Severus Skrevet 5. januar 2015 #3261 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg orker ikke steke de selv. Vi har sånne bake off greier fra French Bakery på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. januar 2015 #3262 Del Skrevet 5. januar 2015 Jævla knekkebrød med leverpostei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. januar 2015 #3263 Del Skrevet 5. januar 2015 Ååh nå fikk jeg også lyst på croissant!! Jeg som prøver å være litt sunn igjen etter jula. Jaja, er man gravid så er man gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #3264 Del Skrevet 5. januar 2015 Tror jeg må spise croissant til lunsj i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. januar 2015 #3265 Del Skrevet 5. januar 2015 Croissant ❤️ Så stas med sprinkelsenga på plass! Nå flyr tiden, kos deg med magen Snart 2 år siden lillegutt kom til verden, og jeg savner fortsatt å kjenne den lille bylten i magen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #3266 Del Skrevet 6. januar 2015 Haha, dagboka di er Croissant-kuppet Jeg skal snart steke meg 2 stk Med baare ost og skinke på <3 Gleder meeeeeg (De hadde på rema, så vi kjøpte to 6-pk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. januar 2015 #3267 Del Skrevet 6. januar 2015 Kan noen snart skrive om noe annet enn croissanter? Er søtsugen nok som det er Selv om jeg måtte sy er par sting var det ikke vondt å gå på do eller tørke seg etterpå. Her har de også en sånn liten dusj, men brukte den vel bare første døgnet tror jeg. Men neste gang skal jeg ha med noe som holder magen i gang, for hadde forstoppelse i over en uke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. januar 2015 #3268 Del Skrevet 6. januar 2015 De hadde ikke croissanter av noe slag på Kiwi *Trøstespiser kjeks* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. januar 2015 #3269 Del Skrevet 6. januar 2015 Tror de har noe på Meny, Tekola Mulig det ikke er noe frossent, men mener å ha sett noe i bakeavdelinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. januar 2015 #3270 Del Skrevet 6. januar 2015 Jaaa, signerer Doh, dulco anbefales! Dogåing etter fødsel, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. januar 2015 #3271 Del Skrevet 6. januar 2015 Men duphalac er jo så ekkeeeelt! Sånn ellers er jeg enig. Det er ikke noe særlig å komme seg på do etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #3272 Del Skrevet 6. januar 2015 Nam nam, det var godt Hmm, kan man ikke bare stoorspise svisker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 6. januar 2015 #3273 Del Skrevet 6. januar 2015 Her var ikke stingene noe problem heller. Satt helt fint (men skjønte at det ikke var helt normalt når jeg fikk spørsmål fra sykepleierne osv om jeg hadde sydd noe i det hele tatt) og tørking var heller ikke noe problem. Men man er jo såklart litt mer forsiktig i begynnelsen. Jeg og skulle hatt noe som dyttet magen litt i gang, men det gikk heldigvis fort over. Husker forresten at jeg var 100% sikker på at jeg ikke skulle bruke de trusene man får på sykehuset, men jeg var sikker på mange ting før fødselen som jeg forandret mening om. De var faktisk mye bedre enn mine egne de første dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. januar 2015 #3274 Del Skrevet 6. januar 2015 Nam nam, det var godt Hmm, kan man ikke bare stoorspise svisker? Liker ikke svisker jeg! Dessuten vil man jo ha noe som funker fortere. Så klar, spiser man et kg svisker så kommer vel magen i gang, men tror nok den kommer litt for mye i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3275 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg har ikke tippet dato!! Jeg tipper... 2. februar Nå nærmer det seg skikkelig! Begynner å komme farlig nært nå ja! Skal notere deg! Jeg som leser i dagboken din mens jeg venter på at middagen skal bli ferdig.. Nå har jeg helt sykt lyst på croissants!! Hjelper ikke akkurat på sulten og utålmodigheten Og jeg som ikke tåler det engang Hehehe, dum dagbok å henge i kanskje Er du allergisk mot gluten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3276 Del Skrevet 6. januar 2015 Croissant ❤️ Så stas med sprinkelsenga på plass! Nå flyr tiden, kos deg med magen Snart 2 år siden lillegutt kom til verden, og jeg savner fortsatt å kjenne den lille bylten i magen min Veldig, veldig stas ja. Tar meg selv i å se på den når jeg våkner om morningen Tenk at det snart skal sove en liten tass oppi der! Helt sinnsykt. ------------------------ Nå må vi slutte å snakke om croissanter og heller snakke om bilstoler! For vi har bestilt! Tøffeliten ringte aldri, og jeg kom tilfeldigvis over tilbud på lekmer.no med Brio Go carrier OG base til knappe 2100,- ! Så da ble det bestilt i full fart. Burde være her over helga tenker jeg Stolen er brun og svart da, ikke førsteønsket mitt, men helt greit. Ville heeelst ha svartsvart, men den var ikke i den tilbudspakka. Ekke så nøye egentlig da Har fått hentemelding om at 2/3 pakker fra jollyroom er klare til å hentes, samt pakken fra babyshop! Yei! Fra babyshop bestilte vi stokke flexibath og spedbarnsinnlegg (takk spiremor som tipset meg! ) og fra jollyroom handlet jeg en hel masse på romjulssalg. Reiseseng, stellematte, vippestol, nesesuger, flanellaken til å ha på stellematta, nesesprat for småttisene, badetermometer og ei antikolikk tåteflaske. Spent på hva som har kommet i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. januar 2015 #3277 Del Skrevet 6. januar 2015 Oiii, rene julaften igjen jo! Deilig med ting på tilbud! Og snart pakkesang fra Tekola også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3278 Del Skrevet 6. januar 2015 Oiii, rene julaften igjen jo! Deilig med ting på tilbud! Og snart pakkesang fra Tekola også Ja, det er jo det! Deilig! Wii, ja, det er det! Kommer sikkert i morra, og da kommer sikkert pakken fra Favole også. Herregud, dette minner meg om tiden jeg bestile ting på eBay hele tida.... Pakker i postkassen hver eneste dag. Og når vi snakker om eBay, så har jeg jo bestilt en del ting derifra også. Men det er nok en stund til kommer, for mye var billig plastikkræl fra HongKong (dusjeslipperser til føden f.eks!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #3279 Del Skrevet 6. januar 2015 Og helloise!!! 36 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 6. januar 2015 #3280 Del Skrevet 6. januar 2015 Og helloise!!! 36 uker i dag! Wiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg