Skyblue Skrevet 14. oktober 2014 #2381 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det er ikke vårt rom altså! Selv om det passa bra med M og greier Jeg bare googla Gulliver sprinkelseng Åjaa! haha først så tenkte jeg at du bare hadde funnet bildet på nett. Men så så jeg bokstaven M og "skjønte" at det var ditt bilde. Men neeida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 #2382 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Så ikke at du la ut bildet!! Men jo det tenker jeg bra om, skulle til å si! Det så ut som en veldig fin løsning og jeg synes fortsatt du har mer enn nok! Jeg har myyyyyyyye mindre klær enn deg! Og tenker at det er en måte å tvinge meg ut på, om vi trenger å shoppe litt mer klær om det blir for lite. Jeg må jo ut for å gjøre ferdig julehandelen uansett, så jeg venter med mer klær til han har kommet! Kjøper etterhvert som han trenger Men jeg har vognpose, både ull og litt tynnere, pluss flere pledd, kjøpt slik lammeull til vogna som skal ligge under laken, har dunpose til stol, og ullpledd til stol, dunpose i senga osv.. Så jeg tror ikke han skal fryse selv om jeg ikke har skuffene fulle av varme ullklær! Endret 14. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. oktober 2014 #2383 Del Skrevet 14. oktober 2014 Størrelse 50 1 stk ullbody (burde kanksje ha en til?) 2 strømpebukser i ull 2 par strikkede sokker i ull 1 lekedress/nattpysj i ull 5 par ullsokker (disse kan brukes til strl 56 også) 10 stk kortermede bodyer i bomull 7 langermede bodyer i bomull 2 sett med votter uten tommel som har snøring, ett i ull og ett i fleece 3 par bomullssokker Størrelse 56 1 stk «tjukk» ullbukse 2 stk tynne ullbukser 3 stk ulldresser (til å ha utenpå f.eks i vogna, bilen) 2 stk ullbodyer 6 stk langermede bomullsbodyer 3 stk nattpysjer i bomull 1 sparkebukse i bomull 4 stk bomullsluer 2 bomullsbukser 2 par bomullssokker 1 par ullsokker Hva mer trenger vi?? Tror vi skal kjøpe noen bomullsstrømpebukser i både 50 og 56, samt en ullbody til i 50? Eller? HVA MEEER På listen stod det vindtett dress, men det er jo ikke som om vi skal ha han så mye "ute" uten at han er i vogna, innpakka i ull, pledd og voksipose.. Og bomullsjakker? stk stod det! Bruker ikke babyer bare bodyer da? HJELP MEG! Wow, har han kjøpt alt det der nå?? Eller hadde dere noe fra før av? Eneste jeg ikke så på lista var en lue av ull. Husk at dere ikke trenger å kjøpe så mye selv, ettersom det både kommer en julefeiring og barselstid, begge tidene pleier å medføre gaver fra deres nærmeste. Samboeren min påpekte i alle fall til meg at familien sannsynligvis også hadde lyst til å gi oss noe etterhvert, og det er jo strengt tatt sant. For øyeblikket mangler vi bare strømpebukser i ull, så vidt jeg kan se. Det er jo litt kjedelig å bare ønske oss det også, eller sommerklær.. Men men, vi blir jo glade uansett hva, vil bare rekke å bruke alt også! Og som Teiyaki skrev lenger opp her: i str 50 er det ikke sikkert dere får bruk for alt. Det er jo noen unger som er lenger enn 50 cm ved fødsel også. Hadde fokusert på 56, men der er dere jo også godt dekket, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 14. oktober 2014 #2384 Del Skrevet 14. oktober 2014 om du skal ha mer (spesielt ull, som gjerne er litt dyrt, ville jeg gått opp en størrelse heller enn å kjøpe fler "små") De passer nemlig større ting og, kanskje med en brett eller to. Kjøpte en blanding av 70/80/90 sist vinter (unge født august) og HOLD PÅ HATTEN.. 80 og 90 passer iår og, deilig! Han svømte ikke i det heller, det var tynne ullbodyer fra joha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #2385 Del Skrevet 14. oktober 2014 Åjaa! haha først så tenkte jeg at du bare hadde funnet bildet på nett. Men så så jeg bokstaven M og "skjønte" at det var ditt bilde. Men neeida! Hhehe, neidaa, her skal vi være vanskelige! Så ikke at du la ut bildet!! Men jo det tenker jeg bra om, skulle til å si! Det så ut som en veldig fin løsning og jeg synes fortsatt du har mer enn nok! Jeg har myyyyyyyye mindre klær enn deg! Og tenker at det er en måte å tvinge meg ut på, om vi trenger å shoppe litt mer klær om det blir for lite. Jeg må jo ut for å gjøre ferdig julehandelen uansett, så jeg venter med mer klær til han har kommet! Kjøper etterhvert som han trenger Men jeg har vognpose, både ull og litt tynnere, pluss flere pledd, kjøpt slik lammeull til vogna som skal ligge under laken, har dunpose til stol, og ullpledd til stol, dunpose i senga osv.. Så jeg tror ikke han skal fryse selv om jeg ikke har skuffene fulle av varme ullklær! Ja, altså.. vi har jo mer enn nok! Det hørtes lurt ut! Vi aner jo ikke hva ungen trenger enda, om han er en gulper, eller om det holder med 1 body om dagen. Jeg har voksipose med dun. Tenker at vi ikke kjøper lammeskinn, men legger ullpledd i under voksiposen, også kler på ungen godt med ull før vi legger han i vogna. Tror ikke noen av ungene våre kommer til å fryse ! Wow, har han kjøpt alt det der nå?? Eller hadde dere noe fra før av? Eneste jeg ikke så på lista var en lue av ull. Husk at dere ikke trenger å kjøpe så mye selv, ettersom det både kommer en julefeiring og barselstid, begge tidene