Gjest Tekola Skrevet 1. september 2014 #1641 Del Skrevet 1. september 2014 Fine, fine missdior Jeg gikk opp tre kilo totalt i svangerskapet. TRE kilo. Og babyen i seg selv veide fire kilo. Så, det trenger ikke bety at noe er galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2014 #1642 Del Skrevet 1. september 2014 Kjøp kombimaskin! Vask og tørk i ett. Men gjør skikkelig research først. Som regel har maskinene større vaskekapasitet enn tørkekapasitet. Det er vel og bra det, men det er dumt å ha klær stående på vent for tørking. Fordelen er at man setter på maskin for vask og tørk og har tørre klær som resultat. Ulempen er at man ikke kan vaske mens det tørkes, og tørketromler som bare er tørketrommel har større kapasitet og kan tørke mer klær enn kombimaskinene. Har dere plass til både vask og tørk så ha begge deler. Det er det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1643 Del Skrevet 1. september 2014 Fine, fine missdior Jeg gikk opp tre kilo totalt i svangerskapet. TRE kilo. Og babyen i seg selv veide fire kilo. Så, det trenger ikke bety at noe er galt Jeg er bare bekymra for alt, egentlig. Men dette betyr at du gikk ned en del i egenvekt? Er vel det jeg også har gjort, men er så rart! Kjøp kombimaskin! Vask og tørk i ett. Men gjør skikkelig research først. Som regel har maskinene større vaskekapasitet enn tørkekapasitet. Det er vel og bra det, men det er dumt å ha klær stående på vent for tørking. Fordelen er at man setter på maskin for vask og tørk og har tørre klær som resultat. Ulempen er at man ikke kan vaske mens det tørkes, og tørketromler som bare er tørketrommel har større kapasitet og kan tørke mer klær enn kombimaskinene. Har dere plass til både vask og tørk så ha begge deler. Det er det aller beste. Skulle ha gjort det, men vi kjøpte ny vaskemaskin i februar til mangemange tusen kroner... Så må nok kjøpe en tørketrommel på siden av. Men det burde jo gå an å ha den på boden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2014 #1644 Del Skrevet 1. september 2014 Bare pass på at det er avløp for vannet som kommer fra kondensmaskinen. Du kan ha sånt vannkammer også, men det er ikke like effektivt (du må huske å tømme tanken, etc). Maskinen gir også fra seg noe varme så det må være ventil i boden. Og strøm, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1645 Del Skrevet 1. september 2014 Bare pass på at det er avløp for vannet som kommer fra kondensmaskinen. Du kan ha sånt vannkammer også, men det er ikke like effektivt (du må huske å tømme tanken, etc). Maskinen gir også fra seg noe varme så det må være ventil i boden. Og strøm, selvsagt. Takk for informasjon Vi har faktisk ventil i boden, aner ikke hvorfor! Og strøm! Skal høre med mannen om han har tnekt noe mer på dette i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. september 2014 #1646 Del Skrevet 1. september 2014 Du har gått ned i vekt Nettopp fordi du har passa på maten og trimma hver dag. Sånn kombivaskemaskin skal vi kjøpe når vi får rå til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. september 2014 #1647 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ungen tar vel til seg det den skal, så du har nok bare gått ned i egenvekt, mens den har slafsa i seg og blitt god og mett og vokst seg akkurat passe stor Endret 1. september 2014 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. september 2014 #1648 Del Skrevet 1. september 2014 Babyen får det den trenger, manglende vektøkning går ut over mor. Så lenge du spiser bra synes jeg ikke du skal bekymre deg (men man gjør det jo likevel...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. september 2014 #1649 Del Skrevet 1. september 2014 Denne utstyrsliten er ganske grei. Jeg har brukt den, tatt vekk en del, og lagt til noe annet såklart, men det er en fin oversikt over mye av det grunnleggende Det er som de andre sier, at babyen vokser som den skal og tar det den trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1650 Del Skrevet 1. september 2014 Du har gått ned i vekt Nettopp fordi du har passa på maten og trimma hver dag. Sånn kombivaskemaskin skal vi kjøpe når vi får rå til det Det er bare så raaart kombi er nok gull! dustete at vi ikke tenkte på det Ungen tar vel til seg det den skal, så du har nok bare gått ned i egenvekt, mens den har slafsa i seg og blitt god og mett og vokst seg akkurat passe stor Ja, jo, det er nok sant. Syns bare det er så skummelt, spesielt siden jeg veksler mellom å tro at det går bra og at det ikke går hver eneste dag Babyen får det den trenger, manglende vektøkning går ut over mor. Så lenge du spiser bra synes jeg ikke du skal bekymre deg (men man gjør det jo likevel...). Heehe, lite visste jeg at jeg kom til å være SÅ nervøs for alt gjennom svangerskapet.. Og det blir vel ikke bedre? Denne utstyrsliten er ganske grei. Jeg har brukt den, tatt vekk en del, og lagt til noe annet såklart, men det er en fin oversikt over mye av det grunnleggende Det er som de andre sier, at babyen vokser som den skal og tar det den trenger Men, står det samme støffs på alle de seks sidene? Skal skrive ned!