Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Hahaha, Androide og EryMax!! Jeg dør litt her :skratte:

Og til dere andre: slutt å snakke så mye om søte bakverk, jeg har fått begrensning på søtsaker >_<

Edit: og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på en skikkelig wienerpekan eller noen nystekte kanelboller.. Og varm eplekake med vaniljeis.. Og sjokoladecroissanter.. Grrrr

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så ekle dere er! 😂 Hahaha. Får iallefall ventetiden på legekontoret til å gå. Er inne for kontroll av urin og blodtrykk, krysser fingrene for at alt er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men supert, da ser jeg at fryste ferdigvarer er innafor! :5: Passer meg ypperlig! Nå trenger jeg tips til middager som kan fryses ned :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, høyt blodtrykk og utslag på leuk! Venter på å bli skvist inn mellom andre pasienter, siden jeg egentlig bare skulle måle blodtrykk og ta stix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men supert, da ser jeg at fryste ferdigvarer er innafor! :5: Passer meg ypperlig! Nå trenger jeg tips til middager som kan fryses ned :Nikke:

Lasagne, fiskegrateng, alle andre gratenger (uten så mye grønnsaker i som gulrøtter, brokkoli, det blir vassent), kjøttsaus til bolognese, ferdig stekt kjøtt for raske middager, kjøttkaker, fiskeboller osv. :)

Bah, høyt blodtrykk og utslag på leuk! Venter på å bli skvist inn mellom andre pasienter, siden jeg egentlig bare skulle måle blodtrykk og ta stix.

Ender opp med at du blir satt i gang nå i januar kanskje :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den dagboka her altså :ler:

Jeg fikk sykt lyst på vannbakkels nå :wow:

Dumme blodtrykket til MissDior! Det kan jekke seg ned et par hakk, synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh. Bra de passer på deg og mini!

Veldig, veldig glad for at de vil ha meg inn til regelmessig sjekk! Det gjør at jeg føler meg ivaretatt og sett, og ikke minst respektert.

Lasagne, fiskegrateng, alle andre gratenger (uten så mye grønnsaker i som gulrøtter, brokkoli, det blir vassent), kjøttsaus til bolognese, ferdig stekt kjøtt for raske middager, kjøttkaker, fiskeboller osv. :)

Ender opp med at du blir satt i gang nå i januar kanskje :hakeslepp:

Takk for tips! Skal lage pølsegrateng på lørdag, så får lage trippel porsjon :D Hahahaa, neida, ikke noe igangsetting foreløpig ; )

Ååå hold oss oppdatert! !!

Får håpe de får sjekket deg raskt, så du slipper å vente så lenge. Lykke til!

Her er oppdatering! Undertrykket mitt hadde jo økt bittelitt, mens overtrykket hadde sunket litt. Fortsatt høyt i begge ender. Hadde +2 på leuk, noe som i og for seg ikke er så farlig, men med blodtrykket mitt i tillegg ble det kontroll. Jeg har jo ingen symptomer på noe noen vei, så jeg får jo fortsatt beskjed om å bare slappe av og ligge mye. Kjedelig...

Ble jo skvist inn til kontroll mellom pasienter, og jammen tok ikke legen min full svangerskapskontroll (for første gang! i uke 36... : p ) Hun lo litt av meg da jeg sa at hodet var ned og festet, for det var visst for tidlig. Men da hun kjente etter leie selv så sa hun "oj, han her går det jo ikke an å rikke på" og jeg bare "jaa?? :lol: " haha. Hun syns det var tidlig at det var festa og sånt! Alt var fint med mini, og hjertelyden lå på 140, akkurat som sist. Han var veldig aktiv da jeg lå på benken, og sparka vilt rundt. Og da legen skulle måle magen min brukte hun dødslang tid på å finne toppen av symfysen, og fytti graisen så vondt det var!! Ble ikke satt opp til noen ny måling av blodtrykk og urin siden jeg skal til jordmor 23.januar. Så da må jeg bare følge med litt selv. Tar selvfølgelig kontakt med legen med en gang hvis jeg kjenner smerter i magen, mye hodepine osv. Har forresten fortsatt 0 på ødem, og det var legen fornøyd med! :P

Neei, jeg har jo tippa 14. februar.

Hahaha, håper han kommer i februar! Men ikkkke sååååå sent da... :sjenert:

:ler: Den dagboka her altså :ler:

Jeg fikk sykt lyst på vannbakkels nå :wow:

Dumme blodtrykket til MissDior! Det kan jekke seg ned et par hakk, synes jeg :P

Åh, det har mrdior lovet at han skal lage til meg! :D

Det syns jeg også..

Dumme blodtrykk! Håper det jekker seg ned!

Ja, håper jeg også! Har jo slutta å spise salt mat og sånt tilogmed : p

Lykke til MissD :blomst:

Takk for det :D

Teit med høyt trykk :sur: men bra at de passer på deg!

Jepp, stupid blodtrykk! Veldig fornøyd med påpass altså, det må jeg bare si. Føler meg ordentlig ivaretatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så. Siste maskin med babyklær er vasket for denne gang. Kjøpte en del lyse plass som jeg heiv sammen med en hvit håndduk vi fikk til jul (hvorfor??? hvite håndklær er ubrukelige!!). Nå er det hengt opp og tørker så pent på snora. Må vel kanskje pakke fødebagen snart.... Er jo mye mulig at han kommer før. Sikkert like mye mulig som at han kommer lenge etter :skratte:

Nå skal jeg til askmeagain89 og mate fuglen deres :fnise: Så skal jeg svinge innom City Nord og stikke på helsekosten for å kjøpe bringebærbladkapsler. NÅ begynner jakten på modninga osv! Kjente jeg var litt lei i stad da jeg måtte bøye med for fjerde gang og hente en sokk som datt av tørkestativet :lol:

Ja, også har jeg et 36+2 bilde til dere!

10928088_10155102646345311_1369677262_n.

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at ikke du hadde utslag på noenting, nå får du bare høre på legen den siste tiden (selv om det er litt kjedelig). Du får be om oppvartning fra mannen!

Du er så flott! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen uker igjen her ja! Åssen føltes det egentlig? At du snart har babyen utenfor og ja.. er blitt mamma? :P

Forresten! Finner ikke dagboka til Saraby jeg. Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...