FruN Skrevet 29. august 2014 #1601 Del Skrevet 29. august 2014 Ikke gjør som morra di sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. august 2014 #1602 Del Skrevet 29. august 2014 Kos deg med ufrivillig besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1603 Del Skrevet 29. august 2014 Haha, litt ufrivillig... Seff er E18 steeengt.... Så vi må kjøre gamleveien. Blæææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. august 2014 #1604 Del Skrevet 29. august 2014 Jammen da kjører du forbi her da! Sånn nesten Bor 5 min unna E18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2014 #1605 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Når jeg har kjørt Oslo-Skien har jeg alltid droppa E18 fordi det er faktisk 4 mil kortere å kjøre over fjellet via Hvittingfoss, så man sparer tid selv om fartsgrensa er høyere på E18. Så dere sparer tid på å kjøre til Langesund via Hvittingsfoss og Skien Dere er vel i Oslo? Men hvor er E18 stengt? Er andre veier å kjøre og Endret 29. august 2014 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1606 Del Skrevet 29. august 2014 Vi kjørte fra Drammen, så jeg vet ikke hva som er raskest Men stefaren min ble supersuuur, så tror E18 var raskest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2014 #1607 Del Skrevet 29. august 2014 Blir samme greia, fordi man kjører igjennom Drammen når man kjører Oslo-Skien/Langesund. Men jeg sjekka (ja er litt kontrollfreak eller hva jeg skal kalle det) og trur dere sparte 10 min om dere kjørte via Hvittingfoss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 29. august 2014 #1608 Del Skrevet 29. august 2014 ...men til gjengjeld er veiene en smule mer crappy innover der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2014 #1609 Del Skrevet 29. august 2014 Når man er oppvokst hvor jeg er oppvokst så er den veien innover der luksus! Syns ikke at den er dårlig i det hele tatt Er forsåvidt 4 år siden sist jeg kjørte der, kan jo ha forfalt siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1610 Del Skrevet 29. august 2014 Er vel mer at det kun er ett felt på gamleveien Vi er nå på besøk nå, og både middag + dessert er fortært (gamlinger.. ) Naboen til mor satt naken på verandaen sin og røykte da vi kom. Fatter ikke hvorfor de har eldreboliger og boliger for psykisk syke på samme tun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2014 #1611 Del Skrevet 29. august 2014 Men det er vi vant med i nord at veiene har Naken Vet ikke hvorfor de gjør det sånn, kanskje det har noe med å gjøre om boligene er kommunale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 29. august 2014 #1612 Del Skrevet 29. august 2014 Mens nye e18 har tusen felt og 110-grense det ER SÅ DIGG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 29. august 2014 #1613 Del Skrevet 29. august 2014 Tenkte meg inn her for å si noe lurt, men ser at jeg har relativt lite fornuftig å bidra med. Riktignok kjører jeg noen hundre mil (minst?) i året, men 90% av det er jo på andregir innenfor ring 2 (til skolen, innom barnehagen, bort til treningsfeltet, opp til orkesterøvelsen, ned igjen til treningsfeltet, repeter til du blir sprø i knollen ). Kanskje nettopp derfor Nesevisas innspill om 110-kilometersgrense høres veldig eksotisk og spennende ut, hehe. Men håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2014 #1614 Del Skrevet 29. august 2014 110 kmt høres skummelt og farlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. august 2014 #1615 Del Skrevet 29. august 2014 Jo fortere, jo bedre (uten baby i bilen vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 29. august 2014 #1616 Del Skrevet 29. august 2014 Jo fortere, jo bedre (uten baby i bilen vel og merke) Enig! Med baby i bilen kjører jeg som en gammel pensjonist, med ekorngrep og nesetippen to cm fra rattet. Er vel mer at det kun er ett felt på gamleveien Vi er nå på besøk nå, og både middag + dessert er fortært (gamlinger.. ) Naboen til mor satt naken på verandaen sin og røykte da vi kom. Fatter ikke hvorfor de har eldreboliger og boliger for psykisk syke på samme tun... Apropos naken. I dag sto jeg i vinduet med mini på armen og viste ham verden. Skjønte først ikke hvorfor naboen stirret så interessert på oss, før jeg innså at jeg sto der med puppen ute Ammetåka altså, haha. Du har noe å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. august 2014 #1617 Del Skrevet 30. august 2014 Apropos naken. I dag sto jeg i vinduet med mini på armen og viste ham verden. Skjønte først ikke hvorfor naboen stirret så interessert på oss, før jeg innså at jeg sto der med puppen ute Ammetåka altså, haha. Du har noe å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. august 2014 #1618 Del Skrevet 30. august 2014 Enig! Med baby i bilen kjører jeg som en gammel pensjonist, med ekorngrep og nesetippen to cm fra rattet. Apropos naken. I dag sto jeg i vinduet med mini på armen og viste ham verden. Skjønte først ikke hvorfor naboen stirret så interessert på oss, før jeg innså at jeg sto der med puppen ute Ammetåka altså, haha. Du har noe å glede deg til! Haha, fort gjort! Jeg klarte å koke smokker, flasker og deler til beystpumpa....Uten vann! Alt ble smeltet til en slags pannekake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 30. august 2014 #1619 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg hadde ikke ammetåka men det er altid morsomt å få høre hva andre har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. august 2014 #1620 Del Skrevet 30. august 2014 Haha, fort gjort! Jeg klarte å koke smokker, flasker og deler til beystpumpa....Uten vann! Alt ble smeltet til en slags pannekake. Frisbee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg