Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3241 Del Skrevet 5. januar 2015 Dele fødebadekar og livesende fra fødestua. Såpass fortjener vi da Hehehe, syns du ser det, ja? Hadde nesten vært litt morsomt, for bare tenk hvor mye oppmuntring vi hadde fått hvis vi hadde hatt live comments Det kan i verste fall bli en bråkete film Jeg var ikke en stille fødende sist i alle fall Hahah, jeg kan ta med meg ørepropper Du har det nok på lista! Men leste i babydrøm at de anbefalte alle å ha med 2 luer på sykehuset! Har det kommet nytt babydrøm? Hvilken utgave stod det i? ^^ Haha.. neeei, men kanskje når det plutselig skjer så er det automatikk i det?? Håper det er modning som foregår nå, men skal vel se langt etter det! Hehehe Hahah, håper jeg er ferdigfødt og kan komme og se på, LIVE! Uh, det hadde jeg ikke! Takk for tips Skal jeg ta med kikkert i dag, hvis du skal se LANGT etter modning? Haha, du håper det, ja? xD I natt drømte jeg at jeg var på restaurant med Teriyaki. Hun bestilte croissant med ost og skinke, og fikk den aller siste! Jeg ville også ha, men ikke svarte om Teriyaki gadd å dele med meg. Jeg ble kjempesur og lagde ei svær scene inne på restauranten, og begynte å gråte Så da jeg våknet i dag hadde jeg lyst på croissant med ost og skinke, selv om jeg aldri har smakt det Dette resulterte i at jeg var innom 3 forskjellige butikker før klokka var 09. Haha, fant til slutt croissanter på Kiwi på leira. Så nå har jeg spist croissant med ost og skinke til frokost. Det var helt greit, ingen høydare. Det beste var å tilfredsstilt cravingen tror jeg Kjipe Teriyaki! Du, sånn kjøpecroissant fra butikken er jo nedtur, da Nystekt croissant er kjempedigg! Sånn at den er kjølt seg ned akkurat nok til at osten ikke smelter ;P SÅ NÅ AT DU SKREV FRA FRYSEDISKEN! HVOOOOR? I NEED THIS! Vi skrudde forresten opp sprinkelsenga i går vi! Var mrdior sitt påfunn, så da kunne jeg ikke si nei. Så koselig med senga ved siden av vår seng Aaaww ^^ Herregud så koselig det så ut å ha sprinkelsenga der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3242 Del Skrevet 5. januar 2015 Ingen hadde fortalt meg om skrubbsårfølelsen. Det er jo logisk, men den sjokkerte meg mer enn litt sviing i et par sting Har du ikke fått mrdior til å massere mellomkjøttet med olje de siste ukene altså? Skrubbsår? .... Bra du skriver her, for det hadde ikke jeg tenkt over, heller.. Mellakjøøøøtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #3243 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå har jeg lyst på croissants og har hverken graviditet eller amming å skylde på. Urettferdig Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #3244 Del Skrevet 5. januar 2015 I natt drømte jeg at jeg var på restaurant med Teriyaki. Hun bestilte croissant med ost og skinke, og fikk den aller siste! Jeg ville også ha, men ikke svarte om Teriyaki gadd å dele med meg. Jeg ble kjempesur og lagde ei svær scene inne på restauranten, og begynte å gråte Så da jeg våknet i dag hadde jeg lyst på croissant med ost og skinke, selv om jeg aldri har smakt det Dette resulterte i at jeg var innom 3 forskjellige butikker før klokka var 09. Haha, fant til slutt croissanter på Kiwi på leira. Så nå har jeg spist croissant med ost og skinke til frokost. Det var helt greit, ingen høydare. Det beste var å tilfredsstilt cravingen tror jeg Hahaha! Men duh, det må jo være paprika og rødløk også på. Det er jo DA det er superdigg med croissant med ost og skinke! Btw. det er liten-dusj ved siden av doet på barsel. Også kan jeg ikke si jeg synes det var noe problem å bruke det papiret de hadde der. Klappet jo bare tørt etter å ha skyllet med dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 #3245 Del Skrevet 5. januar 2015 Croissant Det er en av tingene som faktisk har fristet til frokost nå når jeg har vært gravid. Syns de som man kjøper på butikken ofte er for hardt stekt, men de frosne fra hatting er yummy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3246 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå har jeg lyst på croissants og har hverken graviditet eller amming å skylde på. Urettferdig Værsågod Skyld på franskmennene! Hahaha! Men duh, det må jo være paprika og rødløk også på. Det er jo DA det er superdigg med croissant med ost og skinke! Btw. det er liten-dusj ved siden av doet på barsel. Også kan jeg ikke si jeg synes det var noe problem å bruke det papiret de hadde der. Klappet jo bare tørt etter å ha skyllet med dusjen. Du er rar Den skal være fersk, litt varm og med baaare ost og skinke Hvis den ikke er helt nystekt så må den varmes til osten smelter WOHOO! Jeg er så glad vi har deg som har vært der allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3247 Del Skrevet 5. januar 2015 Croissant Det er en av tingene som faktisk har fristet til frokost nå når jeg har vært gravid. Syns de som man kjøper på butikken ofte er for hardt stekt, men de frosne fra hatting er yummy SERIØØØØST! Hvilke butikker finner dere hatting frosne croissants på? Jeg må ha det.. sånn... nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3248 Del Skrevet 5. januar 2015 Ahaaa! Gikk inn på nettsidene deres, og det er jo en nyhet Ikke rart jeg ikke har funnet dem før, da ... Vurderer å ta med meg panten og gå på Rema 1000 .. Men er så skummel bakke ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 #3249 Del Skrevet 5. januar 2015 SERIØØØØST! Hvilke butikker finner dere hatting frosne croissants på? Jeg må ha det.. sånn... nå Jeg tipper meny har det, men aner ikke hvor M har kjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3250 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg tipper meny har det, men aner ikke hvor M har kjøpt... Meny finnes ikke i Nord-Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #3251 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde akkurat spist da jeg snakket om croissanter i stad, så da gikk det fint, men nå er jeg sulten. CROISSANT!!! Har ikke noe sånt her hjemme.. Og jeg orker ikke dusje akkurat nå bare for å kunne gå på butikken og kjøpe. Tørre brødskiver, anyone? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #3252 Del Skrevet 5. januar 2015 Arme riddere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #3253 Del Skrevet 5. januar 2015 Arme riddere! Ooo, eksen min pleide å lage det til frokost til oss! Hmmmm... Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #3254 Del Skrevet 5. januar 2015 Ooo, eksen min pleide å lage det til frokost til oss! Hmmmm... Skummelt! To-tre brødskiver - et egg, to-tre dl melk, litt sukker og kanel eller kardemomme. Stekes i smør. Voila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #3255 Del Skrevet 5. januar 2015 To-tre brødskiver - et egg, to-tre dl melk, litt sukker og kanel eller kardemomme. Stekes i smør. Voila Har ikke egg og melk Har utsatt å gå på butikken.. Æsj, må vel tvinge meg til det etterpå >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3256 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg fant som sagt croissant fra Hatting på Kiwi på leira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. januar 2015 #3257 Del Skrevet 5. januar 2015 Eklinger som snakker om sånne gode ting *snoke i frysedisken etter crossianter selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #3258 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Jeg fant som sagt croissant fra Hatting på Kiwi på leira! Kiwi på leira, you saaay? Kanskje jeg må handle der i dag Haha, si til gubben "Duuu, vi må på Kiwi på Leira i dag..". Hvorfor kommer han til å spørre; "Jo, for preggo wants croissants " Endret 5. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. januar 2015 #3259 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har ikke tippet dato!! Jeg tipper... 2. februar Nå nærmer det seg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. januar 2015 #3260 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg som leser i dagboken din mens jeg venter på at middagen skal bli ferdig.. Nå har jeg helt sykt lyst på croissants!! Hjelper ikke akkurat på sulten og utålmodigheten Og jeg som ikke tåler det engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg