Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Her har det vært gutterytme hele veien! :)

Var på 140 første gang hos jordmor, og har ligget der hele tiden. Var nede på 125 når jeg var inne på sjekk på sykehuset, men tilbake på 140 ved neste kontroll. Men det er jo kjærringråd, men det EEER jente du har. Hvem skal ellers bruke de søte små diorskoene?

neei, gutt! :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trøst deg med at jeg aldri har tippa riktig før :fnise: men en gang må jo være den første!!

Det samme gjelder meg, så det her blir spennende! :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om legen påpeker hver eneste gang at du er overvektig får du gjøre sånn :hakeslepp: og si at det har du glemt siden sist ;)

Tia går sykt fort (syns jeg iallefall og det vil du når ungen er ute) så 4. sep er jo nesten i morgen! :hoppe: Får håpe at vikaren blir der lenge eller at den egentlige jordmora er like grei ;)

Hahaha, ja, får gjøre det :fnise:

Tiden kommer til å gå fort, vi er jo på ferie nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gi ut dagboken din som bok! Jeg trenger den til jeg blir gravid :fnise: Gjerne med ordliste bak så jeg kan finne ut av alt jeg lurer på!

Haha! Drømmer jo om å gi ut bok en gang, men ikke om dette... Foreløpig er jeg jo amatør!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Inne og hilser på. Spennende med OUL snart, det er jo ikke sååå lenge til egentlig (selv om det kanskje føles slik, lett å bli utålmodig!). Håper junior/juniorinnen er av den samarbeidsvillige typen og viser seg frem, da! :)

Hellu og velkommen hit! :nigo:

Neids, det kommer til å gå fort! Nå er vi på ferie, og når vi kommer hjem er det bare ei lita uke til OUL :) Og nå tenker jeg ikke så mye på det heller siden jeg fikk høre hjertelydrn i går :hjerte:

Satser på at ungen er som mora, for jeg elsker å vise meg fram :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nånå, studenten og saraby; ikke krangle! :opplyser: en av dere får rett uansett :nigo:

Skal sette deg opp i lista, Kaffemor! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, gørr flytur i dag! Setet mitt var ødelagt, så ryggen hadde ikke noen stoppe. Altså, hvis jeg lente meg bakover i setet så la det seg ned som når man legger ned setet. Flyvertinnen skulle fikse så fort vi kom i luften men glemte det seff. Sa i fra til de som satt bak oss om problemet og sa at jeg skulle prøve å la vær å lene meg så mye tilbake, også smilte jeg mitt mest sjarmerende smil. Vel,

mannen bak meg synes ikke det. Han gryntet og spurte om jeg kunne la vær i det hele og det store... Så jeg satt med rett rygg hele turen, glemte

meg og lente meg tilbake engang, men da hosta mannen hardt og dytta i seteryggen... Altså, jeg forstår at det er irriterende når folk legger ned setet, men man kan jo ikke bli sur, spesielt ikke når det ikke var min skyld! Tenk om han hadde fått noen foran seg som

la ned ryggen da... ååeh, lål på dumme mannen. Og nå har jeg litt vondt i ryggen :cry3: *sutresutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars missdior, dustete gamle mannen som ikke skjønner noe :( Sender sympati i massevis!

Jeg tror fremdeles du venter ei lita tulle :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars missdior, dustete gamle mannen som ikke skjønner noe :( Sender sympati i massevis!

Jeg tror fremdeles du venter ei lita tulle :Nikke:

Ja, dustemannen! :fnise:

Du gjør det ja, hihihi :nigo: Jeg drømte forresten at vi var på OUL i natt og så ei jente!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud, jeg hadde garantert lent meg bak hele turen hvis det hadde vært meg :P Når han var så gretten i utgangspunktet, og så i tillegg dytter på deg når du lente deg ved et uhell! Grr! Da blir jeg trass jeg :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt med ødelagt flysete og smådust mann, men håper resten av turen blir strålende og at dere koser dere masse!!!

Viktig å ta vare på denne siste tiden som to, for med en til i hus blir livet litt snudd på hodet. Vi fokuserte ikke så mye på det da vi ventet førstemann, men med andre mann så utnyttet vi alle muligheter for barnevakt for å dra på kino, ut og spise osv,, rett og slett pleie forholdet for vi lærte med førstemann at det var viktig å ta vare på hverandre (må vel nevne at vi ikke har så mange muligheter for barnevakt så ble maks to alenekvelder i måneden).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What! Grumpy type! Jeg hadde bare sagt at setet DESSVERRE var ødelagt, så jeg kommer til å ligge hele flyturen! SÅRRI!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff satt i et sånt flysete en gang, var pappa som satt bak meg heldigvis :P Synd at du fikk vondt i ryggen :kose: Kanskje han fyren hadde tatt mer hensyn om du sa at du er gravid?

Kanskje jeg skal søke jobb der du jobber? :nigo: Så at det er en liten ledig stilling der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en skikkelig dust han mannen ja :P

Vi skal på ferie bare vi to nå, så det gleder vi oss veldig til. Er helt klart viktig å ta vare på hverandre! :hjerte:

Haha, ja, det er bare å søke Yesterday :nigo: Stillingen er ikke besatt enda så ;)

---------

Idag har jeg møtt Saraby og Spiremor til lunsj. Vi satt leeeeenge og bare spiste og pratet, også er jeg dritsjalu på magen til Spiremor! Så fiiin bebimage :hjerte: Utrolig koselig dag :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig, og tiden fløy jo! Plutselig var det sent! Håper vi får til flere treff snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det! Alltid morsomt å treffe dere! :nigo:

-------

Har fått oppdatering fra pappa angående pusi: hun har vært inne en tur hver dag! Både spist og sovet inne :strix: Så foreløpig er det ikke noe forsvinningsnummer på gang OG det føles veldig greit :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...