Gjest Tekola Skrevet 2. januar 2015 #3161 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg sparker meg bak og sender stæsj i morra, lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. januar 2015 #3162 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nyttår <3 Ettersom du tippa 6. på meg og vi fikk rett begge to.. tipper jeg 6 på deg også!!! februar altså! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. januar 2015 #3163 Del Skrevet 2. januar 2015 Nå har jeg strøket første omgang med nyvaskede babyklær! Herregud så små og fine de er Klump i halsen og tårer i øyekroken.. Nå kjenner jeg på utålmodigheten, for nå er vi jo i 2015.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 2. januar 2015 #3164 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nyttår! Jeg tipper 7. februar, for det er en himla fin dato å ha bursdag på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3165 Del Skrevet 3. januar 2015 Naaaaaw ... Jeg tror jeg endrer tippedato til 21. januar (Kan du legge link til tippelisten i signaturen ... ) Har endret deg! Eeeh, jaaa, kan jeg vel. Men det ligger link til den på det første innlegget i dagboka Tenk så kult det blir når han får bråkegaver til jul og bursdag Neineinei, han skal ikke få slike ting! Haha. Så søtt at du tar deg tid til å stryke klærne. Er ikke så lenge igjen nå for din del. Det er jo bare koselig! Og litt svett, hehe. Nå er alt strøket og lagt i kommoden.. Skal stryke sengetøyet hans i morgen tenkte jeg, for da må jeg stryke gardiner og duker også. Neida, det går fort! Har skrevet liste over alt jeg må ha med i fødebagen tilogmed! Herregud, tenk at han snart eeeer her. Tipper 14.januar jeg Ja, det er helt sinnsykt <3 Har skrevet deg opp! Jeg tror 30. januar :D Notert :D Jeg var også våken klokka seks i går, men av helt andre grunner enn deg... Hadde dog aldri vært så tålmodig at jeg hadde henta mannen på fest klokka seks, da måtte han ha kommet seg hjem selv. Trodde jeg hadde tippet, men da tipper jeg 1. februar Hehe, god trening til lillingen kommer kanskje?? Jeg hadde tilbudt meg det da, og det er siste skikkelige festen han får dra på før babyen kommer, så han måtte nesten få lov.. Hihi. Trodde også du hadde tippa, og det er jo veldig mulig at du har det og at jeg har glemt å skrive deg opp! Men nå er du inne på lista :D Enig med Doh, du er nesteb litt for snill Nesjda Nå skylder jo han meg en våkennatt frem til 06! Enig jeg også. Pleide å hente R før vi fikk O, men det va at i tre-firetiden. Og da hadde jeg sovet før den tid også. Var jo siste festen hans daa Jeg tror de passer deg Hvis ikke så vet jeg muligens om ei som kunne tenkt seg.. HØYGRAVIDEEEE Offamei, vi må også få handlet litt til underkroppen... Jordmoren høres super ut! Tipper ... 26. januar tror jeg Har jo gått gjennom alt nå, men føler vi har for lite. Kan ikke fatte det, telte over 25 bodyer i 50 og 56.. Men har bare to ullstrømpiser i 50! Ikke noe annet til underkroppen! Så må nok shoppe litt jeg og.. Shoppedate på mandag? Jordmoren ER super! Har notert deg :D Godt nyttår Missdior! Jeg tipper 29 januar Goooodt nyttår! <3 Har ført deg opp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3166 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg sparker meg bak og sender stæsj i morra, lover Haha! Hadde helt glemt det av! Men jeg visste at jeg venter på noe i posten, for jeg har jo bestilt masse greier på jollyroom og babyshop og sånt Godt nyttår <3 Ettersom du tippa 6. på meg og vi fikk rett begge to.. tipper jeg 6 på deg også!!! februar altså! :D Godt nyttår, studenten Uh, det liker jeg! Er så glad ingen har tippa max overtid... Godt nyttår! Jeg tipper 7. februar, for det er en himla fin dato å ha bursdag på Godt nyttår ja :D Skal notere deg ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3167 Del Skrevet 3. januar 2015 Nå er jula nesten kastet ut! Mangler bare gardinene og stjernene i vinduene, så er alt borte. Det er en deilig følelse, og det føles så fint å tenke på at nå skal babytingene inn Vi har skrudd opp stativet til Cariboo-bassinettet i dag, også har jeg vaska enda flere håndklær og alt som var av tøy som hørte til bassinettet. Har også strøket ferdig alle klærne hans og bretta det pent på plass i kommoden. I morgen skal jeg stryke gardiner og duker, og tenker da å stryke sengetøyet hans også I morgen er det en del på programmet faktisk. Skal på jysk for å kjøpe skumgummimadrass som vi skal skjære til for å ha i caribooen, må innom småtroll for å se på bilstoler (Selv om vi skal kjøpe på nett...). Litt stressa egentlig, er jo bare en måned ca til termin, og vi har enda ikke bilstol.. Trenger jeg å nevne at dette var mrdiors ENESTE ansvar? Sååå må vi rydde og vaske rundt på soverommet vårt, og det er nok et par dagers jobb. I jula har vi jo hatt besøk, så alt av rot har vi bare slengt inn på rommet vårt. Det får vi betale for nå! Ellers har jeg bestilt litt støffs på eBay. Flipfloper til å ha på sykehuset, tøfler til å ha på sykehuset, ammeBH, neglesaks til barn og et ammesjal! Så, vi får se om det rekker frem før fødsel. Noen av dere har jo tippa så syyykt tidlig fødsel, ekke klar til å føde om 9 dager f.eks RompeRusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2015 #3168 Del Skrevet 3. januar 2015 Fire t-skjorter, en singlet, en genser og to ammebher, samt albueskjell og noen småtting på vei til deg! Så gjør du det du vil med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #3169 Del Skrevet 3. januar 2015 Det er jo bare koselig! Og litt svett, hehe. Nå er alt strøket og lagt i kommoden.. Skal stryke sengetøyet hans i morgen tenkte jeg, for da må jeg stryke gardiner og duker også. Neida, det går fort! Har skrevet liste over alt jeg må ha med i fødebagen tilogmed! Nå skylder jo han meg en våkennatt frem til 06! Har jo gått gjennom alt nå, men føler vi har for lite. Kan ikke fatte det, telte over 25 bodyer i 50 og 56.. Men har bare to ullstrømpiser i 50! Ikke noe annet til underkroppen! Så må nok shoppe litt jeg og.. Shoppedate på mandag? Jordmoren ER super! Har notert deg :D Så flink du er som til og med har strøket alt Jeg skal begynne å vaske opp i dag, tenkte jeg Men halloo, må jeg seriøst vaske de forskjellige rosa-nyansene hver for seg? Kan ikke du legge ut lista til fødebaggen aaaa? Tenkte å pakke den så fort klærne er vasket egentlig Ooh, gleder deg til å cashe inn den våkenatta eller? Hahaha, godt å høre at flere enn oss har glemt at babyer har underkropp også Blir GJERNE med på shoppedate på mandag, men skal på fødselsforberedende kurs mellom ca. 12 og 15 Etter det, kanskje? Nå er jula nesten kastet ut! Mangler bare gardinene og stjernene i vinduene, så er alt borte. Det er en deilig følelse, og det føles så fint å tenke på at nå skal babytingene inn Vi har skrudd opp stativet til Cariboo-bassinettet i dag, også har jeg vaska enda flere håndklær og alt som var av tøy som hørte til bassinettet. Har også strøket ferdig alle klærne hans og bretta det pent på plass i kommoden. I morgen skal jeg stryke gardiner og duker, og tenker da å stryke sengetøyet hans også I morgen er det en del på programmet faktisk. Skal på jysk for å kjøpe skumgummimadrass som vi skal skjære til for å ha i caribooen, må innom småtroll for å se på bilstoler (Selv om vi skal kjøpe på nett...). Litt stressa egentlig, er jo bare en måned ca til termin, og vi har enda ikke bilstol.. Trenger jeg å nevne at dette var mrdiors ENESTE ansvar? Sååå må vi rydde og vaske rundt på soverommet vårt, og det er nok et par dagers jobb. I jula har vi jo hatt besøk, så alt av rot har vi bare slengt inn på rommet vårt. Det får vi betale for nå! Ellers har jeg bestilt litt støffs på eBay. Flipfloper til å ha på sykehuset, tøfler til å ha på sykehuset, ammeBH, neglesaks til barn og et ammesjal! Så, vi får se om det rekker frem før fødsel. Noen av dere har jo tippa så syyykt tidlig fødsel, ekke klar til å føde om 9 dager f.eks RompeRusk! Flinka! Jeg skulle rydde bort jula i går, men orket ikke, så prøver på nytt i dag .. Men i dag skal jeg bake banankake også, til bursdag i morra ... Har dere madrass til sprinkelsenga klart? ^^ Jeg var på jysk i går og kjøpte skumgummimadrass til vugga, dreamzone-madrass til sprinkelseng, madrassbeskytter til begge, tisselaken til begge, og to laken til begge Alt det kom på 1500 kr Så kjøpte storesøster noen sengesett, de hadde en tilbudshylle med forskjellige sengesett til 25 og 50 kr blant annet Hehe, at ikke mannfolk skjønner at vi blir stresset når termindatoen nærmer seg med stormskritt og de ikke fikser den ENE tingen de hadde eneansvaret for? Gubben skal male ett strøk til på vogga i dag, sier han, så lillemor må holde seg inne i hvertfall 2,5 uke til Jeg synes det ble mye rot bare av julegavene, jeg ... Kanke du linke meg de tingene fra eBay på fjæsern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2015 #3170 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg beklager at jeg stresser deg med tidlig fødedato. Men med sånn nedpress du har og sånn så ... Det er vel noe uvirkelig for mannen at det er behov for bilstolen, tenker jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3171 Del Skrevet 3. januar 2015 Fire t-skjorter, en singlet, en genser og to ammebher, samt albueskjell og noen småtting på vei til deg! Så gjør du det du vil med det Skal si du sender avgårde, frøken! Du er bare super altså! Det som ikke passer doneres videre til Lilleninja Så flink du er som til og med har strøket alt Jeg skal begynne å vaske opp i dag, tenkte jeg Men halloo, må jeg seriøst vaske de forskjellige rosa-nyansene hver for seg? Kan ikke du legge ut lista til fødebaggen aaaa? Tenkte å pakke den så fort klærne er vasket egentlig Ooh, gleder deg til å cashe inn den våkenatta eller? Hahaha, godt å høre at flere enn oss har glemt at babyer har underkropp også Blir GJERNE med på shoppedate på mandag, men skal på fødselsforberedende kurs mellom ca. 12 og 15 Etter det, kanskje? Flinka! Jeg skulle rydde bort jula i går, men orket ikke, så prøver på nytt i dag .. Men i dag skal jeg bake banankake også, til bursdag i morra .. Har dere madrass til sprinkelsenga klart? ^^ Jeg var på jysk i går og kjøpte skumgummimadrass til vugga, dreamzone-madrass til sprinkelseng, madrassbeskytter til begge, tisselaken til begge, og to laken til begge .Alt det kom på 1500 kr Så kjøpte storesøster noen sengesett, de hadde en tilbudshylle med forskjellige sengesett til 25 og 50 kr blant annet Hehe, at ikke mannfolk skjønner at vi blir stresset når termindatoen nærmer seg med stormskritt og de ikke fikser den ENE tingen de hadde eneansvaret for? Gubben skal male ett strøk til på vogga i dag, sier han, så lillemor må holde seg inne i hvertfall 2,5 uke til Jeg synes det ble mye rot bare av julegavene, jeg Kanke du linke meg de tingene fra eBay på fjæsern? Nei, tror ikke du må det altså. Jeg har vaska alt av farger i lag, bortsett fra det som er helt lyst, som lyyyyyyseblått og lyyyyyysegrått. Det vaska jeg sammen med andre ting som var rimelig lyse. Jo, det kan jeg vel! Den er dritlang da, så kan sikkert fjerne minst 20 ting fra den. Men etter 15 er bra det også, samme for meg, er hjemme hele dagen uanz Vi får finne masse fint, og bruke 30% vår på Lindex. Sprinkelseng har vi ja! Så deilig å få kjøpt så masse for så lite! Vi kjøpte skummadrass i dag, og to sett sengetøy. Ble bare 400 kroner for det da, så er fornøyd med shoppinga uansett. Bilstolen vi skulle ha hadde de ikke på noen av butikkene, men Tøffeliten skulle se om de kunne bestille den inn til oss! Må se an leveringstida og prisen først, men regner med vi kjøper derifra. Haha, ja, mannfolka stresser nok ikke før babyene står med hodet i åpninga.. JESS, i will do Jeg beklager at jeg stresser deg med tidlig fødedato. Men med sånn nedpress du har og sånn så ... Det er vel noe uvirkelig for mannen at det er behov for bilstolen, tenker jeg ... Hehhee, i dag er en sånn dag at han kan gjeeeerne komme mye før ; ) Ja, det er jo det jeg også tror. Gleder meg litt til han innser at fødselen er i gang og at NU skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3172 Del Skrevet 3. januar 2015 Idag er jeg høygravid. Sånn på ekte. Er sliiiten. Var en snartur på babyutstyrsbutikkene i byen, men de hadde ikke bilstolen vi skal ha. Så dro vi på jysk og handlet skummadrass og sengetøy. Kom hjem, tok ned julegardinene, strøk de vanlige, hang de opp = død gravid kvinne på sofaen. Neida. Men nesten. I dag har jeg hatt masse kynnere blanda med nedpress, og du syke satan så vondt det er. Den første kom mens jeg kjørte bil, og jeg var helt sikker på at jeg kom til å kjøre av veien. Hadde ikke rumpa i setet for å si det sånn. SATAN så vondt det var Er dette en forsmak på fødsel så vil jeg ikke assa Nå er dagsenga fikset og klar, med ny madrass og nyvasket og nystrøket sengetøy... Mannen henta en bamse han hadde hatt som liten og satt i det ene hjørnet, og da var det ikke mange sekundene før jeg stortua og sippa som om noen nær meg hadde gått bort. Jeg kjenner jeg vil gråte litt enda jeg, men skal prøve å la vær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #3173 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Awwww men vennen da blir nå bra å få hilse på Birger Endret 3. januar 2015 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. januar 2015 #3174 Del Skrevet 3. januar 2015 Forskjellen på kynnere og nedpress i hytt og pine og smerter under fødsel er at under fødselen vet du at du er snart i mål og da er det liksom mer greit Nesten ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2015 #3175 Del Skrevet 3. januar 2015 Fødsel varer ikke i ukesvis i motsetning til kynnere og nedpress. Så søt mannen er - ble helt :aaaaaaaaaaaaw: smelte/sippe av den bamsen i kroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. januar 2015 #3176 Del Skrevet 3. januar 2015 Uff, kjenner til vonde kynnere. Det er slitsomt og vondt! Jeg merket ikke at fødselen var i gang fordi jeg trodde jeg bare hadde kynnere Så du blir nok litt herda, det ble i hvert fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3177 Del Skrevet 3. januar 2015 Awwww men vennen da blir nå bra å få hilse på Birger Ja, han kommer nå om ikke så aaaalt for lenge :D Forskjellen på kynnere og nedpress i hytt og pine og smerter under fødsel er at under fødselen vet du at du er snart i mål og da er det liksom mer greit Nesten ihvertfall. Men har du prøvd kynner og nedpress samtidig? Trodde jeg skulle dø! Men jo, ser for meg at smertene under fødsel er litt mer... rettferdiggjort :D Fødsel varer ikke i ukesvis i motsetning til kynnere og nedpress. Så søt mannen er - ble helt :aaaaaaaaaaaaw: smelte/sippe av den bamsen i kroken. Vil du aaaaawe litt mer? Her er bilde av senga og bamsen! Uff, kjenner til vonde kynnere. Det er slitsomt og vondt! Jeg merket ikke at fødselen var i gang fordi jeg trodde jeg bare hadde kynnere Så du blir nok litt herda, det ble i hvert fall jeg. Ja, veldig slitsomt! Haha, håper noe sånt skjer med meg også.. kommer inn på sykehuset med 6 cm og bare "hæææ, føder jeg nååå". Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2015 #3178 Del Skrevet 3. januar 2015 :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. januar 2015 #3179 Del Skrevet 3. januar 2015 Kynnere og nedpress samtidig ja, errugærn! Det førte til VM i pust&pes et uvisst antall ganger Ekstra deilig var det når jeg var på skogstur med bikkjene, like langt tilbake til bilen uansett hvilken vei jeg skulle gå, og kynnere, nedpress og strikkepinnefølelsen kom og nærmest slo meg i bakken Det er så seriøst dritvondt at fifæn! Og aaaaaaw til senga og bamsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. januar 2015 #3180 Del Skrevet 3. januar 2015 Så fiiin seng og bamse! Det er så utrolig koselig å ordne i stand til babyen Kynnere med nedpress er ikke noe særlig nei, håper det gjør noe nytte for seg både med tanke på modning og smerteterskel under fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg