studenten Skrevet 22. januar 2015 #3681 Del Skrevet 22. januar 2015 Ingen fødsel Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. januar 2015 #3682 Del Skrevet 22. januar 2015 Ingen fødsel Hehehe, bra vi har deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. januar 2015 #3683 Del Skrevet 22. januar 2015 Kom nå Birger. Sangen vår vettu missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #3684 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Ny dato å skrible over! Tippeliste fødsel! Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar 12.januar - RompeRusk 14.januar - Pingting - Boks 19.januar - LittDiva 21.januar - MissStiles - EryMax - Blondie65 24.januar - Pentu - Spiremor 25.januar - Enamorada - Askmeagain89 26.januar - RavenEmerald - LilleNinja 27.januar - blomst12 - La Traviata - Sitronkake 28.januar - Kardinal - Nautika 29.januar - FruN - Tekola - Kaffemor - Amilie 30. januar - Malicious 31.januar - Ulzzang 1.februar - Doh 2.februar - Lillemeg90 - Skyblue - Daenerys - Kvakk 3.februar (menstermin) 4.februar (tidlig UL-termin) - Yesterday - Teriyaki 5.februar - Mrdior - Saraby - Havmus 6. februar - Studenten 7.februar (OUL-termin) - RavenEmerald - Bippo 8.februar - Poppsilopp - Nuttapia - solsikke84 9.februar - Spiremor - Dyregod 10.februar - missdior 11.februar - Nepenthe 12.februar - fionel 14.februar - Maneo 17.februar - Kisskissbangbang 18.februar - me2u Endret 22. januar 2015 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #3685 Del Skrevet 22. januar 2015 Fina! Pass nå på deg selv! Takk skal du ha Ja, prøver, men i dag passer jeg på mannen... Haha. Nå benker jeg meg her inne og venter på fødsel Jeg tipper forresten 29. Haha, håper du har masssse popcorn! Kommer sikkert til å ta et par uker til! Har skrevet deg opp :D Fine magen. Og så skal vi se: Birger. Biiiiiiiiiiiiirger, komme da, Birger. <blåse fødestøv> Han hører ikke etter! Skikkelig egen kar det her, haha. TAR I MOT ALT FØDESTØVET :nigo. Fine magen! Den vokser og vokser ja, men det skal den jo gjøre nå. Jeg ser forskjell på meg selv fra uke til uke for tiden.. Btw, så har jeg tydeligvis et skjult talent når det kommer til å fylle opp uringlass, for jeg søler aldri jeg.. Men har skjønt det etter å ha lest i dagbøker her på KG at det for de fleste innebærer litt mer gris Alt man lærer om seg selv på KG altså! Ja, den skal jo det! Jeg bare syns den plutselig ble så gigantisk svær. haha. Jeg gjør ikke det, det er bare denne uken den har blitt skikkelig fremtredende. Og flere har kommentert den, folk jeg ikke kjenner liksom! Utrolig hyggelig :D Så heldig du er! Det er et talent jeg gjeeeerne skulle hatt ; ) Superfin, er du! Tenkte på deg da denne dukket opp på FB Så søt du er <3 Haha! JA, den passer meget bra. Måtte poste den selv BIIIIIRGER!!!! (Han kommer nok straks, jwg jobber i barnehage og er god på det å rope på unger) :D Heheheh, du må rope høøøyere!!! MELDEPLIKT SORI! Ser Saraby tok seg av det :D Stakkars mannen, ja, er jo ikke akkurat sånn at det kanskje er verre for deg med vondt i hutiheiti å ta oppvaska enn han med vondt i munnen? Godt å høre flere må tisse i plastkopp først og så helle det over Men her er selv det blitt vanskelig, for jeg ser ikke koppen Fiiiine MissDior Jeg syns jo seff jeg har det verre, meeeeen det ekke han enig i : p Du må jo bare stille inn koppen før du setter deg liksom.. Hvis du skjønner ^^ Takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #3686 Del Skrevet 22. januar 2015 Kom nå Birger. Sangen vår vettu missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #3687 Del Skrevet 22. januar 2015 SORRY for sein innsjekking i dag Jeg har for første gang i mitt liv vært våken hele natten med sykt barn (mann). Han fikk ikke sove, og det var mye uffing og aua og bråking, og inn og ut av rommet, inn på badet, legge seg, stå opp, banne i stua, ja, dere skjønner tegninga. Ble ENDELIG fred i halv fem tida, så da fikk jeg endelig sove. Måtte på apoteket i dag og kjøpe sterkere smertestillende til han, men han nekter jo å ringe tannlegen så han kan få skikkelig smertestillende.. Syns ikke så veldig synd på han egentlig, for problemet løser seg jo enkelt. Nå er han iallefall proppa full av ibux og paracet og fungerer sånn passelig Ellers på modningsfronten kan jeg melde om blodslim i trusa i dag (åååh, all infoen dere får her!) og masse kynnere i løpet av dagen. Kommer til å tvinge jordmor til å sjekke modninga i morgen, uansett om hun vil eller ikke Middagen står i ovnen, nemlig kylling i stekepose med hviiiitløk. hasselbakte poteter, ovnsstekt løk og tomat også lager mrdior saus. Omnomnomnonmnomnonmn. Suuulteeeeen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. januar 2015 #3688 Del Skrevet 22. januar 2015 Mine fødsler har alle begynt med tegningsblødning og rier senest samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. januar 2015 #3689 Del Skrevet 22. januar 2015 Så spennende! Håper jordmor finner tegn til at gutten er klar for å komme til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. januar 2015 #3690 Del Skrevet 22. januar 2015 Å herregud, så god den middagen hørtes ut!! :slafse: Når det gjelder modning, så holder jeg fremdeles en knapp på 24. Da har du to dager på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. januar 2015 #3691 Del Skrevet 22. januar 2015 Den middagen! ... Og imorgen blir det den fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 22. januar 2015 #3692 Del Skrevet 22. januar 2015 Kommenterer nesten aldri her, men nå må jeg innom opptil flere ganger daglig for å se om det er fødsel på gang 😄 (Og husker med gru tilbake på de siste ukene jeg var gravid. Savner definitivt IKKE det!) Den middagen hørtes goooood ut! Namnamnam. Lykke til hos jordmor i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. januar 2015 #3693 Del Skrevet 22. januar 2015 Blodslim er jo et supert tegn! Jeg tror du går i fødsel i løpet av helga jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 22. januar 2015 #3694 Del Skrevet 22. januar 2015 Fødselen min begynte med blodslim, men jeg fikk rier med en gang da. Men kanskje det blir fødsel i løpet av helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. januar 2015 #3695 Del Skrevet 22. januar 2015 Ny dato å skrible over! :gjeipe: Biiiiirger da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. januar 2015 #3696 Del Skrevet 22. januar 2015 Nå tror jeg Birger er på god vei til å komme, bare vent plutselig sitter du der med 12 cm åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 22. januar 2015 #3697 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg leser mye her, men kommenterer sjelden. Jeg har tippa 27, men mulig han kommer før?! Spennende og følge med her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. januar 2015 #3698 Del Skrevet 22. januar 2015 Nå er det spennende her inne enten du vil det eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 22. januar 2015 #3699 Del Skrevet 22. januar 2015 Min fødsel begynte også med blodslim, og så gikk vannet noen timer senere.. Spennende! Men det er tross alt 5 dager igjen til tippedatoen min, så her er det bare å knipe igjen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2015 #3700 Del Skrevet 22. januar 2015 Oioi, det høres ut som det kan skje noe snart! Blodslim er et godt tegn. Hold oss oppdatert Og lykke til med fødsel, om det blir i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg