Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen! Føler meg faktisk litt.... glødende om dagen! :nigo:

Missy, hvor fant du den listen du har fremst i dagboken din? Og når kommer du til byen min igjen? :D

På babyverden! :Nikke: Men jeg har adda masssse datoer selv! Ehh.... i mars :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi flere timer og lette etter pusi, men hun kom ikke. Dustepus! Hun er jo i området, men jeg tror rett og slett hun bare må få komme selv når hun vil, for det hjelper jo ikke å bruke mangemange timer på å gå rundt i hele skogholtet og kisse når hun gir en god beng i det. Hun har jo aldri lydd navnet sitt så :ler:

I går kveld fikk endelig mannen kjenne M på utsida! Jeg kjente han turna litt rundt og sparka nedi magen, så jeg ba mrdior legge hånda på magen, og helt samtidig sa vi "DER" og kosa oss masse! Han har aldri sparka så hardt før, og så mange ganger på rad, så det var helt fantastisk :hjerte: Mannen var nesten på vei til å bestille fotballsko, men jeg sa at halloo, han skal jo spille håndball som mora gjorde! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med mann som har kjent spark!! :) R blir ikke gira av det han, han synes bare det er creepy :fnise: Som om det faktisk ER en alien inni der, og ikke bare en liten baby. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mann som har kjent spark!! :) R blir ikke gira av det han, han synes bare det er creepy :fnise: Som om det faktisk ER en alien inni der, og ikke bare en liten baby. :P

Kanskje han ble skremt av filmen Alien når han var ung? Den scena da det bare plutselig kommer et romvesen ut av magen til en fyr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kooos med babyspark på utsiden. Her ble mannen så overraska første gangen han kjente et skikkelig spark, han skvatt til og bare "OI!!!!!!!!!!! :sjokkert: " også var han litt stolt etterpå :fnise:

får ikke sett babymagebilde :glare: ditt

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Føler meg faktisk litt.... glødende om dagen! :nigo:

På babyverden! :Nikke: Men jeg har adda masssse datoer selv! Ehh.... i mars :lol:

da må du møte meg :D okeei, du har så fin og oversiktlig liste =P haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at mannen også har fått kjenne spark :rodmer: Mannen her syntes det var helt sykt og fantastisk på samme tid, fikk nesten ikke ha magen i fred etter sparkene kunne kjennes fra utsiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...