lillemeg90 Skrevet 20. oktober 2014 #2501 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så gøy med spark, og åi tillegg det å dele den gleden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. oktober 2014 #2502 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så koselig med spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 #2503 Del Skrevet 21. oktober 2014 Missdior: Jeg drømte om deg i natt Jeg leste i dagboka di, og der hadde du postet: "M ble født i natt LOL" Hvor den LOL'en kom fra aner jeg ikke (og til M, det er altfor tidlig å komme nå) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. oktober 2014 #2504 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hadde det vært missdior hadde det jo vært lååål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #2505 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg drømte om deg i natt. Du hadde kjøpt deg noen lårhøye støvletter du SKULLE føde i. Og jordmor prøvde å si at de ville bli griset ned, for ikke å snakke om at stilletthælene ville være veldig upraktiske å gå rundt med, men NEI! Du SKULLE føde med dem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 21. oktober 2014 #2506 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hva skjer med å drømme om Missdior? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. oktober 2014 #2507 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg drømte IKKE om missdior i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #2508 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg leste på KG før jeg la meg. Skylder på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 21. oktober 2014 #2509 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg drømte IKKE om missdior i natt Ikke jeg heller, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. oktober 2014 #2510 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ikke jeg heller, altså. High fiveeh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #2511 Del Skrevet 21. oktober 2014 Såå koos at mannen endelig fikk kjenne lille M også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2014 #2512 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg drømte heller ikke om MissDior i natt <føle seg utenfor> Lille M Ble født i uke tjuefem Med støvlene på LOL, hei hå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 #2513 Del Skrevet 21. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #2514 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg drømte heller ikke om MissDior i natt <føle seg utenfor> Lille M Ble født i uke tjuefem Med støvlene på LOL, hei hå. Jeg drømte heller ikke om henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2515 Del Skrevet 22. oktober 2014 Høres helt herlig ut! Det var veldig, veldig fint. Ble nok litt mer ekte for mrdior! <3 <3 Så koselig med mann som har kjent spark!! R blir ikke gira av det han, han synes bare det er creepy Som om det faktisk ER en alien inni der, og ikke bare en liten baby. Ja, det var veldig morsomt å høre på entusiasmen hans! Haha! JEG syns det er skikkelig creepy, noen som sparker meg innenfra liksom! Så koselig med liv utenpå magen! Endelig liksom! Har venta på det forever, hihi! <3 Kooos med babyspark på utsiden. Her ble mannen så overraska første gangen han kjente et skikkelig spark, han skvatt til og bare "OI!!!!!!!!!!! " også var han litt stolt etterpå får ikke sett babymagebilde ditt Haha! Men det er jo sjukt rart da! Det er jo noen INNI oss som sparker rundt! Hvaa, ser det er borte! Så snodig..... kan poste til deg her da må du møte meg :D okeei, du har så fin og oversiktlig liste =P haha Ja, seff! Det var jo kjempekoselig forrige gang så. Oslotreff i mars!! Så koselig at mannen også har fått kjenne spark Mannen her syntes det var helt sykt og fantastisk på samme tid, fikk nesten ikke ha magen i fred etter sparkene kunne kjennes fra utsiden Hehehe, han er ikke såååå gira på å kjenne mer, for jeg har sagt at jeg kan heller si i fra. Tihi. Men du, hallo. Det er en baby som sparker meg!!! Hahah, det er sykt. Så gøy med spark Ekstra koselig når begge kan kjenne det Var helt fantastisk! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2516 Del Skrevet 22. oktober 2014 Så gøy med spark, og åi tillegg det å dele den gleden Det er bare å glede seg! <3 Så koselig med spark! Jepp, endelig!! Missdior: Jeg drømte om deg i natt Jeg leste i dagboka di, og der hadde du postet: "M ble født i natt LOL" Hvor den LOL'en kom fra aner jeg ikke (og til M, det er altfor tidlig å komme nå) Hhahaha, what!! Jeg er jo en tilhenger av lol og lål da, menneeeh, kanskje ikke etter en fødsel! Tihi Hadde det vært missdior hadde det jo vært lååål Jeg drømte om deg i natt. Du hadde kjøpt deg noen lårhøye støvletter du SKULLE føde i. Og jordmor prøvde å si at de ville bli griset ned, for ikke å snakke om at stilletthælene ville være veldig upraktiske å gå rundt med, men NEI! Du SKULLE føde med dem på. Hvorfor drømmer alle om meeeg!!! Hhahaha. Støvletter jaaa, lårhøye... Hahaha! Heregud, det blir ikke realiteten, jeg lover! Jeg drømte IKKE om missdior i natt Døh, det var litt dårlig gjort.. . Ikke jeg heller, altså. Fusk ju! Såå koos at mannen endelig fikk kjenne lille M også Jeepp! Superduperkos! Jeg drømte heller ikke om MissDior i natt <føle seg utenfor> Lille M Ble født i uke tjuefem Med støvlene på LOL, hei hå. Haha! For et fantastisk dikt!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2517 Del Skrevet 22. oktober 2014 I går hadde jeg ikke en så veldig god dag egentlig. Ble oppringt og spurt om jeg kunne komme på jobb NUH, så hele dagen ble jo spolert. MEN, nå har jeg jo "helg" pga jeg har jobbet alle timene mine i løpt av mandag og tirsdag Mrdior er en bæsj om dagen. Det er ett eller annet spill som har kommet ut nå, og han gjør ikke annet enn å spille.. og han spiller... og når han ikke spiller så chatter han med de som spiller. Det er liksom livet hans i disse dagene. Og meg? Neh, ekke så nøye. Også klager han på at jeg er så mye hjemmeeeee siden jeg er sykemeldt. Åh, stakkars deg.. Får du bare "alenekveld" tre ganger i uka, i stedenfor fire? ..... DUST! Anywaaays. M sparker masssssse nå. Kjenner han veldig mye, morgen som kveld, sittende, stående, liggende. Lille gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. oktober 2014 #2518 Del Skrevet 22. oktober 2014 Synes mrdior skal ta seg sammen jeg! Hva skulle han gjort om du hadde en ren dagjobb da? Kastet deg ut av huset når du var ferdig på jobb? For noe tull og tøv. Hvis han vil ha alenetid, så får han gå på et annet rom, eller finne på noe utenfor huset. Altså, det er bare bra at du også er ute av huset av og til på kvelden, fordi det er godt for deg, men jeg mener at man ikke skal kaste hverandre ut. R får sjeldent tid alene før jeg legger meg på kveldstid, men det er ikke noe å gjøre med. Sånn er det bare. Ang. spillingen så kan det kanskje være greit å ta en prat om det? Jeg vet hvordan det er, de første par årene var R ganske så spillegal. Det var dritkjedelig der han satt og meldte seg totalt ut når han spilte. Glad han ikke gjør det lenger, for å si det sånn. Han har vel bare vokst det av seg eller noe sånt. Nå ser vi heller på serier sammen på kvelden. Mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. oktober 2014 #2519 Del Skrevet 22. oktober 2014 Mrdior er en bæsj om dagen. Det er ett eller annet spill som har kommet ut nå, og han gjør ikke annet enn å spille.. og han spiller... og når han ikke spiller så chatter han med de som spiller. Det er liksom livet hans i disse dagene. Og meg? Neh, ekke så nøye. Også klager han på at jeg er så mye hjemmeeeee siden jeg er sykemeldt. Åh, stakkars deg.. Får du bare "alenekveld" tre ganger i uka, i stedenfor fire? ..... DUST! Han er en bæsj ja. Om han bare vil være alene, så burde han ha revurdert alt før han gjorde deg prego. Makan for en nisse. Ja jeg spiller en del, men jeg klarer å holde meg unna når jeg er med andre. Å jeg blir i allefall ikke sur om de prøver å snakke til meg om jeg spiller. Har jo funnet alle Sims 2 spillene mine, så det er jo barndomsminner all over. Familien Jovialsen der far holder på med hushjelpa, og Mortimer Goth er en sur gammel gubbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. oktober 2014 #2520 Del Skrevet 22. oktober 2014 Herregud, det er så frustrerende når mennene er skikkelig i den spilleverden -.- Kjenner så godt til det Jeg er såå glad for at du kjenner lille M hele tida nå Og så har du jo fått SKIKKELIG bebismage jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg