Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 #2261 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jippiiii, så koselig at mammaen din kommer på besøk Når kommer hun, og blir hun lenge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. oktober 2014 #2262 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hehe Er du frekk ellah??? Kan du sy??? Awesome!!! Kanke du sy ferdig din (hvis du skal det) så sender du bilder!! eeeh neeejjj var ikke frekt ment Skal poste bilder på facebookgruppa når jeg en vakker dag blir ferdig med den! har ikke kjøpt stoffet engang. Jeg skal ta meg en tur til Oslo, der har de en haug av pakistaner-sjapper som selger god stoff billig :D (det hørtes fælt ut jeg mente "tekstil") Har allerede bestilt ringene fra USA, fra en side som heter "sling rings", de skal liksom være spesielle ringer som må tåle en del 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. oktober 2014 #2263 Del Skrevet 7. oktober 2014 Koselig med besøk! Gleder hun seg til å bli mormor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. oktober 2014 #2264 Del Skrevet 7. oktober 2014 Sengesett i putevarene, for et supert ryddetips! Tusen takk. Sengetøyskuffene her er bare kaos Så trivelig med mamma-besøk! Hadde mamma på besøk selv forrige helg, men det var fordi vi trengte barnepass til vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2265 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mini har egne håndduker, sånne små for babyer (kjøpte på Princess) og hettehåndduker som vi har fått Men ikke lenge til de er for små! Yay for mamma Ja, det er sikkert greit med egne hånduker til de små, for de er jo så myyke OG JAAAA, jippikajei for mamsen <3 Så stas med mammabesøk Herlig! Skal hun være lenge? Og bæretøy er virkelig gull verdt! Har caboo nct som jeg brukte mest når han var bitteliten, mener det koster ca 600 nytt. Men så lenge det er fint brukt er det sånne ting man godt kan kjøpe brukt av noen Hun skrev til meg i går at nå måtte hun komme på besøk, har jo ikke sett henne siden august! Og hun vil nok være litt involvert i graviditeten, og det er helt greit. Hun kommer siste helga i oktober og blir fra torsdag til søndag Caboo nct så veldig grei ut ti nyfødt da! Heller det enn MeiTai kanskje? For da syns jeg det ser ut som om ungen burde holde nakken sjøl.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2266 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jippiiii, så koselig at mammaen din kommer på besøk Når kommer hun, og blir hun lenge ? Gleder meg!! Hun kommer siste helga i oktober, og blir torsdag - søndag eeeh neeejjj var ikke frekt ment Skal poste bilder på facebookgruppa når jeg en vakker dag blir ferdig med den! har ikke kjøpt stoffet engang. Jeg skal ta meg en tur til Oslo, der har de en haug av pakistaner-sjapper som selger god stoff billig :D (det hørtes fælt ut jeg mente "tekstil") Har allerede bestilt ringene fra USA, fra en side som heter "sling rings", de skal liksom være spesielle ringer som må tåle en del Hhahah Billig stoff, hva ? Men ja, gjør det! Koselig med besøk! Gleder hun seg til å bli mormor? Blir godt å snakke litt med mammaen sin igjen Ja, tror det! Får bilder nesten hver dag av alt hun har kjøpt/skal strikke/holder på med å lage.. Litt rart da, for det er jo fjerde barnebarnet, men er nesten 8 år siden forrige kom, så hun føler vel at alt er nytt igjen Sengesett i putevarene, for et supert ryddetips! Tusen takk. Sengetøyskuffene her er bare kaos Så trivelig med mamma-besøk! Hadde mamma på besøk selv forrige helg, men det var fordi vi trengte barnepass til vesla Takk ikke meg, takk Martha Stewart :biggrin: Man trenger litt mammakos selv om man er voksen altså! Jeg er enda der at jeg vil sitte på fanget, meeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2267 Del Skrevet 7. oktober 2014 I går kveld la jeg meg på magen i senga, og kjente noen tydelige dult helt nede på magen. Det var veldig fint å få bekreftelse fra den lille om at han fortsatt er der.. Det var ikke allverden, men det var noe. Er så kjipt å ha morkaka foran hele jævla livmora, det suger! Fører til eksremt mye usikkerhet. OG JA! I går ettermiddag tissa jeg litt på meg. Satt i sofaen og leste bok, og plutselig måtte jeg dritmasse tisse, men før jeg rakk å reise med plasserte ungen to ninjaspark i blære og jeg bare WÆWÆÆÆÆ, jeg tisser på meg!!!! Dødsflaut! Vakke så mye da, men still.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. oktober 2014 #2268 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lille røverunge! Husker jeg satt på venterommet på helsestasjonen før en kontroll i fjor, og begynte å tenke på at jeg ikke hadde kjent noe til mini den dagen. Rakk akkurat å blir supernervøs før jeg fikk DEN fulltrefferen i blæra! Ble litt irritert, men mest veldig glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 #2269 Del Skrevet 7. oktober 2014 I går kveld la jeg meg på magen i senga, og kjente noen tydelige dult helt nede på magen. Det var veldig fint å få bekreftelse fra den lille om at han fortsatt er der.. Det var ikke allverden, men det var noe. Er så kjipt å ha morkaka foran hele jævla livmora, det suger! Fører til eksremt mye usikkerhet. OG JA! I går ettermiddag tissa jeg litt på meg. Satt i sofaen og leste bok, og plutselig måtte jeg dritmasse tisse, men før jeg rakk å reise med plasserte ungen to ninjaspark i blære og jeg bare WÆWÆÆÆÆ, jeg tisser på meg!!!! Dødsflaut! Vakke så mye da, men still.. Sååå artig med ordentlige dult Haha, jeg syns jeg ser deg i det du roper ut Hvis det er noen trøst så satt jeg i skikkelig buddha-stilling i sofaen en kveld for kanskje 3 uker siden.. Så skulle jeg slippe en fis, men jeg tok litt for hardt i, så det kom noen dråper tiss i trusa Jeg ropte "OI!" og måtte legge på tlf jeg satt i Gubben bare flira her han satt på siden av meg "Kom det en teskje bløtt?" spurte han, så svarte jeg "Ja, men ikke der man skulle tro når man skulle fise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 7. oktober 2014 #2270 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg fant deg! Her vil jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. oktober 2014 #2271 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hun skrev til meg i går at nå måtte hun komme på besøk, har jo ikke sett henne siden august! Og hun vil nok være litt involvert i graviditeten, og det er helt greit. Hun kommer siste helga i oktober og blir fra torsdag til søndag Caboo nct så veldig grei ut ti nyfødt da! Heller det enn MeiTai kanskje? For da syns jeg det ser ut som om ungen burde holde nakken sjøl.. eller? Det blir nok koselig, godt når besteforeldrene involverer seg Jeg synes den var veldig grei i begynnelsen, han "satt" veldig godt i den og kunne gå lange turer med han i den uten at jeg fikk vondt i rygg eller skuldre. Ble en del brukt inne også da han hadde behov for mye kroppskontakt, så for å få gjort ting hjemme ble han hengende oppi der mens jeg gjorde husarbeid, lagde mat, luftet bikkjer osv. Har ingen erfaring med mei-tai, men de skal vel kunne brukes fra nyfødt tror jeg Om du googler litt eller ser på youtube finnes det nok videoer som viser hvordan man kan bruke de til nyfødt Ergobaby med nyfødtinnlegg er jo også et alternativ, er veldig fornøyd med den vi har. Fikk den når han var rundt fire mnd og foretrakk den etter hvert som han ble større. Den er jo veldig lett å få tak i brukt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #2272 Del Skrevet 7. oktober 2014 Så koslig med mammabesøk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2273 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lille røverunge! Husker jeg satt på venterommet på helsestasjonen før en kontroll i fjor, og begynte å tenke på at jeg ikke hadde kjent noe til mini den dagen. Rakk akkurat å blir supernervøs før jeg fikk DEN fulltrefferen i blæra! Ble litt irritert, men mest veldig glad Litt morsomt at jeg har kjøpt denne bodyen til gutten! Men assa, jeg tror ungene liker å skremme oss. Det er liksom deres sysler inni magen... Sååå artig med ordentlige dult Haha, jeg syns jeg ser deg i det du roper ut Hvis det er noen trøst så satt jeg i skikkelig buddha-stilling i sofaen en kveld for kanskje 3 uker siden.. Så skulle jeg slippe en fis, men jeg tok litt for hardt i, så det kom noen dråper tiss i trusa Jeg ropte "OI!" og måtte legge på tlf jeg satt i Gubben bare flira her han satt på siden av meg "Kom det en teskje bløtt?" spurte han, så svarte jeg "Ja, men ikke der man skulle tro når man skulle fise" Ja, endelig! Får det fortsatt ikke daglig, men en gang i blandt Hahhaah, åh neeeeeei!!! Jeg fant deg! Her vil jeg følge med Det blir nok koselig, godt når besteforeldrene involverer seg Jeg synes den var veldig grei i begynnelsen, han "satt" veldig godt i den og kunne gå lange turer med han i den uten at jeg fikk vondt i rygg eller skuldre. Ble en del brukt inne også da han hadde behov for mye kroppskontakt, så for å få gjort ting hjemme ble han hengende oppi der mens jeg gjorde husarbeid, lagde mat, luftet bikkjer osv. Har ingen erfaring med mei-tai, men de skal vel kunne brukes fra nyfødt tror jeg Om du googler litt eller ser på youtube finnes det nok videoer som viser hvordan man kan bruke de til nyfødt Ergobaby med nyfødtinnlegg er jo også et alternativ, er veldig fornøyd med den vi har. Fikk den når han var rundt fire mnd og foretrakk den etter hvert som han ble større. Den er jo veldig lett å få tak i brukt også. Gleder meg veldig Ja okei! Det er den som frister mest nå, mye pga prisen. Men mrdior er så utrolig kjipen på sånne ting, for vi vet jo ikke om ungen vil være oppi der. Og da er jo hr. Kalkulør på banen og regner på om det er verdt det Skal se litt mer på finn.no osv, er jo enda lenge igjen Så koslig med mammabesøk :D Jupp! Blir superkoselig! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. oktober 2014 #2274 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ååå mammabesøk Snakket med mamma lenge i dag og det er bare så fantastisk å ha en mamma Søt body Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2275 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg HATER at jeg er så sykt gira på å rydde og ordne, men etter noen timer så bare dør hele motivasjonen.. Og det er nå. Er IKKE ferdig på gjesterommet, også bare meeeeh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #2276 Del Skrevet 7. oktober 2014 Samme her. Arbeidslysta er borteee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. oktober 2014 #2277 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg HATER at jeg er så sykt gira på å rydde og ordne, men etter noen timer så bare dør hele motivasjonen.. Og det er nå. Er IKKE ferdig på gjesterommet, også bare meeeeh. Men det blir gjort litt hver gang så går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. oktober 2014 #2278 Del Skrevet 7. oktober 2014 Åååe hvor kommer røverbodyen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. oktober 2014 #2279 Del Skrevet 7. oktober 2014 Blir godt å snakke litt med mammaen sin igjen Ja, tror det! Får bilder nesten hver dag av alt hun har kjøpt/skal strikke/holder på med å lage.. Litt rart da, for det er jo fjerde barnebarnet, men er nesten 8 år siden forrige kom, så hun føler vel at alt er nytt igjen Så hyggelig at hun er så engasjert! Jeg tror besteforeldre blir veldig glade uansett om det er første eller niende barnebarnet, spesielt når det nå er en stund siden hun har fått et nytt barnebarn Vår lille bønne blir nummer syv for mine foreldre, men de ble veldig glade likevel! Det blir nok koselig, godt når besteforeldrene involverer seg Jeg synes den var veldig grei i begynnelsen, han "satt" veldig godt i den og kunne gå lange turer med han i den uten at jeg fikk vondt i rygg eller skuldre. Ble en del brukt inne også da han hadde behov for mye kroppskontakt, så for å få gjort ting hjemme ble han hengende oppi der mens jeg gjorde husarbeid, lagde mat, luftet bikkjer osv. Har ingen erfaring med mei-tai, men de skal vel kunne brukes fra nyfødt tror jeg Om du googler litt eller ser på youtube finnes det nok videoer som viser hvordan man kan bruke de til nyfødt Ergobaby med nyfødtinnlegg er jo også et alternativ, er veldig fornøyd med den vi har. Fikk den når han var rundt fire mnd og foretrakk den etter hvert som han ble større. Den er jo veldig lett å få tak i brukt også. Jeg har bestilt meg et bæresjal, og så skal jeg få låne en Babybjörn av søsteren min. Ser for meg at bæresjal er veldig behagelig mens ungen er liten, er i alle fall flere som har sagt det. Og det ser ikke ut til å være spesielt vanskelig å knyte det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. oktober 2014 #2280 Del Skrevet 7. oktober 2014 Gleder meg veldig Ja okei! Det er den som frister mest nå, mye pga prisen. Men mrdior er så utrolig kjipen på sånne ting, for vi vet jo ikke om ungen vil være oppi der. Og da er jo hr. Kalkulør på banen og regner på om det er verdt det Skal se litt mer på finn.no osv, er jo enda lenge igjen Man vet jo heller ikke om ungen vil like hverken vogn, bilstol eller sånne ting, men man kjøper det jo likevel Du kan jo få låne/kjøpe mitt om du vil? Nå som han er så stor er det ergoen som blir brukt i hovedsak, og når du får din lille rampetass er nok caboo'en garantert ikke i bruk lengre, og har ingen rugeplaner med det første heller Jeg har bestilt meg et bæresjal, og så skal jeg få låne en Babybjörn av søsteren min. Ser for meg at bæresjal er veldig behagelig mens ungen er liten, er i alle fall flere som har sagt det. Og det ser ikke ut til å være spesielt vanskelig å knyte det heller. Er helt enig Sjal i starten, sele når de blir større Men vet jo mange som er fornøyde med sele hvor man kan bruke nyfødtinnlegg. Så lenge både sjal og sele er knytt/tilpasset korrekt merker man knapt vekta av ungen, føler jeg da. Tipper min fyr er ca 10 kg nå og kjenner virkelig ikke at jeg har hatt med meg 10 kg ekstra på tur annet enn at jeg blir litt mer andpusten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg