missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3621 Del Skrevet 20. januar 2015 Deilig med bryntime da! Menne..Var du ikke til frisør som gjorde det? Hva vet hun som *sette i gang fødselsmassasje*? Lykke til hos legevakten. Jeg tenkte også UVI da jeg leste det, men samtidig så avskrev jeg det siden det var "utenpå" du hadde vondt, og ikke i urinrøret når du tisset. Bra de tok deg på alvor. Nei, var på 7.himmel, og hun dama som fiksa meg er massør også Takk for det! Ja, det er jo det jeg også tenkte. Hun dama i telefonen ville jo ha hele "sykdomshistorien" min fra den siste uka, og da jeg nevnte at jeg hadde hatt høyt blodtrykk lenge og litt vondt i hodet avogtil så ble det pressa inn plass til meg i kveld, hun virka ikke særlig overbevist i starten nemlig Om jeg hadde uvi med mine smerter så forsvant uvien med fostervannet, smertene forsvant når vannet gikk. Kanskje noe var i klem og som ikke var i klem lenger når vannet gikk. Kanskje du har en nerve eller noe sånt i klem. Om du har uvi så er det bra at du kan få antibiotika i kveld. Lykke til! Håper mest det er UVI altså, sånn at antibiotikaen kan ta det bort. Er så lei av å ha vondt nå! Dette er faktisk en verre smerte enn bekkenlåsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. januar 2015 #3622 Del Skrevet 20. januar 2015 Satser på at du kan få ei forklaring på LV! Uvi kan vel arte seg noe annerledes når man er gravid, tror jeg, så det kan jo være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. januar 2015 #3623 Del Skrevet 20. januar 2015 Grattis med 38 uker, og lykke til hos legevakta snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. januar 2015 #3624 Del Skrevet 20. januar 2015 Uff, da, lykke til på legevakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. januar 2015 #3625 Del Skrevet 20. januar 2015 Har hørt at gravide har lettere for å få uvi, og at de kan ha atypiske symptomer. Tenkte litt på uvi i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2015 #3626 Del Skrevet 20. januar 2015 Meldeplikt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. januar 2015 #3627 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg tenker at det kan være Birger bruker blæren din som "hodepute/nakkestøtte" slik at "resten" av "røropplegget" blir klemt. Derav følelsen av å måtte tisse selv om det ikke kommer noe. Jeg håper det er noe som er enkelt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. januar 2015 #3628 Del Skrevet 20. januar 2015 Fy så frekt av Birger he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. januar 2015 #3629 Del Skrevet 20. januar 2015 Og lykke til på legevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2015 #3630 Del Skrevet 20. januar 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 20. januar 2015 #3631 Del Skrevet 20. januar 2015 Lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #3632 Del Skrevet 20. januar 2015 Håper alt går bra på legevakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3633 Del Skrevet 20. januar 2015 Satser på at du kan få ei forklaring på LV! Uvi kan vel arte seg noe annerledes når man er gravid, tror jeg, så det kan jo være det. Grattis med 38 uker, og lykke til hos legevakta snart Uff, da, lykke til på legevakta! Har hørt at gravide har lettere for å få uvi, og at de kan ha atypiske symptomer. Tenkte litt på uvi i går Meldeplikt! Jeg tenker at det kan være Birger bruker blæren din som "hodepute/nakkestøtte" slik at "resten" av "røropplegget" blir klemt. Derav følelsen av å måtte tisse selv om det ikke kommer noe. Jeg håper det er noe som er enkelt å fikse. Lykke til! Lykke til! Håper alt går bra på legevakten Og lykke til på legevakten. Fy så frekt av Birger he he ----------------- Ting tar jo jævlig lang tid på legevakten, som alltid. Jeg ga beskjed både på telefon og i luka at jeg har med tiss sjøl, og trenger bare en stix. "Sett deg ned, så henter vi deg straks". 45 minutter etter var straks. Ble sendt inn til en gaaammel svensk lege, og han var skikkelig snodig Negativ på urin, på alt. ikke +1 på leuk engang. Blodtrykket har gåt ned, spesielt undertrykket, det er superbra og jeg er veldig fornøyd. Forklarte smertene mine og legen sier "mmm.. jag tror det er bebisen som pressar på bekkenet ditt og som vil ut". Åja, no shit sherlock.. Dette er en annen vondt, ikke nedpress, men dritvondt i og rundt vaginaen min! "Mmm, jaa, men jag tror bebisen din er klar førr utskhyning". Okei. Takk, hade. Hååper jordmor har noen bedre svar. Er jeg bare pussy, og dette er normale smerter? Jeg er jo "vandt" til smerter fra nedpress og kynnere, og dette er verre, og det er konstant. Baaaaaaaaaaaaaaaaah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. januar 2015 #3634 Del Skrevet 20. januar 2015 Ring føden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3635 Del Skrevet 20. januar 2015 Ring føden? Neh, er jo ikke i fødsel akkurat Jordmortime på fredag da, er jo straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. januar 2015 #3636 Del Skrevet 20. januar 2015 Neh, er jo ikke i fødsel akkurat Jordmortime på fredag da, er jo straks. De er vel lov å rådføre seg selv om at man ikke skal kalve akkurat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3637 Del Skrevet 20. januar 2015 De er vel lov å rådføre seg selv om at man ikke skal kalve akkurat nå? Joda, men legen mente det var normalt, og jordmor trodde det var UVI, og UVI er det ikke, ei svf, så da kan jeg vente til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. januar 2015 #3638 Del Skrevet 20. januar 2015 Så utrolig bra at verdier og blodtrykk var fine. Når det gjelder Birgers herjinger i "sengetøyet" rett sør for Huahin: ring føden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. januar 2015 #3639 Del Skrevet 20. januar 2015 Det er helt normalt. Både at man er konstant tissetrengt grunnet press på systemet og at det er så sårt at man føles som om man har fått stappet femten vannmeloner opp i dåsen og at de har blitt skåret ut til svaner mens de er der oppe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3640 Del Skrevet 20. januar 2015 Så utrolig bra at verdier og blodtrykk var fine. Når det gjelder Birgers herjinger i "sengetøyet" rett sør for Huahin: ring føden! hør på silfen! hun sier det er normalt, og silfen har født sytti ganger Det er helt normalt. Både at man er konstant tissetrengt grunnet press på systemet og at det er så sårt at man føles som om man har fått stappet femten vannmeloner opp i dåsen og at de har blitt skåret ut til svaner mens de er der oppe. Ja, det er jo det jeg tror!! Men tissetrengt er ikke det samme som før, tisstrengt nå bringer med seg sviende og stikkende smerte, og det kjennes som om ungen skal komme ut samtidig Du, kanke du sende noe sånn fødevibber eller noe sånt, jeg er så leeeeeeeeeei. Og nå lo jeg sånn at jeg nesten tissa på meg, svaner du liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg