Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg har kjørt Oslo-Skien har jeg alltid droppa E18 fordi det er faktisk 4 mil kortere å kjøre over fjellet via Hvittingfoss, så man sparer tid selv om fartsgrensa er høyere på E18. Så dere sparer tid på å kjøre til Langesund via Hvittingsfoss og Skien ;) Dere er vel i Oslo? Men hvor er E18 stengt? Er andre veier å kjøre og :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte fra Drammen, så jeg vet ikke hva som er raskest :fnise: Men stefaren min ble supersuuur, så tror E18 var raskest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir samme greia, fordi man kjører igjennom Drammen når man kjører Oslo-Skien/Langesund. Men jeg sjekka (ja er litt kontrollfreak eller hva jeg skal kalle det) og trur dere sparte 10 min om dere kjørte via Hvittingfoss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er oppvokst hvor jeg er oppvokst så er den veien innover der luksus! Syns ikke at den er dårlig i det hele tatt :) Er forsåvidt 4 år siden sist jeg kjørte der, kan jo ha forfalt siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer at det kun er ett felt på gamleveien :ler:

Vi er nå på besøk nå, og både middag + dessert er fortært (gamlinger.. ;) )

Naboen til mor satt naken på verandaen sin og røykte da vi kom. Fatter ikke hvorfor de har eldreboliger og boliger for psykisk syke på samme tun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vi vant med i nord at veiene har ;)

Naken :fnise: Vet ikke hvorfor de gjør det sånn, kanskje det har noe med å gjøre om boligene er kommunale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg inn her for å si noe lurt, men ser at jeg har relativt lite fornuftig å bidra med.

Riktignok kjører jeg noen hundre mil (minst?) i året, men 90% av det er jo på andregir innenfor ring 2 (til skolen, innom barnehagen, bort til treningsfeltet, opp til orkesterøvelsen, ned igjen til treningsfeltet, repeter til du blir sprø i knollen :sprettoy:).

Kanskje nettopp derfor Nesevisas innspill om 110-kilometersgrense høres veldig eksotisk og spennende ut, hehe.

Men håper du har det fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo fortere, jo bedre :nigo: (uten baby i bilen vel og merke)

Enig! Med baby i bilen kjører jeg som en gammel pensjonist, med ekorngrep og nesetippen to cm fra rattet.

Er vel mer at det kun er ett felt på gamleveien :ler:

Vi er nå på besøk nå, og både middag + dessert er fortært (gamlinger.. ;) )

Naboen til mor satt naken på verandaen sin og røykte da vi kom. Fatter ikke hvorfor de har eldreboliger og boliger for psykisk syke på samme tun...

Apropos naken. I dag sto jeg i vinduet med mini på armen og viste ham verden. Skjønte først ikke hvorfor naboen stirret så interessert på oss, før jeg innså at jeg sto der med puppen ute :fnise: Ammetåka altså, haha. Du har noe å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos naken. I dag sto jeg i vinduet med mini på armen og viste ham verden. Skjønte først ikke hvorfor naboen stirret så interessert på oss, før jeg innså at jeg sto der med puppen ute :fnise: Ammetåka altså, haha. Du har noe å glede deg til!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Med baby i bilen kjører jeg som en gammel pensjonist, med ekorngrep og nesetippen to cm fra rattet.

Haha, fort gjort! Jeg klarte å koke smokker, flasker og deler til beystpumpa....Uten vann! Alt ble smeltet til en slags pannekake. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fort gjort! Jeg klarte å koke smokker, flasker og deler til beystpumpa....Uten vann! Alt ble smeltet til en slags pannekake. ;)

Frisbee!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...