Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var kjempesøt! Hvor fant du den? :)

R har et onkelbarn som fyller år 11 mars, så da må altså J i sin første bursdag bare noen dager gammel. Forhåpentligvis to uker, men kan også ende opp med å være under en uke. Noe sånt hadde vært koselig å ha på han da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra Zara! Og straks bestilt hit <3 De har den bare i strl 1-3 mnd da, så den kan bli litt stor når han er 1,5 mnd... hmm...

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring er Zara-klærne veldig små, både til store og små ;) Babyen min må ha 1 str større enn hun bruker i andre merker. Kroppspresset starter tidlig gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra Zara! Og straks bestilt hit <3 De har den bare i strl 1-3 mnd da, så den kan bli litt stor når han er 1,5 mnd... hmm...

Hvis det er i størrelse 1-3 mnd så skulle man jo tro den vil passe? :) Det er jo tross alt ikke armer og bein på den, så den vil jo sånn sett være mer fleksibel. :)

O var 51 cm (og 4 kg) da han ble født, så satser på at den vil passe J på max to uker dersom jeg velger å kjøpe den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring er Zara-klærne veldig små, både til store og små ;) Babyen min må ha 1 str større enn hun bruker i andre merker. Kroppspresset starter tidlig gitt ;)

Aaah! DA er det jo ikke noe å tenke på i det hele tatt! :hoppe:

Hvis det er i størrelse 1-3 mnd så skulle man jo tro den vil passe? :) Det er jo tross alt ikke armer og bein på den, så den vil jo sånn sett være mer fleksibel. :)

O var 51 cm (og 4 kg) da han ble født, så satser på at den vil passe J på max to uker dersom jeg velger å kjøpe den. :jepp:

Ja, tenker bare på om den blir veldig posete. Men hvis den er litt liten i strl, så passer det jo superbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ikke akkurat billig. :P Har du bestilt allerede? Hvis ikke kan vi evt. bestille sammen for å få mindre fraktkostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke akkurat billig. :P Har du bestilt allerede? Hvis ikke kan vi evt. bestille sammen for å få mindre fraktkostnader.

Nei, har ikke det! Det kan vi godt gjøre :Nikke:

Altså, ser at frakten er på 59 kroner :fnise:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det! Det kan vi godt gjøre :Nikke:

Altså, ser at frakten er på 59 kroner :fnise:

Det var svindyr frakt! Unormalt dyrt i grunn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svindyr frakt! Unormalt dyrt i grunn. :P

Jeg aaner ikke, bestiller veldig sjeldent ting på nettet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aaner ikke, bestiller veldig sjeldent ting på nettet :P

Absoutt ganske dyr frakt. :) Til sammenligning så har Zalando gratis frakt, og andre steder pleier det å være kanskje bare sånn 30 kr, men så er det jo de steder hvor det koster 59 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 kroner i frakt er da ganske vanlig :klo:

Jeg synes 59 kr i frakt er dyrt sammenlignet med mange andre steder. Men jeg pleir ikke å handle på merkeklærbutikker som Zara og sånt da. Synes sjeldent det er verdt det, eller nødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 59 kr i frakt er dyrt sammenlignet med mange andre steder. Men jeg pleir ikke å handle på merkeklærbutikker som Zara og sånt da. Synes sjeldent det er verdt det, eller nødvendig. :)

Joda, men selvom andre steder er billigere betyr det jo ikke at det er unormalt dyrt for det ? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men selvom andre steder er billigere betyr det jo ikke at det er unormalt dyrt for det ? :P

Jeg synes det er dyrt med 59 kr i frakt. :) Spesielt når man bare skal handle ett plagg. Det har liten betydning hvis man handler til 1000 kr, men hvis man f.eks bare kjøper et plagg til 200 kr så blir det ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dyrt med 59 kr i frakt. :) Spesielt når man bare skal handle ett plagg. Det har liten betydning hvis man handler til 1000 kr, men hvis man f.eks bare kjøper et plagg til 200 kr så blir det ganske mye.

Da kan vi være enig om å være uenig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi være enig om å være uenig :P

Ja, det er jo ikke snakk om å skulle bli enig om det eller ikke. Det handler jo bare om hva man selv synes er dyrt eller billig. Jeg har levd som fattig student i årevis, og har fortsatt den mentaliteten selv om jeg ikke er fattig lenger. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...