lillemeg90 Skrevet 4. januar 2015 #3201 Del Skrevet 4. januar 2015 Greit å lese hva andre har tenkt å ha med i fødebagen! Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha med egne klær til han eller ikke! Tenker at det er nok koslig å ha på egne klær, men også deilig å slippe klesvask med en gang man kommer hjem men vi blr så nært sykehuset at jeg kan jo evt bare be mannen ta med om jeg ombestemmer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2015 #3202 Del Skrevet 4. januar 2015 Småpengene er til telefonkiosken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. januar 2015 #3203 Del Skrevet 4. januar 2015 Småpenger til kioskautomat kanskje? Jeg hadde med egne klær til Minsten, og det var jeg innmari glad for! Egne gulpekluter og teppe også, alt på sykehuset var så stivt. Men det varierer jo fra sted til sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. januar 2015 #3204 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Småpengene kan være til parkering? Endret 4. januar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3205 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Tror nok ikke du får behov for småpenger på vårt sykehus. Parkering blir i en av gatene rundt sykehuset, kioskautomat har jeg ikke sett noe til, annet enn brus, og telefon har dere vel selv. Eller jo! Hvis mrdior er kaffedrikker så koster det 5 kr per kopp. Når det er sagt så tror jeg mange tror det er gratis, og bare forskyner seg. Angående intimsåpe: kan være greit å droppe rett etter fødsel. Det kan svi godt. Vask deg heller med kun vann, eller fysiologisk grønnsåpe som fås kjøpt på apoteket. Jeg klarte i alle fall ikke å bruke vanlig intimsåpe i starten sist. Her blir vi å ha sykehusets klær på baby. Blir liggende i tepper uansett når vi er der. Endret 4. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. januar 2015 #3206 Del Skrevet 4. januar 2015 Inspirert av flinke MissDior, har jeg ryddet i gangen. Kurvene med sjal og hansker samt skokommoden hadde haug på, samt haug på haugens haug. Nå er alt pent ryddet og haugene borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3207 Del Skrevet 4. januar 2015 Haaha, just så!!! Jeg hyler litt hver gang, eller mer sånn "AÆAÆAÆAUU" og katta skvetter til. Hahhaa. Det er helt grusomt! Er det verre enn rier? (håper ) Jeg synes det var mye verre enn rier. Kynnere, nedpress og den oh so deilige følelsen av strikkepinner kom så plutselig og hadde ikke annen nytte for seg enn kaaanskje litt modning. Gjorde ikke en dritt ang modning i forkant for meg, men jeg føler selv jeg hadde en veldig lett og okei fødsel, så om det hadde noe å si der vet jeg jo ikke. Rier for meg strammet mer og tok skikkelig tak i ryggen, men kynnerne og nedpress i forkant var mer stikkende og ubehagelig. Krysser fingrene for easypeasyfødsel Dessuten tipper jeg 4. februar, vet ikke om jeg har skrevet det før? Fjerde er en bra dag å ha bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3208 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg hadde ganske mye nedpress/strikkepinner, sånn at jeg ikke klarte å gå når det stod på, men synes absolutt riene var verre.. Er nok veldig ulikt hvordan sånt oppleves. Endret 4. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3209 Del Skrevet 4. januar 2015 Synes det er så fascinerende hvordan hver enkelt opplever graviditet og fødsel, spesielt fødsel. Æææh, vil våkne opp som jordmor imårra og jobbe med dette heeele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3210 Del Skrevet 4. januar 2015 Synes det er så fascinerende hvordan hver enkelt opplever graviditet og fødsel, spesielt fødsel. Æææh, vil våkne opp som jordmor imårra og jobbe med dette heeele tiden Jeg og vil våkne opp som jordmor! Noe dritt at det skal være så tungvindt å få utdannet seg til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. januar 2015 #3211 Del Skrevet 4. januar 2015 Hadde jeg visst i dag det jeg vet nå ville jeg fort valgt veien til jordmor selv. Det virker så innmari spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3212 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg og vil våkne opp som jordmor! Noe dritt at det skal være så tungvindt å få utdannet seg til det.. Huff ja, synes de kunne fått det studietilbudet i Bodø. Tromsø er så jævlig langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3213 Del Skrevet 4. januar 2015 Huff ja, synes de kunne fått det studietilbudet i Bodø. Tromsø er så jævlig langt unna Jepp! Er liksom ikke heeelt aktuelt å pendle til Tromsø når man har unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3214 Del Skrevet 4. januar 2015 Jepp! Er liksom ikke heeelt aktuelt å pendle til Tromsø når man har unger! Neeei, derfor flytter man :x Kanskje. Om jeg kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3215 Del Skrevet 4. januar 2015 Neeei, derfor flytter man :x Kanskje. Om jeg kommer inn. Ah, ja. Det er dessverre ikke aktuelt her, vi har etablert oss såpass og har så mange planer for huset. Vil ikke selge det. Skal godt gjøres å få et bedre hus, med tanke på at vi har havtomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3216 Del Skrevet 4. januar 2015 Greit å lese hva andre har tenkt å ha med i fødebagen! Jeg er veldig usikker på om jeg skal ha med egne klær til han eller ikke! Tenker at det er nok koslig å ha på egne klær, men også deilig å slippe klesvask med en gang man kommer hjem men vi blr så nært sykehuset at jeg kan jo evt bare be mannen ta med om jeg ombestemmer meg... Ja, det er veldig kjekt å lese hos andre! Jeg hadde sikkert bare raska med meg noe klær om jeg ikke fant sånn liste Klesvask blir det jo uansett tenker jeg, og det må jo være såå koselig å kle på egne klær! Vi bor også veldig nærme sykehuset, under 5 min å kjøre med snille trafikklys, så tenker også at er det noe vi mangler så kan mannen hente hjemme! :D Småpengene er til telefonkiosken Småpenger til kioskautomat kanskje? Jeg hadde med egne klær til Minsten, og det var jeg innmari glad for! Egne gulpekluter og teppe også, alt på sykehuset var så stivt. Men det varierer jo fra sted til sted Kan så være Ja, er det jeg også har hørt, at klærne ofte er stive og ekle. Har skrevet opp gulekluter! Og teppe, tenker du på sånn helseteppe da? Tør ikke ta med det jeg har hekla til han, for det er så jææævlig støgt. Har mange i ull da! Tror nok ikke du får behov for småpenger på vårt sykehus. Parkering blir i en av gatene rundt sykehuset, kioskautomat har jeg ikke sett noe til, annet enn brus, og telefon har dere vel selv. Eller jo! Hvis mrdior er kaffedrikker så koster det 5 kr per kopp. Når det er sagt så tror jeg mange tror det er gratis, og bare forskyner seg. Angående intimsåpe: kan være greit å droppe rett etter fødsel. Det kan svi godt. Vask deg heller med kun vann, eller fysiologisk grønnsåpe som fås kjøpt på apoteket. Jeg klarte i alle fall ikke å bruke vanlig intimsåpe i starten sist. Her blir vi å ha sykehusets klær på baby. Blir liggende i tepper uansett når vi er der. Ja, om man finner parkering i det hele tatt da. Parkeringsmulighetene rundt Nordlandssykehuset suger så inn i granskauen. Stresser bare av å tenke på at vi en gang må parkere der.... Heheh. Han drikker ikke kaffe, så den er grei. Da får småpenger stå på njanjo lista sånn foreløpig, plutselig trenger man det liksom! Takk for tips! Jeg har strøket den fra lista nå Inspirert av flinke MissDior, har jeg ryddet i gangen. Kurvene med sjal og hansker samt skokommoden hadde haug på, samt haug på haugens haug. Nå er alt pent ryddet og haugene borte Så flink du er! :D :D Er det ikke deilig når man ser resultater? Her mangler vi bare støvsuging og å legge på senga så er vi faktisk ferdig :D Jeg synes det var mye verre enn rier. Kynnere, nedpress og den oh so deilige følelsen av strikkepinner kom så plutselig og hadde ikke annen nytte for seg enn kaaanskje litt modning. Gjorde ikke en dritt ang modning i forkant for meg, men jeg føler selv jeg hadde en veldig lett og okei fødsel, så om det hadde noe å si der vet jeg jo ikke. Rier for meg strammet mer og tok skikkelig tak i ryggen, men kynnerne og nedpress i forkant var mer stikkende og ubehagelig. Krysser fingrene for easypeasyfødsel Dessuten tipper jeg 4. februar, vet ikke om jeg har skrevet det før? Fjerde er en bra dag å ha bursdag Daaaa håper jeg også at riene er "bedre" enn det her. For det er så grusomt vondt at jeg må stoppe opp og stå helt stille og bare puste. Hadde et par på rad her en dag, og ansiktsutrykket på mannen var priceless! "N-e-e-i, ikke nå vel? IKKE NÅ?" Hahhaha. Skal notere deg :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3217 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg hadde ganske mye nedpress/strikkepinner, sånn at jeg ikke klarte å gå når det stod på, men synes absolutt riene var verre.. Er nok veldig ulikt hvordan sånt oppleves. Jeg har sånne nedpress som gjør at jeg må stoppe opp og bare puuuuste meg gjennom dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3218 Del Skrevet 4. januar 2015 Haha, kos dere med jordmordrømmen. Jeg skal ikke stjele den fra dere Akkurat som at jeg ikke skal være i veien for noen på miljøstua på sykehuset. Har mareritt om at de andre fødestuene er opptatte og at jeg MÅ føde der! Også får jeg ikke epidural når jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3219 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har sånne nedpress som gjør at jeg må stoppe opp og bare puuuuste meg gjennom dem Jepp, det hadde jeg også. Har ikke hatt det så ille hittil denne gangen da. Husker ikke når det begynte sist. Hahaha, jeg vil gjerne ha miljøstua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #3220 Del Skrevet 4. januar 2015 Jepp, det hadde jeg også. Har ikke hatt det så ille hittil denne gangen da. Husker ikke når det begynte sist. Hahaha, jeg vil gjerne ha miljøstua Det er så voooondt. Har hatt det i flere uker jeg, og de kommer flere ganger om dagen, gjerne sammen med vonde kynnere. Holder på å dø på meg. Håper det er modning. SPØRSMÅL, hva er modning?! Den er greeei, da har vi det avklart, havner vi samtidig på sykehuset så skal du få den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg