Kvakk Skrevet 23. oktober 2014 #2541 Del Skrevet 23. oktober 2014 altså.. jeg tror jeg vet hva han spiller, for jeg har kanskje vært litt opptatt med det i det siste og, det er jo ganske gøy altså... du kan jo prøve. jeg har forresten kutta ut chattinga og surrer rundt som jeg vil, gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter #2542 Del Skrevet 23. oktober 2014 altså.. jeg tror jeg vet hva han spiller, for jeg har kanskje vært litt opptatt med det i det siste og, det er jo ganske gøy altså... du kan jo prøve. jeg har forresten kutta ut chattinga og surrer rundt som jeg vil, gøy altså.. jeg tror jeg vet hva han spiller, for jeg har kanskje vært litt opptatt med det i det siste og, det er jo ganske gøy altså... du kan jo prøve. jeg har forresten kutta ut chattinga og surrer rundt som jeg vil, gøy Det er sikkert veldig gøy, men ikke 3-4 timer om dagen gøy, spesielt ikke med kjerringa i sofaen JEg syns det er stupid jeg da. Hahaha. Skal spille litt Sims tenkte jeg, DET er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 24. oktober 2014 #2543 Del Skrevet 24. oktober 2014 Fikk ikke med meg at det var så mye snø Så bare noen få flak på formiddagen. Tror nok at alle som skal føde er redd, eller kanskje ikke alle som har født 4 ganger før. Jeg tok det som det kommer, gadd ikke tenke så mye på det. Er så godt når det er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 24. oktober 2014 #2544 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tja, erfaring er oppskrytt, spør du meg- skulle jeg født igjen ville jeg vært skitredd, jeg også Men det går over, og det er verdt det (så til de grader!), og veldig mange synes jo det er relativt overkommelig, eller til og med en fin opplevelse! Så du må ikke ta sorgene på forskudd. Synes det er smart å gjøre som du gjør, stille med et åpent sinn... og ikke glem at fødselen tar supermegakort tid i forhold til alle de årene du får til å kose deg med barn etterpå! Mulig han fyren din... han er vel klar over at det kan bli relativt lite tid til spilling med baby i hus, eller? *smått bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #2545 Del Skrevet 24. oktober 2014 Fikk ikke med meg at det var så mye snø Så bare noen få flak på formiddagen. Tror nok at alle som skal føde er redd, eller kanskje ikke alle som har født 4 ganger før. Jeg tok det som det kommer, gadd ikke tenke så mye på det. Er så godt når det er over Alt er jo borte igjen nå da, så var en kortvarig glede! Det er vel en generell "frykt" i alle gravide ja.. Det skal jo ut en vannmelon der vi er vandt til å ha peniser en gang i bland og tamponger. Og det kan jo være vondt det og, hvis det blir litt skjevt og sånt! Tja, erfaring er oppskrytt, spør du meg- skulle jeg født igjen ville jeg vært skitredd, jeg også Men det går over, og det er verdt det (så til de grader!), og veldig mange synes jo det er relativt overkommelig, eller til og med en fin opplevelse! Så du må ikke ta sorgene på forskudd. Synes det er smart å gjøre som du gjør, stille med et åpent sinn... og ikke glem at fødselen tar supermegakort tid i forhold til alle de årene du får til å kose deg med barn etterpå! Mulig han fyren din... han er vel klar over at det kan bli relativt lite tid til spilling med baby i hus, eller? *smått bekymret* Hhahaha!! Jeg tenkte på deg da jeg skulle forklare jordmor nøyaktig jeg var redd for ved fødslene... Ordet "APE" snurra rund i hodet mitt, men jeg sa at jeg var redd for å bli helt koko Og du har helt hundre prosent rett, det går over,og det ER verdt det. Det ligger enda så langt frem i tid for meg, og jeg syns det er helt uvirkelig at jeg skal gjøre noe sånt. At det skal komme en unge skliende ut av dåsa mi liksom, bare "hei hei, her er meg! jeg har vært inni mrdior før jeg kom til deeeg, æddabæddaaaaa" også bare wtf Hele graviditeten er rar og snål. OG det er fortsatt helt utrolig snodig at gutten i magen sparker meg innenfra. Syyyyyyke saker..... Har prøvd å forklare han det.. det blir jo så annerledes da, og da vil han jo seff prioritere babyen Har nå mine tvil! Så vi jeg ble enige om at han fikk spille i fra seg nå, også driiiite i det frem til sommeren i allefall etter at gutten kommer til verden. Håndsopprekning de som tror at det funker... Ingen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #2546 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ny telefon er bestilt, og forventet leveringsdato er på tirsdaag... Lengeee.. Fikk låne mobilen til tantebarnet mitt på 12, men det fulgte noen betingelser... 1. Det er ikke lov til å bytte bakgrunnsbilde (Star Wars) 2. Det er ikke lov til å spille på spillene 3. Det er ikke lov til å bytte ringetone (Star Wars) Jeg takket glatt ja til det, men sliter litt når det ringer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #2547 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har imperial march når mamma ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. oktober 2014 #2548 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hahahah,,, fin ringetone. Jeg har også bestilt ny telefon leveringstid på 2-3 uker da, så det er jo etter mini er født. fin fødselsgave til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 #2549 Del Skrevet 24. oktober 2014 Alt er jo borte igjen nå da, så var en kortvarig glede! Det er vel en generell "frykt" i alle gravide ja.. Det skal jo ut en vannmelon der vi er vandt til å ha peniser en gang i bland og tamponger. Og det kan jo være vondt det og, hvis det blir litt skjevt og sånt! Hhahaha!! Jeg tenkte på deg da jeg skulle forklare jordmor nøyaktig jeg var redd for ved fødslene... Ordet "APE" snurra rund i hodet mitt, men jeg sa at jeg var redd for å bli helt koko Og du har helt hundre prosent rett, det går over,og det ER verdt det. Det ligger enda så langt frem i tid for meg, og jeg syns det er helt uvirkelig at jeg skal gjøre noe sånt. At det skal komme en unge skliende ut av dåsa mi liksom, bare "hei hei, her er meg! jeg har vært inni mrdior før jeg kom til deeeg, æddabæddaaaaa" også bare wtf Hele graviditeten er rar og snål. OG det er fortsatt helt utrolig snodig at gutten i magen sparker meg innenfra. Syyyyyyke saker..... Har prøvd å forklare han det.. det blir jo så annerledes da, og da vil han jo seff prioritere babyen Har nå mine tvil! Så vi jeg ble enige om at han fikk spille i fra seg nå, også driiiite i det frem til sommeren i allefall etter at gutten kommer til verden. Håndsopprekning de som tror at det funker... Ingen? Ny telefon er bestilt, og forventet leveringsdato er på tirsdaag... Lengeee.. Fikk låne mobilen til tantebarnet mitt på 12, men det fulgte noen betingelser... 1. Det er ikke lov til å bytte bakgrunnsbilde (Star Wars) 2. Det er ikke lov til å spille på spillene 3. Det er ikke lov til å bytte ringetone (Star Wars) Jeg takket glatt ja til det, men sliter litt når det ringer Det er hårda bud, forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #2550 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Jeg vil fortsatt ha bakt potet Endret 24. oktober 2014 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. oktober 2014 #2551 Del Skrevet 24. oktober 2014 Føding er awesome! Vondt ja, men herregud så kult Skjønner at man kan grue seg til både det ene og det andre i forbindelse med fødselen, men jeg forsøkte veldig å tenke på at de som jobber der tar imot barn hver eneste dag. De er eksperter på området og det er nok ikke den ting de ikke har vært borti, av både mødre som "stenger seg inne" og de som blir helt spinnville. Alt er normalt i fødesammenheng! Jeg skulle heller født ti dager på rappen enn å gå gravid igjen med det første. Jepps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2014 #2552 Del Skrevet 24. oktober 2014 Føding er awesome! Vondt ja, men herregud så kult Skjønner at man kan grue seg til både det ene og det andre i forbindelse med fødselen, men jeg forsøkte veldig å tenke på at de som jobber der tar imot barn hver eneste dag. De er eksperter på området og det er nok ikke den ting de ikke har vært borti, av både mødre som "stenger seg inne" og de som blir helt spinnville. Alt er normalt i fødesammenheng! Jeg skulle heller født ti dager på rappen enn å gå gravid igjen med det første. Jepps. Føding er jævlig kult ja! Så klart er det vondt, og blir du ape så blir du ape (liker uttrykket Mafalda, så det må jo adopteres). Jeg ble ape, og var i grunn litt skuffet over at jeg ble ape, men så kom jeg til et punkt der hvor jeg bare tenkte at det var jo dritkult at jeg hadde født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. oktober 2014 #2553 Del Skrevet 24. oktober 2014 Føding er jævlig kult ja! Så klart er det vondt, og blir du ape så blir du ape (liker uttrykket Mafalda, så det må jo adopteres). Jeg ble ape, og var i grunn litt skuffet over at jeg ble ape, men så kom jeg til et punkt der hvor jeg bare tenkte at det var jo dritkult at jeg hadde født! Ape kan være veldig dekkende beskrivelse for mange tror jeg Jeg nådde aldri det stadiet, såvidt jeg kan huske ihvertfall. Ifølge mannen brølte jeg fra meg noen gloser jeg overhode ikke husker under pressingen, men ellers var jeg ganske rolig og behersket. Jordmor sa så ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. oktober 2014 #2554 Del Skrevet 24. oktober 2014 Enig, føding er dritkult! Selv om jeg definitivt var ape (det er så beskrivende!) der en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2014 #2555 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ape kan være veldig dekkende beskrivelse for mange tror jeg Jeg nådde aldri det stadiet, såvidt jeg kan huske ihvertfall. Ifølge mannen brølte jeg fra meg noen gloser jeg overhode ikke husker under pressingen, men ellers var jeg ganske rolig og behersket. Jordmor sa så ihvertfall Jepp Vel, hvem kommer ikke med noen gloser underveis? Jeg husker jeg ba de om å skjære ut ungen under pressriene fordi jeg ikke orket mer. Jeg som har helt angst mot ks Enig, føding er dritkult! Selv om jeg definitivt var ape (det er så beskrivende!) der en stund Er nok mange som kan beskrive deler av fødselen sin med det ordet der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #2556 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har imperial march når mamma ringer Hahahah,,, fin ringetone. Jeg har også bestilt ny telefon leveringstid på 2-3 uker da, så det er jo etter mini er født. fin fødselsgave til meg selv Uuuuh, hvilken telefon kjøpte duuu? Og ja, den er nok fortjent når den kommer Det er hårda bud, forstår jeg Jepp! Har sykt lyst til å prøve med på det ene spillet, men tør ikke.. Jeg vil fortsatt ha bakt potet Omnom. Vi skal ha hjemmelaga pizza med kjøttdeig i dag! Føding er awesome! Vondt ja, men herregud så kult Skjønner at man kan grue seg til både det ene og det andre i forbindelse med fødselen, men jeg forsøkte veldig å tenke på at de som jobber der tar imot barn hver eneste dag. De er eksperter på området og det er nok ikke den ting de ikke har vært borti, av både mødre som "stenger seg inne" og de som blir helt spinnville. Alt er normalt i fødesammenheng! Jeg skulle heller født ti dager på rappen enn å gå gravid igjen med det første. Jepps. Ja, det er jo egentlig det! Jeg er SÅ redd for å bæsje på meg når jeg skal presse! Fyfasan! Føding er jævlig kult ja! Så klart er det vondt, og blir du ape så blir du ape (liker uttrykket Mafalda, så det må jo adopteres). Jeg ble ape, og var i grunn litt skuffet over at jeg ble ape, men så kom jeg til et punkt der hvor jeg bare tenkte at det var jo dritkult at jeg hadde født! Kult er vel ikke mitt valgte ord her, men kan godt hende jeg endrer mening etter fødselen. Vi ER jo skapt til det, og ja.. jo... det er kult! Enig, føding er dritkult! Selv om jeg definitivt var ape (det er så beskrivende!) der en stund Kanskje jeg bare må bli ape jeg også? Det genererer jo veldig fine barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #2557 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kjedeligste lørdagen EVER. Mannen dro på jobbfest i går kveld, og da kjørte jeg til hjemkommunen på besøk til venner og for å lete litt etter pusi. Fant ikke pusi, men fikk kvalitetstid med vennene mine, så det var veldig fint. Kjørte hjem igjen litt over 01 i natt, og så både rev, hare og MASSE elg på turen. Mrdior hadde jo lovet at han skulle være hjemme til 04, men klokka 06.30 kom han deisende inn her hjemme... "Neeeei, jeg er ikke dårlig" sa han til meg da jeg stod opp i 10tiden. Veeel, han har allerede vært og pratet i den store, hvite telefonen et par ganger, og han sover... enda............................. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. oktober 2014 #2558 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg bæsjet litt på meg under andre fødsel, ingenting under første. Og jeg har nærmest angst for sånt. Men de var superproffe og fjernet det uten å si noe. Så, selv om jeg har vært megabekymret for det hele veien, så var det faktisk ikke så ille som jeg så for meg. Og du har jo dem som bæsjer PÅ jordmora, og det går faktisk bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #2559 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg bæsjet litt på meg under andre fødsel, ingenting under første. Og jeg har nærmest angst for sånt. Men de var superproffe og fjernet det uten å si noe. Så, selv om jeg har vært megabekymret for det hele veien, så var det faktisk ikke så ille som jeg så for meg. Og du har jo dem som bæsjer PÅ jordmora, og det går faktisk bra det også Jeg synes også det var ubehagelig å tenke på, men de fleste gjør jo faktisk akkurat det. Jeg og R kom faktisk i snakk om det på torsdagen..Husker ikke i hvilken forbindelse, men JEG har jo aldri sagt til han at jeg husker det kom litt under fødselen, og han har aldri sagt til meg at han merket det. Det har liksom vært "noe vi ikke snakker om" Trodde jeg da. R bare: "Ja, du bæsjet jo på deg forrige gang du" Jeg bare: " Men sånt SNAKKER vi jo ikke om!! Han: " Det gjorde jo J (gudmora til O) også" Jeg bare: "Joda, vi VET at det skjer...Men det er ikke sånt man snakker om det! Hmf!" Også han igjen: "P (O sin gudfar) vet det! " Jeg bare og og om hverandre. Endret 25. oktober 2014 av Teriyaki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. oktober 2014 #2560 Del Skrevet 25. oktober 2014 Du får ta den der når det piper i telefonen på repeat inne på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg