Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

ER SÅ JÆVLA LEI AV AT JEG IKKE FÅR SOVE! Det er så ufattelig slitsomt! Ørtende natta jeg bare er våken, uten grunn. Er gørrtrøtt, men sove? Neei. La oss rett før tolv, jeg kikka ikke på mobilen i det hele tatt, og lå da til klokka ble halv tre. Gir opp jeg. Har satt meg i stua nå, og hekler litt og ser på piss på TLC. Kjære Jon Blund, kan du ikke komme snart? Jeg er så sliten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er skikkelig kjipt, jeg hadde også alltid søvnvansker de siste ukene av begge svangerskap. Det hjalp å gå ut av senga (etter å ha klart å manøvrere seg selv og magen ut) og gjøre noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er skikkelig kjipt, jeg hadde også alltid søvnvansker de siste ukene av begge svangerskap. Det hjalp å gå ut av senga (etter å ha klart å manøvrere seg selv og magen ut) og gjøre noe annet!

Ja, det er noe forbaska tøv.. Nå har jeg hekla opp resten av nøstet mitt og gidder ikke begynne på neste. Skal prøve meg på senga igjen også. Hører mrdior snakker i søvne, så kan jo i det minste le av han når jeg ikke får sove :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er noe så grusomt irriterende når man ikke får sove på slutten av svangerskapet. Det er jo da man virkelig har behov for det, og det blir sjelden så mye bedre etterpå...

Mitt stalltips- som funker for noen, men ikke for alle, da...- prøv å drite litt i klokka og sov når du klarer. Er du sliten, så reduser antallet avtaler og klokkebestemte gjøremål til et minimum, og sov i steden! Det er det jeg savner litt med en baby og storesøsken som skal greier hele tiden: det er alltid noe som skjer på forskjellige tidspunkt, så når du endelig klarer å sove og babyen sover- så er det noe annet som må gjøres. Så ikke ha dårlig samvittighet for å prioritere søvn over det meste annet akkurat nå. Du trenger det, og det er bare for en begrenset periode! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånn har jeg det også! Kanskje ikke like ille enda? Sovnet vel ca. 02 i natt, men ja. Kompenserer ved å sove en time på dagtid, men vet ikke om det gjør det til en ond sirkel. :P

Håper du fikk sove da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk får seg til å si!! Faktisk helt forferdelig :O min søster på 17 var med på 3d ul i dag å sa blandt annet "æsj, det der er en alien! Hun ligner ikke på deg, kaosmannen må ha vært utro" osv :ler:

Jeg finner bare én liten logikkfeil, her... :P Hvordan kan babyen ha havnet i din mage hvis kaosmannen har vært utro? :ler:

Tenåringer, assa :nigo:

ER SÅ JÆVLA LEI AV AT JEG IKKE FÅR SOVE! Det er så ufattelig slitsomt! Ørtende natta jeg bare er våken, uten grunn. Er gørrtrøtt, men sove? Neei. La oss rett før tolv, jeg kikka ikke på mobilen i det hele tatt, og lå da til klokka ble halv tre. Gir opp jeg. Har satt meg i stua nå, og hekler litt og ser på piss på TLC. Kjære Jon Blund, kan du ikke komme snart? Jeg er så sliten :(

:( Håper du fikk sove litt når du gikk inn for å le av MrDior da, hvertfall :klem:

Jeg og mamma har forresten ingen problemer med å dele badet xD Enten en av oss må på do, eller en står i dusjen :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare inn for å si at fødselene i vår familie heller ikke har gått i arv. mamma har bare poppa ut en etter en på 1-3 timer.. mens vi andre har brukt flere døgn og har noen keisersnitt bak oss! (vi døtrene), så kanke påsta at det var i nærheten av mamma sin :fnise: men uansett så er det helt utrolig. gled deg :) (til å tenke på det etterpå...haha.) det var ikke så ille som jeg trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med søvnen må være det jeg savner minst med å være gravid. Jeg sov så lite de siste ukene. Natten før jeg hadde kontolltime (når jeg ble satt i gang) sov jeg ingenting. Så jeg var jo zombie før det hele startet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg missdior :( Sovnet selv kl 6 og våknet flere ganger før jeg ga opp.

Ikke lenge igjen nå til babyen kommer ;) Blir det hvertfall litt koseligere å være våken for da er man ikke alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvntrøbbel er noe dritt :( håper du får sove igjen!

Jada, til slutt! Ser du var oppe sjøl i stummende mørke, det er noe skjiit.

Håper du fikk sove igjen! :hug:

Kikka på klokka sist litt før 06, så til slutt ble det litt søvn på meg også. Pusi derimot syns ikke det var kult at mor skulle sove litt utover formiddagen, og jeg ble tvunget opp i ellevetida :Gjesp: Skal snart prøve meg på senga igjen, er skikkelig trøtt!

Uff, det er noe så grusomt irriterende når man ikke får sove på slutten av svangerskapet. Det er jo da man virkelig har behov for det, og det blir sjelden så mye bedre etterpå...

Mitt stalltips- som funker for noen, men ikke for alle, da...- prøv å drite litt i klokka og sov når du klarer. Er du sliten, så reduser antallet avtaler og klokkebestemte gjøremål til et minimum, og sov i steden! Det er det jeg savner litt med en baby og storesøsken som skal greier hele tiden: det er alltid noe som skjer på forskjellige tidspunkt, så når du endelig klarer å sove og babyen sover- så er det noe annet som må gjøres. Så ikke ha dårlig samvittighet for å prioritere søvn over det meste annet akkurat nå. Du trenger det, og det er bare for en begrenset periode! :klem:

Veeeldig, skjønner ikke hvorfor kroppen gjør sånn mot meg før fødsel ass!!! : pp

Ja, for meg funker ikke det så godt. Er ikke trøtt nok til å sove på dagen som regel, og trøttheten kommer sigende på ettermiddag. Også sover jeg tre timer på sofaen og blir liggende oppe hele natta pga det. Blæh, ond sirkel for meg iallefall! Jeg har ingen avtaler, gidder virkelig ikke ha det :lol: Bortsett fra i dag da, da jeg måtte hente bilen på EU-kontroll (seff en 2er feil). Så snill du er Mafalda, og klok, ikke minst!!! :)

:ler: Bestemora di er ikke mye sjenert, nei!

Uff, håper du fikk sove litt!

Nei, hun har INGEN sperrer : p Joda, litt søvn ble det, og flere runder på teppet til M : p

Huff, sånn har jeg det også! Kanskje ikke like ille enda? Sovnet vel ca. 02 i natt, men ja. Kompenserer ved å sove en time på dagtid, men vet ikke om det gjør det til en ond sirkel. :P

Håper du fikk sove da! :klemmer:

Åh, sovne 02 hørtes digg ut! Håper kanskje jeg gjør det i dag, haha.

:( Håper du fikk sove litt når du gikk inn for å le av MrDior da, hvertfall :klem:

Jeg og mamma har forresten ingen problemer med å dele badet xD Enten en av oss må på do, eller en står i dusjen :P

Tilslutt sovna jeg, man gjør jo alltid det :Nikke: Hehe, nei, kan godt gjøre det med mamma, men bestemor... mjeeeeh :P

Må bare inn for å si at fødselene i vår familie heller ikke har gått i arv. mamma har bare poppa ut en etter en på 1-3 timer.. mens vi andre har brukt flere døgn og har noen keisersnitt bak oss! (vi døtrene), så kanke påsta at det var i nærheten av mamma sin :fnise: men uansett så er det helt utrolig. gled deg :) (til å tenke på det etterpå...haha.) det var ikke så ille som jeg trodde

Godt å høre at det ikke er sååå ille, selv om jeg overhodet ikke tror deg :ler:

Det med søvnen må være det jeg savner minst med å være gravid. Jeg sov så lite de siste ukene. Natten før jeg hadde kontolltime (når jeg ble satt i gang) sov jeg ingenting. Så jeg var jo zombie før det hele startet

Æsj, skjønner ikke hvorfor kroppen kødder sånn! Den driver jo med masse bra ting som nesting og forberedelser, men å la oss sove, neej!

Slitsomt å ha det sånn :troest:

Veldig :(

Jeg føler med deg missdior Sovnet selv kl 6 og våknet flere ganger før jeg ga opp.

Ikke lenge igjen nå til babyen kommer Blir det hvertfall litt koseligere å være våken for da er man ikke alene

Da sovna vi samtidig :5: Det er noe piss! Skal vi bli enige om å sovne tidligere i kveld???

Ja, det jeg også tenker. Da er det i det minste en grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom slimproppen ut. Detaljene er litt for nasty til å dele i ei graviditetsdagbok, men bare se på dette googlesøket om dere vil kose dere med bilder :ler:

Tar det hele knusende med ro, for det er enda tidlig, og slimproppen kan gå flere ganger. Ikke merker jeg noe på kroppen heller. Litt ekstra stikking i dåsa kanskje, men det er bare fordi jeg nå VET at slimproppen er borte, og at ting kan skje. Skal prøve å legge meg nå og drite i å tenke på fødsel, for det er enda lenge til ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh. Mye av den? Spennaness!

Eh... var en ganske stor klump, på størrelse meeeeed..... :P ei bruskork kanskje? litt "høyere" da. Æsj, jeg er så ekl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på nytt jeg. 20 januar :nigo: Eller er det juks å tippe på nytt når tegn til mulig fødsel har oppstått? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...