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. september 2014 #1651 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde ikke hørt om kombimaskin før samboer nevnte det "Nettopp" (over tid) gått ned noen kg selv og det føles veldig rart, og de to siste kg i løpet av bare noen få dager! Var sikker på at badvekta løy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. september 2014 #1652 Del Skrevet 1. september 2014 Men, står det samme støffs på alle de seks sidene? Skal skrive ned!!! Ja, det er bare utskriftsversjoner i forskjellige farger! Så du trenger bare én! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. september 2014 #1653 Del Skrevet 1. september 2014 Hei! Her må jeg følge med.. Moro med noen som er ca like langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. september 2014 #1654 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg er 169 høy, veide ca 105 kg da jeg ble gravid, 108 noen dager før fødsel og 97 et par uker etterpå. Bar langt inn, hadde ikke plass til mat og var veldig aktiv med Vesla, i tillegg til lite matlyst i varmen. Og fikk allikevel en knert på 4030 gram og 51 cm, så de tar det de trenger Endret 1. september 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1655 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde ikke hørt om kombimaskin før samboer nevnte det "Nettopp" (over tid) gått ned noen kg selv og det føles veldig rart, og de to siste kg i løpet av bare noen få dager! Var sikker på at badvekta løy! Hurra for vektnedgang! Det er gøy Ja, det er bare utskriftsversjoner i forskjellige farger! Så du trenger bare én! Hahaha, mrdior hadde skrevet ut alt... hahaha. Hei! Her må jeg følge med.. Moro med noen som er ca like langt på vei Helløu, og velkommen hit Skal inn og snike litt i dagboka di nå Er formen fin? Jeg er 169 høy, veide ca 105 kg da jeg ble gravid, 108 noen dager før fødsel og 97 et par uker etterpå. Bar langt inn, hadde ikke plass til mat og var veldig aktiv med Vesla, i tillegg til lite matlyst i varmen. Og fikk allikevel en knert på 4030 gram og 51 cm, så de tar det de trenger Så snill du er, Tekola. du roer med ned! Og grattis med fin vektnedgang etter fødsel! Sånt liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1656 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen fler som vil tippe? Fort dere daaa, snart torsdag! Da oppretter jeg herved tippeliste!! Studenten Melodiana Boks Tekola Teriyaki Yesterday Daenerys Maneo La Traviata Aviendha LempikasPromise Leopanter Skyblue QueenAwesome Romperusk Raven Emerald Sitronkake Doh Missdior & Mrdior Saraby Favole Nautika Nesevisa Malicious Vex Spiremor FruN Kisskissbangbang Havmus Blondie65 Bippo Pentu Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 #1657 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jupp, babyene tar det de skal ha og jeg er sikker på at alt er i skjønneste orden med den lille. Snart OUL! Endret 1. september 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. september 2014 #1658 Del Skrevet 1. september 2014 Jeeg vil tippe! Gutt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. september 2014 #1659 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg begynte ikke å legge på meg før i siste halvdel av svangerskapet Jeg ville IKKE kjøpt kombi, aldri har vi fått så mye retur/reklamasjon på jobb som når vi begynte å selge det. Ikke kan du vaske full maskin og tørke det etterpå, da må du isåfall ta ut halvparten først og så tørke andre halvpart etterpå. De er ikke anbefalt for småbarnsfamilier. Behovet er jo såklart forskjellig hos alle, men personlig ville jeg ikke kjøpt det Tipper gutt! Endret 1. september 2014 av Amilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 1. september 2014 #1660 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg var så sikker på gutt, men nå fikk jeg en overveldende følelse av jente. Så da sier vi det Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg