missdior Skrevet 11. august 2014 Forfatter #1421 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg kjenner en badass som spiste det til lunsj he he Det gjør du veeel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. august 2014 #1422 Del Skrevet 11. august 2014 Det gjør du veeel Det er jo skikkelig på kanten å spise sånt til lunsj hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. august 2014 #1423 Del Skrevet 11. august 2014 Da ble jeg også utrolig nysgjerrig på kunngjøringen! Kan jeg også få instanavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. august 2014 #1424 Del Skrevet 12. august 2014 Sender en pm! OG joda, det var noen som lagde en anonym tråd på skråblikk om at jeg og saraby var uansvarlige og helt fæle fordi vi er feite og gravide.. så.. ja. Jaså... Alt folk skal blande seg borti her inne, altså. Godt den ble slettet, da. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 12. august 2014 #1425 Del Skrevet 12. august 2014 Åh, blir så nysgjerrig! Kan jeg også få instanavn, please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. august 2014 #1426 Del Skrevet 12. august 2014 Du kan like godt legge ut bildet her for hele KG vil se 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1427 Del Skrevet 12. august 2014 Da ble jeg også utrolig nysgjerrig på kunngjøringen! Kan jeg også få instanavnet ditt? Skal sende pm! Åh, blir så nysgjerrig! Kan jeg også få instanavn, please? Sender deg PM Du kan like godt legge ut bildet her for hele KG vil se Skulle egentlig gjort det ja, men neeei... vi har jo navnene våre der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1428 Del Skrevet 12. august 2014 Første jordmortime i morgen! Jeg gruer meg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. august 2014 #1429 Del Skrevet 12. august 2014 Første jordmortime i morgen! Jeg gruer meg litt.... Har du planen vår klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1430 Del Skrevet 12. august 2014 Har du planen vår klar? Litt..... fasten starter.. nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. august 2014 #1431 Del Skrevet 12. august 2014 Går nok bare bra hos jordmor! Hvilke planer er det dere har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. august 2014 #1432 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hadde heller ikke delt bildet nei Lykke til i morgen! Det går sikkert fint, hva gruer du deg til? Vekta? Min veide meg ikke og vi snakket ikke om vekta mi. Jeg gruet meg litt til første timen og fikk ei jordmor jeg hadde null kjemi med, hun var grei, men jeg gikk skuffet hjem. Heldigvis var hun vikar så de neste timene fikk jeg verdens beste jordmor! Da gledet jeg meg kjempe masse til hver gang, kunne gjerne gått 2-3 ganger i uka Husk å ta med urinprøve! Det må man ha med på alle kontroller hos jordmor og lege Endret 12. august 2014 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 12. august 2014 #1433 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg har gått gjennom to graviditeter med noen ekstra kilo og fikk veldig lite pes for det. Litt generell snakk om å spise sunt og å bevege seg, type gå tur ol. Så håper du treffer på like greie jordmødre som jeg hadde (hadde to ulike og det var vel faktisk kun hun ene som jeg måtte veie meg hos). Måtte ta glukosebelastningen da, men den var ikke så ille som fryktet heldigvis. Uansett lykke til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. august 2014 #1434 Del Skrevet 12. august 2014 Første jordmortime i morgen! Jeg gruer meg litt.... Det høres så koselig ut! "Jordmor"! Jeg tror det blir superkoselig, jeg, og da kan du jo prate om alt mulig rart som du kanskje lurer på eller trenger å snakke om underveis Hvordan fikk du jordmortimen, forresten? Måtte legen henvise deg, eller lette du på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1435 Del Skrevet 12. august 2014 Går nok bare bra hos jordmor! Hvilke planer er det dere har? Håper det Nei, jeg skulle vel faste i ett døgn eller noe sånt, og drikke ducolaps (?) slik at jeg veide minst mulig før timen Hadde heller ikke delt bildet nei Lykke til i morgen! Det går sikkert fint, hva gruer du deg til? Vekta? Min veide meg ikke og vi snakket ikke om vekta mi. Jeg gruet meg litt til første timen og fikk ei jordmor jeg hadde null kjemi med, hun var grei, men jeg gikk skuffet hjem. Heldigvis var hun vikar så de neste timene fikk jeg verdens beste jordmor! Da gledet jeg meg kjempe masse til hver gang, kunne gjerne gått 2-3 ganger i uka Husk å ta med urinprøve! Det må man ha med på alle kontroller hos jordmor og lege Takk for det! Ja, det er veldig den vekta jeg bekymrer meg for. Har inntrykk av at jordmødrene er mer nøye på det enn legene,. Legen jeg har vært hos har ikke sagt noe om det, annet enn at jeg måtte ta glukosebelastning, så jeg vet ikke... Bare gruer meg Også er jeg redd for at babyen er borte eller død eller noe. For jeg finner ikke livmora mi... Urinprøve er notert! Må holde meg noen timer før selve timen, for jeg kan ikke tisse i morra tidlig og ha det stående helt til 13.30! Jeg har gått gjennom to graviditeter med noen ekstra kilo og fikk veldig lite pes for det. Litt generell snakk om å spise sunt og å bevege seg, type gå tur ol. Så håper du treffer på like greie jordmødre som jeg hadde (hadde to ulike og det var vel faktisk kun hun ene som jeg måtte veie meg hos). Måtte ta glukosebelastningen da, men den var ikke så ille som fryktet heldigvis. Uansett lykke til imorgen! Er det jeg også har fått beskjed om til nå. Er bare så nervøs for at jordmor skal være biiitch.... Så fint å høre at glukosebelastningen ikke var såå ille!! Takk for det Det høres så koselig ut! "Jordmor"! Jeg tror det blir superkoselig, jeg, og da kan du jo prate om alt mulig rart som du kanskje lurer på eller trenger å snakke om underveis Hvordan fikk du jordmortimen, forresten? Måtte legen henvise deg, eller lette du på nettet? Håper det går fint iallefall!! Jeg snakket med ei veninne som hadde gått der, og hun sa jeg bare skulle ringe til familiekontoret vårt (vi har samme) og be om å bli satt opp til jordmortime. Hun dama i telefonen var suuperhyggelig! Så først og fremst må du finne ut hvilket familiekontor du tilhører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. august 2014 #1436 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg har fått hufsekopp i feriegave av mams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. august 2014 #1437 Del Skrevet 12. august 2014 Min jordmor hang seg ikke opp i det med vekt. Jeg veide meg hjemme på morgenen og skrev på helsekortet før jeg dro. Det eneste jeg fikk høre ang vekt var at jeg ikke la på meg nok, og som tjukkebolle i utgangspunktet var det litt spesielt Mitt inntrykk av jordmødre er at de er mer opptatte av hvordan mammaen og babyen har det, og legen er mer opptatt av målingene og evt sykemelding. Jm = kos, lege = praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. august 2014 #1438 Del Skrevet 12. august 2014 Trur du kan sette urinen i kjøleskapet Min fastlege var opptatt av vekta, men hun er overvektig selv så det var litt rart Men hun hverken maset eller kjeftet fordi hun er ganske grei, hun bare ville at jeg skulle bevege meg masse noe jeg sleit med pga bekkenet. Ååå, håper du slipper bekkensmerter!! Men ang vekta så er det ikke så mye å gjøre egentlig, klart du kan spise sunt og håpe at du slipper å gå så mye opp, og kanskje heller tape litt egenvekt. Men å slanke deg kan du ikke nå og heller ikke gå ned 10 kg til i morgen Slanking får bli når babyen har kommet ut, trille masse turer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. august 2014 #1439 Del Skrevet 12. august 2014 Min jordmor hang seg ikke opp i det med vekt. Jeg veide meg hjemme på morgenen og skrev på helsekortet før jeg dro. Det eneste jeg fikk høre ang vekt var at jeg ikke la på meg nok, og som tjukkebolle i utgangspunktet var det litt spesielt Mitt inntrykk av jordmødre er at de er mer opptatte av hvordan mammaen og babyen har det, og legen er mer opptatt av målingene og evt sykemelding. Jm = kos, lege = praktisk. Enig Min jordmor var veldig opptatt av hvordan jeg hadde det, og babyen. Vekt sa hun at det fikk jeg følge med på selv, og heller si i fra hvis jeg gikk fort opp eller fort ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1440 Del Skrevet 12. august 2014 Så jeg kan veie meg selv i morgen tidlig og skrive på helsekortet selv? Det er isåfall veldig greit, for jeg hater å veie meg foran andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg