Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han høres ut som mannen her i huset om dagen også.. Jeg har heldigvis litt skole som kan distrahere meg, men jeg irriterer meg grenseløst hvis jeg sitter på stua og ser tv og så sitter han ved spisebordet og chatter med gutta han spiller med. Selv uten å spille. Hva med å heller prate med meg? Tror vi er tomme for ting å snakke om etter å ha kjent hverandre i snart seks år, haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mrdior skal ta seg sammen jeg! Hva skulle han gjort om du hadde en ren dagjobb da? Kastet deg ut av huset når du var ferdig på jobb? For noe tull og tøv. Hvis han vil ha alenetid, så får han gå på et annet rom, eller finne på noe utenfor huset. :)

Altså, det er bare bra at du også er ute av huset av og til på kvelden, fordi det er godt for deg, men jeg mener at man ikke skal kaste hverandre ut. R får sjeldent tid alene før jeg legger meg på kveldstid, men det er ikke noe å gjøre med. Sånn er det bare. :)

Ang. spillingen så kan det kanskje være greit å ta en prat om det? Jeg vet hvordan det er, de første par årene var R ganske så spillegal. ;) Det var dritkjedelig der han satt og meldte seg totalt ut når han spilte. Glad han ikke gjør det lenger, for å si det sånn. Han har vel bare vokst det av seg eller noe sånt. Nå ser vi heller på serier sammen på kvelden. Mye bedre.

Er jo sikkert uvant, men trenger ikke være dust for det om! :lol: Alenetid får han jo nok av, det er jo ikke som om at jeg aldri er ute av huset på kveldstid, er nok bare han som har blitt bortskjemt med at jeg jobber 4 kvelder i uka, og kan spille tilsvarende. Jeg har jo ikke irritert meg sånn over det før, men nå... Arghhhhhh. Under middagen i går så måtte han reise seg og spille litt før han var ferdig.. For de på laget trengte hjelp.. :roll: Sa til han at det kanskje egentlig var greit at han spilte så mye nå, for da kunne han gi faen i det når ungen kom. Han ble skikkelig fornærma og sa at han spilte IKKE mye assa! ... Neeei, 3-4 timer om dagen ekke mye.. LÅL!

Han er en bæsj ja. Om han bare vil være alene, så burde han ha revurdert alt før han gjorde deg prego. Makan for en nisse. Ja jeg spiller en del, men jeg klarer å holde meg unna når jeg er med andre. Å jeg blir i allefall ikke sur om de prøver å snakke til meg om jeg spiller. Har jo funnet alle Sims 2 spillene mine, så det er jo barndomsminner all over. Familien Jovialsen der far holder på med hushjelpa, og Mortimer Goth er en sur gammel gubbe.

Lol på han. Han får bare være sur :lol: Åh, sims 2! Kanskje jeg må lete fram skolepcen min... Så kan jeg også game og ikke være tilgjengelig flere timer.. Også skal jeg ikke rydde selv om jeg har sagt så..

Herregud, det er så frustrerende når mennene er skikkelig i den spilleverden -.- Kjenner så godt til det :hug:

Jeg er såå glad for at du kjenner lille M hele tida nå :danse: Og så har du jo fått SKIKKELIG bebismage jo :nigo:

Ja, det er noe piss! Dustemenn...

Jeg er også glaad for det <3 Kommer seg nå ja! Er jo snart 26 uker, så var vel på tide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle prøvd en sånn der doula, hører at det hjelper mye mot fødselsangst etc

Jeg fant ut sammen med jordmor at jeg ikke er redd for fødselen, jeg er redd for å miste kontroll over fødselen! Og det sa hun kom til å skje uansett. Tenker ikke noe særlig på det, men lærer vel litt på fødselsforberedende kurs! :Nikke:

Han høres ut som mannen her i huset om dagen også.. Jeg har heldigvis litt skole som kan distrahere meg, men jeg irriterer meg grenseløst hvis jeg sitter på stua og ser tv og så sitter han ved spisebordet og chatter med gutta han spiller med. Selv uten å spille. Hva med å heller prate med meg? Tror vi er tomme for ting å snakke om etter å ha kjent hverandre i snart seks år, haha :fnise:

Ja, og hva er greia med å ha PC på stua!?!?!?!? JEG HATER DET! Så intenst mye! Tar så mye plass, også gjør det sånn at vi som dere, kan sitte mindre enn 3 meter unna hverandre, men ikke snakke med hverandre.. :P

Hahah, nei, det tror jeg ikke, tror bare han foretrekker guttesnakk!!!!!!! :snurt: Mrdior kan sitte i flere timer og skype med en kompis som bor rett borti gata, men å svare meg med mer enn "mm", "ja", "snart", "ikke mas", neeh, det gåkke an!

Såååå glad vi har to tv'er, selv om jeg hater å ha tv på soverommet :nigo:

Han spiller ikke på tv altså, her er et DATAspill! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer tickeren? Er det HUNDRE dager til termin I DAG??

:danse:

Nesten iallefall! Den regner vel amerikansk som er 40+0, så er vel eeegentlig 102 dager :nigo:

(men vi kan late som)

100 dager til termin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dritlei av spillinga i går, så jeg kjøpte med meg napoleonskake og dro til Askemegain89 og hadde en skikkelig jentekveld med bare skravling og kosing med den gale hunden hennes! :nigo: Plutselig var det gått mange timer. Er så deilig med sånne kvelder! Det som ikke var deilig var at det hadde SNØDD ute, og det hadde lagt seg.. Så jeg måtte koste bil... :snurt:

Ellers, så døde telefonen min i går. rip :hjerte: Jeg har jo seff ikke noe cloud-tjeneste, og har ikke lagt over ett eneste bilde, så jeg ble ganske lei meg, selv om det var min egen skyld. Tenk på de 100 bildene av pusi. og feriebilder fra to år tilbake! Mrdior har bestilt et nytt batteri og et kit for å få bytte battieret som står i , slik at jeg får lagt over bilder, og han har lovet meg ny telefon i førjulsgave, så lenge det ikke var Apple.. :roll: så da bestiller vi det i disse dager! Hurra! I mens lever jeg med en Nokia N8.... GRØSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne fram pcen å være like ille som gubben. Fant ut at Sims 4 funker på den gamle dritten jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men snø er jo kooooselig!!! :)

Ja, nå er den det! Men ikke som overraskelsesmoment i sur Bodø-vind :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne fram pcen å være like ille som gubben. Fant ut at Sims 4 funker på den gamle dritten jeg har nå.

Men sims 4... neeeh, skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du minnekort i tlf? :) For i så fall kan jeg prøve å hjelpe deg med å hente ut bilder, jeg har minnekortleser i dataen ^^

Det hørtes faktisk godt ut med julebrød, og jeg er vanligvis ikke glad i det engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du minnekort i tlf? :) For i så fall kan jeg prøve å hjelpe deg med å hente ut bilder, jeg har minnekortleser i dataen ^^

Det hørtes faktisk godt ut med julebrød, og jeg er vanligvis ikke glad i det engang :fnise:

Eheeem... iPhone har ikke minnekort... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅååååh!! Mrdior sin gamle nokia tar ikke micro-sim! Og vi har ingen telefoner som tar micro sim her.. Telefonen jeg vil ha har de ikke inne på Elkjøp, de har den på Expert, men ikke i svart, så vi bestiller den på nett. Men den er jo ikke her før over helga, og i følge facebook er det ingen som har en telefon å låne meg!!! :cry3: Livet er over! Bare fordi jeg ikke har telefon :lol:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...