jeg ikke ble lam i begge bena! Jeg gikk på do hver gang jeg måtte, var ikke lam så lenge. Lurer på om det blir likt neste gang eller kanskje jeg må ha 6 kateter eller bekken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2571 Del Skrevet 25. oktober 2014 Problemet mitt med å gå på do var når jeg nettopp hadde fått epidural og ble lam i ene benet uten at jeg visste det og mens jeg satt på do, mista fotfeste når jeg reiste meg. Bra jeg ikke ble lam i begge bena! Jeg gikk på do hver gang jeg måtte, var ikke lam så lenge. Lurer på om det blir likt neste gang eller kanskje jeg må ha 6 kateter eller bekken Siste gangen jeg gikk på do selv, så støttet jeg meg selv over prekestol, i tillegg til at jordmor og R støttet meg på hver side. Var nok lam i ene foten jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. oktober 2014 #2572 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kateter er tiss, klyster er bæsj hahahahah ÅJA! Klyster da!!! Ikke be om kateter hvis du ikke vil bæsje, det slår feil. Jo, det kan du, men ikke alle får det. Enten fordi det ikke er tid, fordi man i utgangspunktet har "tømt seg naturlig" i dagene før fødsel, eller fordi jordmor mener det kan gjøre riene for sterke. Sistnevnte var svaret en venninne av meg fikk da hun fødte for halvannen uke siden. Men bare å spørre! Ah, okei. kommer vel an på når vi kommer inn da blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2573 Del Skrevet 25. oktober 2014 hahahahah ÅJA! Klyster da!!! Ah, okei. kommer vel an på når vi kommer inn da blant annet. Sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. oktober 2014 #2574 Del Skrevet 26. oktober 2014 Siste gangen jeg gikk på do selv, så støttet jeg meg selv over prekestol, i tillegg til at jordmor og R støttet meg på hver side. Var nok lam i ene foten jeg også. Merket du ikke om du var lam? Jeg gikk flere ganger med prekestolen men likte den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2014 #2575 Del Skrevet 26. oktober 2014 Merket du ikke om du var lam? Jeg gikk flere ganger med prekestolen men likte den ikke Jo,men ikke før jeg skulle opp for å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. oktober 2014 #2576 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jo,men ikke før jeg skulle opp for å gå på do. Sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #2577 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har og gått med prekestol, lam i den ene foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2578 Del Skrevet 26. oktober 2014 I dag skulle jeg på strikke/heklekveld hos en kollega av meg. Men da jeg kom dit var stort sett alle kollegaene mine der, og de hadde arrangert babyshower til meg! Ble helt satt ut, og ante ikke hva jeg skulle gjøre! SÅ koselig Fikk masse fine gaver til både lillegutt og meg selv, også fikk jeg den nydelige uglespilledåsen fra FermLiving som jeg har ønsket meg masse Spiste pizza og pastasalat, ostekake med skikkelig turkisblått lokk og brownies i lange baner. Var utrolig koselig, spesielt siden jeg overhodet ikke hadde forventa å få babyshower arrangert for meg! OGSÅ er jeg jo nå over i uke 26, noe som vil si at om lillegutt bestemmer seg for å komme, så slipper vi å dra til Tromsø 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #2579 Del Skrevet 26. oktober 2014 Awwwwww så hyggelig gjort av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2014 #2580 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hurra for uke 26 og fødsel på lokalsykehuset (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg