Gjest RompeRusk Skrevet 30. desember 2014 #3121 Del Skrevet 30. desember 2014 Fiiiine magen!! 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. desember 2014 #3122 Del Skrevet 30. desember 2014 Lille M sa han ønska seg Xbox One Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. desember 2014 #3123 Del Skrevet 30. desember 2014 Tull og tøys, fiiin er du! Dog, jeg kjenner meg godt igjen i "jeg er da ca like stor som alltid?" Gled deg til supermodellfeelingen etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. desember 2014 #3124 Del Skrevet 30. desember 2014 Duuu e den finaast eg veeeit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 30. desember 2014 #3125 Del Skrevet 30. desember 2014 så fin! :D :D gratulerer som høygravid, nå kan du offisielt bosse mannen rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2014 #3126 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Høygravid! Fint magebilde!! Endret 30. desember 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2014 #3127 Del Skrevet 30. desember 2014 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. desember 2014 #3128 Del Skrevet 30. desember 2014 Så nett og fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. desember 2014 #3129 Del Skrevet 30. desember 2014 Kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. desember 2014 #3130 Del Skrevet 30. desember 2014 Flott mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 30. desember 2014 #3131 Del Skrevet 30. desember 2014 Fin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. desember 2014 #3132 Del Skrevet 30. desember 2014 fin babymage jeg må også tippe!!! dra fram tippelista så jeg får oversikt over alle datoene a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2014 #3133 Del Skrevet 31. desember 2014 Så fin du er! Godt nytt år, det blir spennende å følge deg mot termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3134 Del Skrevet 1. januar 2015 Fiiiine magen!! Tuuusen takk! Tenk at det bor en liten gutt inni der... Lille M sa han ønska seg Xbox One Nåneeei duu, han ønsker seg bare mammakos <3 Tull og tøys, fiiin er du! Dog, jeg kjenner meg godt igjen i "jeg er da ca like stor som alltid?" Gled deg til supermodellfeelingen etter fødsel Sø søt du er <3 Åh, gleder meg allerede! Kommer til å bli awesooome. Duuu e den finaast eg veeeit så fin! :D :D gratulerer som høygravid, nå kan du offisielt bosse mannen rundt Takk for det! :D Haha! Han lar seg ikke bosse så mye, men etter at jeg natt til i dag lå med sterke nedpressmerter som kom i tak så har han tilbudt seg å fikse litt småting.. mon tro om det er noen som er bekymra for tidlig fødsel? Høygravid! Fint magebilde!! Takk for det! ;D Ja, tenk, høygravid! Nå er det ikke lenge til babyen vår kommer. Vi er jo i 2015, riktig år for termin! Fine magen Så nett og fin mage! Kjempe fin! Flott mage. Fin babymage Så snille dere er Tusen takk! fin babymage jeg må også tippe!!! dra fram tippelista så jeg får oversikt over alle datoene a Takk for det! Skal lete den frem Du burde tippe en fin dato, og få rett, siden jeg fikk det hos deg :D Så fin du er! Godt nytt år, det blir spennende å følge deg mot termin! Tusen takk <3 Ja, siste innspurt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3135 Del Skrevet 1. januar 2015 Tippeliste fødsel! Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar 12.januar - RompeRusk 14.januar - Pingting 21.januar - MissStiles - EryMax 25.januar - Enamorada - Askmeagain89 27.januar - blomst12 - La Traviata 28.januar - Kardinal - Nautika 29.januar - FruN - Tekola 31.januar - Ulzzang 1.februar - Blondie65 2.februar - Lillemeg90 - Skyblue 4.februar - Yesterday - Teriyaki 5.februar - Mrdior - Saraby - Havmus 8.februar - Poppsilopp - Nuttapia 9.februar - Spiremor 10.februar - missdior 12.februar - fionel 14.februar - Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. januar 2015 #3136 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) 26 januar!! For da er eldsta mi født. Og skal du nå absolutt vente til etter det, er andre datoen 7 februar. Må jo være litt realistisk...lol Og godt nytt år! Endret 1. januar 2015 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3137 Del Skrevet 1. januar 2015 Tenk, da er vi inne i 2015. 2015 er det året jeg skal bli mamma for første gang, og drømmen endelig går i oppfyllelse Gleder meg så utrolig mye til M kommer til verden! Har bestilt ALT vi mangler nå, bortsett fra bilstol. Den oppgaven har mrdior fått, så vi får se om nurket kommer og må leve uten bilstol i et par dager Prøver å mase litt på han, men det er ikke så lett, for "det er jo lenge til termin"... ja, 37 dager!!! Hoho. Sov skikkelig dårlig i natt, og fikk vel tilsammen 3 timer på øyet før jeg måtte til legen i morrest klokka 08. Blodtrykket er fortsatt høyt, men absolutt ingenting i urin, og ødem er fortsatt på 0 selv om hun mente jeg hadde pittelitte vann i beina. Skal inn til sjekk igjen på mandag eller tirsdag, for hun likte altså IKKE blodtrykket mitt. Klarer ikke helt å slappe av når jeg vet at blodtrykket mitt er høyt, og jeg er dritredd for svangerskapsforgifting... Legen min er forresten utrolig vanskelig å lese, for i dag da jeg dro ga hun meg en klem og sa godt nyttår. Trodde hun var sånn kaldt drittkjerring, men den gang nei Formen har ikke vært superfantastisk de siste dagene, og jeg føler meg skikkelig sliten. Dagen i dag har vært slitsom, for vi har hatt selskap og alt som hører med. 6,5 kg kalkun med stuffing og hjemmelagd mousse har stått på programmet. Og med selskap følger masse forberedelser i forkant som vasking og rydding og drit og dra. Ville bare grine i formiddag. Så dårlig med søvn og ufattelig vonde kynnere er ikke noen god kombinasjon med høygravid dame. Heldigvis er mrdior en superduper mann som tok seg av hele kalkunstyret Vi har vært hos en kompis og sett på raketter osv, så kjørte jeg hjem igjen litt over 12. Har rensket kalkunen (gjett om det var en pusekatt som syns det var kjekt å ligge under bordet og ta i mot boss som datt ned!) og fryst ned salatkjøtt. samt vaska og rydda opp alt etter selskapet. Nå er jeg sliiiiiiten igjen, og vil helst legge meg. Meeen, jeg har lovet mrdior å hente han når han er ferdig på fest. Håper ikke det blir så lenge til. Godt nyttår til alle som leser her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3138 Del Skrevet 1. januar 2015 26 januar!! For da er eldsta mi født. Og skal du nå absolutt vente til etter det, er andre datoen 7 februar. Må jo være litt realistisk...lol Og godt nytt år! Skal føre deg opp Hehe, ja, vi får se da! Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 1. januar 2015 #3139 Del Skrevet 1. januar 2015 Hørtes ut som en slitsom dag Nå må du huske å slappe av! Så deilig at så og si alt er på plass, blir det litt mer ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3140 Del Skrevet 1. januar 2015 Hørtes ut som en slitsom dag Nå må du huske å slappe av! Så deilig at så og si alt er på plass, blir det litt mer ro Very slitsomt! I morgen skal vi heldigvis ikke gjøre noenting! Kanskje rydde og støvsuge i stua, også skal jeg vaske litt babyklær, men det er jo bare koselig Har vasket alt av ull nå, så bare bomullsklærne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg