Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nytt år!

Var du ikke i seng før kl seks idag tidlig?!

:nigo:

Det medfører riktighet. Skulle hente mrdior på en fest, men ble invitert inn en tur. Og fulle mennesker vet det kanskje ikke selv, men dere er treeeeige! Også måtte jeg jo kjøre hele kompisgjengen hjem etterpå. Tida bare gikk, også skulle jo mrdior fortelle om kvelden. Og vips var klokka 06 :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg strøket første omgang med nyvaskede babyklær! Herregud så små og fine de er :hjerte: Klump i halsen og tårer i øyekroken.. Nå kjenner jeg på utålmodigheten, for nå er vi jo i 2015.. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg strøket første omgang med nyvaskede babyklær! Herregud så små og fine de er :hjerte: Klump i halsen og tårer i øyekroken.. Nå kjenner jeg på utålmodigheten, for nå er vi jo i 2015.. :hjerte:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også våken klokka seks i går, men av helt andre grunner enn deg... Hadde dog aldri vært så tålmodig at jeg hadde henta mannen på fest klokka seks, da måtte han ha kommet seg hjem selv.

Trodde jeg hadde tippet, men da tipper jeg 1. februar :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig jeg også. :) Pleide å hente R før vi fikk O, men det va at i tre-firetiden. Og da hadde jeg sovet før den tid også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Ikke noe å stresse med! :nigo: Tjaaa, tror du de passer meg da?? :sjenert:

Jeg tror de passer deg :jepp: Hvis ikke så vet jeg muligens om ei som kunne tenkt seg.. :P

Tenk at i dag er jeg høygravid! :bond: I fjor på denne tida trodde jeg at jeg aldri skulle få oppleve å bære frem et barn, og nå er det plutselig ikke så lenge til han kommer, ønskebarnet vårt :hjerte: Akkurat nå hikker han, og det er så snodig og fint.

Har vært på City Nord en tur for å bytte ei julegave, men det er jo salg overalt så handla litt til lillegutt. Ullvotter uten tommel, ullstrømpis, to enkle bukser og en sparkebukse.. Og en body! Og neste års julegenser :fnise:

HØYGRAVIDEEEE :nigo::hjerte:

Offamei, vi må også få handlet litt til underkroppen... :P

Jordmoren høres super ut! :nigo:

Tipper ... 26. januar tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...