Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker ikke svisker jeg! ;) Dessuten vil man jo ha noe som funker fortere. Så klar, spiser man et kg svisker så kommer vel magen i gang, men tror nok den kommer litt for mye i gang da :fnise:

Aah :P Godt poeng, må nok en del svisker til :fnise: Får ta med meg det som energi-snacks til fødselen, kanskje? :fnise:

Veldig, veldig stas ja. Tar meg selv i å se på den når jeg våkner om morningen :hjerte: Tenk at det snart skal sove en liten tass oppi der! Helt sinnsykt.

------------------------

Nå må vi slutte å snakke om croissanter og heller snakke om bilstoler! :opplyser: For vi har bestilt! Tøffeliten ringte aldri, og jeg kom tilfeldigvis over tilbud på lekmer.no med Brio Go carrier OG base til knappe 2100,- ! Så da ble det bestilt i full fart. Burde være her over helga tenker jeg :hoppe: Stolen er brun og svart da, ikke førsteønsket mitt, men helt greit. Ville heeelst ha svartsvart, men den var ikke i den tilbudspakka. Ekke så nøye egentlig da :lol:

Har fått hentemelding om at 2/3 pakker fra jollyroom er klare til å hentes, samt pakken fra babyshop! Yei! Fra babyshop bestilte vi stokke flexibath og spedbarnsinnlegg (takk spiremor som tipset meg! :hjerte: ) og fra jollyroom handlet jeg en hel masse på romjulssalg. Reiseseng, stellematte, vippestol, nesesuger, flanellaken til å ha på stellematta, nesesprat for småttisene, badetermometer og ei antikolikk tåteflaske. Spent på hva som har kommet i dag :sjenert:

Lille tassen til MissDior som skal sove der jaa :nigo:

Det er eneste jeg har syntes har vært negativt med tøffeliten så langt, de er litt dårlige på å ta kontakt når de sier de skal :dry: De skulle jo sende oss melding i går om at de hadde bestilt sprinkelsenga og spedbarnsinnlegg til Ergobaby 360... Har enda ikke hørt noe :dry:

Bra du fikk bestilt, da :nigo:

Juuuuul i posteeeen :laugh:

Og helloise!!!

36 uker i dag!

HOHOOOO! Hei hvor det går :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 uker ja, tenk det! nå går det fort, men også fryktelig sakte. har fått mer plager de siste dagene, noe jeg liker fryktelig dårlig. jeg får rett og slett ikke sove.

*klaging*

det gjør vondt i magen uansett hvordan jeg ligger, og jeg er lei av å konstant føle at jeg må tisse. for det er ikke stopp i den følelsen, jeg må konstant på do, uten å måtte på do. det er slitsomt!! føler at hele meg er full av baby.. i natt sovna jeg i halv sekstida, våkna av alarmen til mrdior halv åtte, deretter min egen klokka åtte. ga beskjed om at jeg ikke hadde sjans i havet til å kjøre han på jobb i dag, og dessuten trengte jeg ikke bilen. trenger søvn mer... ja, det var greit det.

knappe en time etter begynner det å renne inn meldinger på mobilen og han ringer og ringer og ringer. "jeg glemte å sette ut glass og metall, kan du gjøre det?". kan kanskje nevne at jeg ikke får sove igjen nå, og at jeg er rimelig sur i dag. vondt i både ryggen og hoftene har jeg også. også er jeg trøtt, så jævlig trøtt.

*klaging over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeei, tekola!!! du skulle slutte å snakke om croissanter! *vilha* :snurt:

Også ligger enda den ene pakken fra Jollyroom på Fauske... Mon tro hva de gjør med pakkene der. Kanskje de leker gjemsel med dem eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Nei, dere skulle, jeg sa meg ikke enig :nigo:

Uff, det er slitsomt på slutten, med alt av vondter, ubehag og søvnmangelen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 uker ja, tenk det! nå går det fort, men også fryktelig sakte. har fått mer plager de siste dagene, noe jeg liker fryktelig dårlig. jeg får rett og slett ikke sove.