pleier å medføre gaver fra deres nærmeste. Samboeren min påpekte i alle fall til meg at familien sannsynligvis også hadde lyst til å gi oss noe etterhvert, og det er jo strengt tatt sant. For øyeblikket mangler vi bare strømpebukser i ull, så vidt jeg kan se. Det er jo litt kjedelig å bare ønske oss det også, eller sommerklær.. Men men, vi blir jo glade uansett hva, vil bare rekke å bruke alt også! Og som Teiyaki skrev lenger opp her: i str 50 er det ikke sikkert dere får bruk for alt. Det er jo noen unger som er lenger enn 50 cm ved fødsel også. Hadde fokusert på 56, men der er dere jo også godt dekket, hehe Hahha, neei, vi hadde mye fra før! Han hadde kjøpt 2 ullbodyer og ALT av ullunderdeler i går Ja, det er jo helt sant, har ikke tenkt på gavestyret så mye. Teit å si, men jeg er vandt til at folk ... "glemmer" meg når det gjelder sånne ting .. Vi har lue i ull! Glemte å føre det opp. Fikk av Vex, ei kjempefin grå ullue med hals fra Joha! Det i strl 50 har jeg hatt i evigheter, så det har blitt mye der av seg selv! Hehehe : p om du skal ha mer (spesielt ull, som gjerne er litt dyrt, ville jeg gått opp en størrelse heller enn å kjøpe fler "små") De passer nemlig større ting og, kanskje med en brett eller to. Kjøpte en blanding av 70/80/90 sist vinter (unge født august) og HOLD PÅ HATTEN.. 80 og 90 passer iår og, deilig! Han svømte ikke i det heller, det var tynne ullbodyer fra joha. Takk for tips! Hvis det ikke er noe mer vi MÅ ha nå i ull, så venter jeg til over sommeren med å kjøpe mer. For han trenger jo ikke ull i juni, juli. Iallefall ikke hvis det blir sånn sommer som vi har hatt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #2386 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg er så sliten i dag! Tror egentlig turen til IKEA tok knekken på rygg+ bekken, for jeg har dritvondt. Heldigvis bare en vakt til denne uka, før jeg kan ta "helg". Stygt å si det, men jeg syns det er helt greit med sykemelding nå; slipper å ha masse vondt, og slipper å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 #2387 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det er ikke stygt å si. Det er godt for deg å slappe av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. oktober 2014 #2388 Del Skrevet 14. oktober 2014 Off, bra at du får tatt helg om én vakt, da Må ta vare på deg selv og lille M nå, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #2389 Del Skrevet 15. oktober 2014 Når du våkner av at gutten ninjasparker deg i blæra som er skikkelig, skikkelig full.... Måtte seriøst sjekke at jeg ikke hadde tissa i senga..... Gikk fint denne gangen, men skal absolutt knipe mer fremover.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. oktober 2014 #2390 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hahah Lille har nesten sluttet å sparke meg i blæra Nesten ;p KNIIIIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #2391 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hahah Lille har nesten sluttet å sparke meg i blæra Nesten ;p KNIIIIP Har hatt tre runder med knipeøvelser i dag! 10x3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #2392 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jippi, i morgen skal vi skru sammen kommoden til M! Da får vi ut to pappesker fra stua, og MASSE esker på soverommet med babyklær. Tror bare jeg dævler alt i kommoden foreløpig, også får jeg sortere det som er i strl 62 og 68 og legge i plastbokser når jeg skal begynne å vaske Kjøpte denne til lillegutt: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. oktober 2014 #2393 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er det den som heter MALM? Hvis ja, så har vi samme, bortsett fra at den har kun 4 skuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #2394 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er det den som heter MALM? Hvis ja, så har vi samme, bortsett fra at den har kun 4 skuffer. Jepp, det er MALM Hadde den med fem skuffer da jeg bodde i Oslo, veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. oktober 2014 #2395 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fint med stor kommode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 15. oktober 2014 #2396 Del Skrevet 15. oktober 2014 Dævler. Dagens beste uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. oktober 2014 #2397 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har hatt tre runder med knipeøvelser i dag! 10x3 Klarer du å knipe riktig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. oktober 2014 #2398 Del Skrevet 15. oktober 2014 Klarer du å knipe riktig nå? Den beste beskrivelsen jeg har hørt om knipeøvelser er at det er som å spise spaghetti med musa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. oktober 2014 #2399 Del Skrevet 15. oktober 2014 Den beste beskrivelsen jeg har hørt om knipeøvelser er at det er som å spise spaghetti med musa vet ikke om jeg skal le eller kaste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. oktober 2014 #2400 Del Skrevet 15. oktober 2014 Den beste beskrivelsen jeg har hørt om knipeøvelser er at det er som å spise spaghetti med musa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg