Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flinka som har ryddet skap :jepp: Bare ikke fød før lørdag (strengt tatt søndag), så går dette bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet jo egentlig to datoer, og må si jeg har mer tro på 24. januar enn tidlig februar sånn ting går her ;) Leste nettopp i papirene mine fra fødselsforberedende kurs at ungen kommer innen 2 uker etter at slimproppen har gått!

Men proppen kan jo dannes på nytt :opplyser: Har jeg ført deg opp på to datoer? Hvis ikke skal jeg jammen gjøre det :nigo:

Håper posten er greie med deg og avvikler gisselsituasjonen! Og at innholdet ser greit ut ;)

Hehe, ble helt glemt av i alt styret med middagslaging og ukeshandling! Skal gjøre et forsøk i morgen formiddag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig optimist! :ler:

Du og mamma ;)

Flinka som har ryddet skap :jepp: Bare ikke fød før lørdag (strengt tatt søndag), så går dette bra :fnise:

Jau, skal ta det andre skapet i morgen :ler: Skal prøve å la vær!! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dato krysses ut! Tviler for at jeg går i fødsel og føder på 2t20 min nå altså, så føler meg riiimelig trygg på å stryke den ut ;)

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

10.februar

- missdior

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kalve snart, forumtante har kjøpt en liten barselgave til M fordi han blir en kjekk kar.

Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke kalve snart, forumtante har kjøpt en liten barselgave til M fordi han blir en kjekk kar.

For en snill forumtante Birger har ;) Men gaven forsvinner da vel ikke selv om han er litt treig? :ler:

Han kommer 12 :ler:

Ja, vi får seeee :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, dere som har født før. Hvorfor er jeg så sinnsykt øm i underlivet? Det er direkte vondt å reise seg, og å gå på do... Ikke snakk!!! Tørke seg med papiiihiiir :grine: Det er vondt når jeg går også! Også har jeg begynt å kjenne en sånn skikkelig vond tissetrang når jeg går, ikke bare vanlig press, men skikkelig, skikkelig vond følelse av å måtte tisse NUH, og det kommer samtidig med stikking og nedpress og jeg bare au, sluttaaa, går på do, får ikke til å tisse :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: glorious pregnancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill forumtante Birger har ;) Men gaven forsvinner da vel ikke selv om han er litt treig? :ler:

Ja, vi får seeee :nigo:

Nei, den gjør ikke det. Det er jo Birger som skal få den.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snøring, kan ikke huske noe sånt :klo: Ring jm imårra?

Ja, tror jeg gjør det . Det er skikkelig ubehagelig og veldig ekkelt! Føles bare veldig, veldig rart :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror jeg gjør det . Det er skikkelig ubehagelig og veldig ekkelt! Føles bare veldig, veldig rart :bond:

Like greit å sjekke det, selv om det sikkert er helt uskyldig :) høres ikke noe videre digg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å følge med på deg om dagen! :) Jeg tipper du føder 9 februar :)

Det med å være øm o underlivet kan sikkert være flere ting, men jeg har faktisk vært og er øm i underlivet hele tiden som gravid, var det også sist gang. Ikke mye moro. Men for deg kan jo dette bety noe annet siden du har det først nå. Ta en prat med jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like greit å sjekke det, selv om det sikkert er helt uskyldig :) høres ikke noe videre digg ut!

Baaah, de gidder jo ikke ta telefonen der nede! Har ringt to ganger allerede :roll:

Spennende å følge med på deg om dagen! :) Jeg tipper du føder 9 februar :)

Det med å være øm o underlivet kan sikkert være flere ting, men jeg har faktisk vært og er øm i underlivet hele tiden som gravid, var det også sist gang. Ikke mye moro. Men for deg kan jo dette bety noe annet siden du har det først nå. Ta en prat med jordmor :)

Skal skrive deg opp på tippelista :jepp:

Ja, har jo lest om de som har vært øm hele veien, men jeg har ikke kjent noenting der nede i det hele tatt (altså, i den grad man ikke kjenner noe ). Men innbiller meg at det var etter slimproppen gikk at jeg har blitt så øm. Prøver febrilsk å få tak i henne :ler:

Isj, høres ikke godt ut! Kanskje jm har noen tips som hjelper?

Hadde hun bare tatt telefonen!! :ler:

Kanskje Birger kommer snart

Kanskjeee.... syns han kan komme nå, eller slutte å være så utrolig slem med morra si :snurt:

Det tror jeg også!

:popcorn:

Haha! Jeg HÅPER :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 38! :bond: Feirer den nye uka med å sove sammenhengende fra 00.30-08.00! Fantastisk følelse å ikke våkne før alarmen går, og i tillegg føle seg såpass pigg at man bare spretter opp (i den grad en høygravid kvinne kan sprette :ler: ) Det hele ødelegges av mitt verkende underliv og masse nedpress. Kom uuuuuut da, slutt å dirk meg i tissen!! :sinnatagg:

Prøver å få tak på jordmor, men det er ingen som tar telefonen nede på familiekontoret. Får prøve igjen litt senere. Nå skal jeg straks poppe i dusjen, også skal jeg til byen for å fikse bryna mine :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd det selv, så kan nok ikke bidra med så mye. Kan jo være det kommer av at du har fryktelig mye nedpress.

Og 38 uker ja! Nå blir jo baby født til termin uansett om det skjer i morgen eller to uker over! :nigo: Nå blir man jo satt i gang før den tid da, men du skjønner vel hva jeg mener. :jepp:

Sånn sett den siste milepælen før fødsel og evt. termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...