*klaging*

det gjør vondt i magen uansett hvordan jeg ligger, og jeg er lei av å konstant føle at jeg må tisse. for det er ikke stopp i den følelsen, jeg må konstant på do, uten å måtte på do. det er slitsomt!! føler at hele meg er full av baby.. i natt sovna jeg i halv sekstida, våkna av alarmen til mrdior halv åtte, deretter min egen klokka åtte. ga beskjed om at jeg ikke hadde sjans i havet til å kjøre han på jobb i dag, og dessuten trengte jeg ikke bilen. trenger søvn mer... ja, det var greit det.

knappe en time etter begynner det å renne inn meldinger på mobilen og han ringer og ringer og ringer. "jeg glemte å sette ut glass og metall, kan du gjøre det?". kan kanskje nevne at jeg ikke får sove igjen nå, og at jeg er rimelig sur i dag. vondt i både ryggen og hoftene har jeg også. også er jeg trøtt, så jævlig trøtt.

*klaging over*

:klem: Dumme MrDior! Lov å håpe at du får tatt deg en formiddagsblund, da? :)

neeeei, tekola!!! du skulle slutte å snakke om croissanter! *vilha* :snurt:

Også ligger enda den ene pakken fra Jollyroom på Fauske... Mon tro hva de gjør med pakkene der. Kanskje de leker gjemsel med dem eller noe sånt..

Gjett hva jeg har i ovnen, nå? :nigo: *Kom og fååååå*

Haha, jeg syns jeg ser det :P Eller "HAHA, nå har MissDior fått pakke igjen, skal vi ha den her to dager til elleeer *ler hjerterått*"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for uke 36!!

:hoppe:

Nei, dere skulle, jeg sa meg ikke enig :nigo:

Uff, det er slitsomt på slutten, med alt av vondter, ubehag og søvnmangelen! :klemmer:

Hahaha, men nå har jeg lyst på det... Har bare kjedelige brødskiver... Er det innafor å vente til middag ellah? :lol: Syns ikke dagene er slitsomme, kun nettene! For da blir jeg liggende våken alene i all evighet. Og det er først da jeg virkelig får tid til å kjenne etter hvor vondt alt er.. :sjenert:

:klem: Dumme MrDior! Lov å håpe at du får tatt deg en formiddagsblund, da? :)

Gjett hva jeg har i ovnen, nå? :nigo: *Kom og fååååå*

Haha, jeg syns jeg ser det :P Eller "HAHA, nå har MissDior fått pakke igjen, skal vi ha den her to dager til elleeer *ler hjerterått*"

Ja, vi får se på det. Er trøtt, men ikke sovetrøtt om du skjønner :P SERR? Det er dårlig gjort altså. Tror jeg må ut i ettermiddag og hamstre inn. Det er jo superlurt egentlig, å bare ha i frysen.. Samme med de deilige kanelsnurrene fra Findus, de smaker hjemmelaget! (er dette lov dere? å kjøpe ferdig digg til barselsbesøk? :ler: )

Ja, vet du det må være noe med mine pakker. INGENTING i posten i dag! Men mrdior har fått pakke fra Ebay og SVEITS liksom!!!! :sjokkert:

Haha, har du sett hva tickeren din sier nå? :fnise:

Hehehe, ja! vi prøvde det, men ingenting skjedde assa :klo:

:sur: dusteunge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ferdig-digg er innafor, her tror jeg det blir "ikke-no-digg", "ta-med-deg-sjæl-digg" eller "brødet-er-der-digg" :fnise:

Det er det jeg sier, de SER at det er dine pakker :nigo:

Hehe, jaja, er vel kanskje greit at det ikke ble noen action av actionen ? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Hva skjedde med at folk tok med seg mat/kaker til bardelstreff selv? Det blir liksom feil at man skal varte opp gjester med en fersk unge på armen.. Synes nå jeg da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...