Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

I morgen skal vi endelig kjøre til IKEA!! Jeg har satt opp et strengt program, og det er ikke lagt inn tid til stopp for å spise på veien (64 mil), så jeg tenkte å lage noe i dag som vi kunne ha i bilen i morgen. Innbakte pølser? Mrdior ønsker seg horn, men jeg har ikke skinke hjemme og ORKER ikke gå til butikken.... :P Men har ost! Og leverpostei :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe litt av en vei! Men Verdt det etter innkjøpene da!:)

innbakte pølser er jo godt, en av mannens favoritter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er innbakte pølser bedre enn pølse i brød med tilbehør? :klo:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gode nyheter med Pusi! Fantastisk! Håper hun snart er hjemme, og så får du ta deg en alvorsprat med henne. Sånn at hun begriper at hun ikke kan stikke av på denne måten ;)

Bæretøy er et must! Nesten, i alle fall. Hvis han ikke går med på det, får du informere om at han får alt ansvar for byssing, og det er tungt for armene og ryggen, selv for en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe? Jeg mener, du trenger da ikke hans tillatelse for å kjøpe bæretøy om du vil ha det. Er det bare jeg som er litt for bestemt, type "hvis jeg vil ha det, så har ikke R noe han skulle sagt"? :P

Nå pleier ikke jeg å ta uøkonomiske beslutninger, men har likevel hittil til gode at R sier at vi ikke skal kjøpe noe jeg mener vi trenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fikk ikke med meg at mannen ikke vil at du skal kjøpe et bæresjal, men det syns jeg at du skal velge selv, han trenger ikke bruke den. Og det er ikke skadelig for barnet om det brukes rett. Jeg kjøpte en vanlig Caboo, ble en del brukt, absolutt verd kronene :) Var noen dager han bare ville bæres og hadde jeg ikke hatt sjalet så hadde det betydd at jeg ikke hadde fått gått på do eller spise før samboer hadde kommet hjem fra jobb. Da mini den gangen våknet og hylte om jeg la han fra meg, så han sov i sjalet (den korte tiden han sov, da han alltid har sovet lite på dagtid), og da kunne jeg gå på do og lage meg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om dere ikke må stoppe en plass for å tisse uansett :fnise:

Og gjentar mitt forslag om gps-sporer på pusi når hun kommer hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la mannen få ta sjefsavgjørelsen ang. bæretøy! Jeg er glad jeg bare gikk til innkjøp av sjal og etterpå sele. Har hatt stort utbytte av det, både fordi jeg har fått hendene fri når vesla bare ville bli bært rundt, på fjellturer og ikke minst på flyplasser. En kjempeinnvestering!

Hurra for Pusi som etter lang tid på vift har vist seg igjen! Håper hun snart er i hus igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal låne cabooen til Favole i første omgang, så kjøper jeg heller etter det om jeg ser at det er gode greier! :)

Puh, er sliten etter helga! Vi kjørte tiiiidlig på lørdagsmorgen, og var fremme i Haparanda i halv tre tiden på ettermiddagen. De hadde ikke Hensvik på lager, men det visste vi jo, så vi skulle heller ha Sundvik. MEN, de hadde ikke den heller! Dere skulle sett meg der jeg stod og hulka ved hylla den egentnlig skulle ligge... :cry3: Hhhaah. Vi kjøpte Gulliver, og mannen sa at ei sprinkelseng er jo ei sprinkelseng.. Det er ikke sååå nøye liksom. Tror mannen var glad for at jeg hadde printa ut handleliste, for han hater IKEA. Det gikk veldig fort, og det er jeg lei meg for, for jeg derimot elsker IKEA :strix: Fikk handlet alt vi skulle ha unntatt stellematte, for de hadde ikke flere trekk igjen, så da gadd vi ikke kjøpe det der. Det får man jo tak i her uansett.

I går harryhandla vi i Luleå og kjørte straka vegen hem. Var deilig å være "tidlig" hjemme (17.00) så da fikk vi tid til å plassere alle tingene vi hadde kjøpt og pakke ut alt. Bortsett fra kommoden og senga til lillegutt, det må bare stå på boden foreløpig, for vi har ikke plass på gjesterommet enda pga senga som står det. OG den må stå til over jul...

Når skrur man opp sprinkelsenga egentlig? Har lyst til å gjøre det nå jeg, men det er vel litt tidlig :fnise:

----

Ellers så har jeg vært hos jordmor i dag. Hun er så hyggelig og grei, og jeg trives kjempegodt der. Mannen var med, og han syns det var veldig koselig å høre hjertelyden. Var ikke nervøs for om M var død denne gangen, for jeg jeg kjente han i morges ;) Etterpå handlet vi oss rundstykker og leverpostei, også spiste vi deilig lunsj hjemme. Nå er mrdior på jobb igjen, og jeg må vel kanskje rydde litt emballasje etterhvert... meeeh... Ryggen ekke enig, etter 16 timer i bil i helga :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho lang tur ja! Ekstra kjedelig når de ikke har inne det man vil ha, men du fikk i allefall seng! :)

Ja, og den er jo ikke stygg! Bare ikke like fin.. :sjenert: Fikk selvfølgelig mail i går om at Hensvik var på lager igjen, men da var vi nesten ved grensen , så vi gadd ikke å snu for å si det sånn ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

For en tur! Godt dere ikke kom tomhendte hjem i det minste, selv om dere ikke fikk tak i det dere ønsket dere mest.

Og så godt at du kjenner liv, vil tro det er svært beroligende for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tidlig å montere senga?? haha.. jeg har allerede laget en huskeliste på IKEA over møbler og ting vi skal kjøpe til fremtidige baby, jeg ;) Blant annet Sundvik senga.. fordi den kan gjøres om til barneseng etter hvert! Men Gulliver er en fin seng det å da! Viktigste er vel madrassen, så ungen sover godt oppi der :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeh, når skal man sette opp spinkelsenga??? 3 uker til termin og den står fortsatt inne i pappesken her.. HAHA, åneei. kanskje jeg må sette den opp snart da? :fnise:

Vi har sundvik, for som skyblue sier kan den bli barneseng etterhvert! :nigo:

Du dro hvert fall ikke tomhendt hjem da! :5: jeg liker ikke ikea så godt, uansett hvor mye lister jeg har så glemmer jeg det på lista og kjøper alt annet piss :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...