Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Nå har alle fått pm og instanavn og det som er :ler: Responsen har vært overveldende! Vi har nesten 250 likes nå, og 75 kommentarer! Det tok jo helt av. Trodde vi skulle få 100 likes, max! :fnise: Men jeg nyter å være kenndiss for en dag jeg assa :nigo:

Tusen takk! og for en genial måte å gjøre det på, lo så høyt at kjæresten lurte på hva jeg drev med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, kan jeg også følge deg på Insta? Er jo dødsnysgjerrig nå :P

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har alle fått pm og instanavn og det som er :ler: Responsen har vært overveldende! Vi har nesten 250 likes nå, og 75 kommentarer! Det tok jo helt av. Trodde vi skulle få 100 likes, max! :fnise: Men jeg nyter å være kenndiss for en dag jeg assa :nigo:

Kan jeg få autografen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få instanavn? Jeg dør av nysgjerrighet etter den overveldende responsen du fikk her :)

Og hallo forresten, tror ikke at jeg har lagt igjen noen spor her før!

Endret av sitronkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda er snikleser som dør av nysgjerrighet her! :goodbye:

Kunne jeg fått instanavnet på PM? :biggrin:

Er veldig spent på hvordan dere annonserte det med tanke på responsen. Når jeg og samboeren skulle annonsere det på facebook, ble det liksom ikke noe kreativt. Vi hadde vurdert den hvor man legger ut tre par sko, men samboeren nektet å kjøpe babysko for anledningen :glare:.. Så vi la ut standard-kjipe-ultralydbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg også nysgjerrig. Og så lurer jeg veldig på den tråden i tillegg... Kunne ikke finne den. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg også nysgjerrig. Og så lurer jeg veldig på den tråden i tillegg... Kunne ikke finne den. :lete:

Tråden er slettet, og bra er det. Uhumskheter noen folk kommer med, altså..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er slettet, og bra er det. Uhumskheter noen folk kommer med, altså..!

Såpass. En sjikanøs tråd, med andre ord? Håpet på noe gøy, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instanavn! :pisk:

har sendt!

Oh, kan jeg også følge deg på Insta? Er jo dødsnysgjerrig nå :P

hehe, har sendt pm! :)

Kan jeg få autografen? :nigo:

Seff!!! Skal rable den ned nå og sende den avgårde :nigo:

Kan jeg også få instanavn? Jeg dør av nysgjerrighet etter den overveldende responsen du fikk her :)

Og hallo forresten, tror ikke at jeg har lagt igjen noen spor her før!

Hehe, ja, klart! :)

Enda er snikleser som dør av nysgjerrighet her! :goodbye:

Kunne jeg fått instanavnet på PM? :biggrin:

Er veldig spent på hvordan dere annonserte det med tanke på responsen. Når jeg og samboeren skulle annonsere det på facebook, ble det liksom ikke noe kreativt. Vi hadde vurdert den hvor man legger ut tre par sko, men samboeren nektet å kjøpe babysko for anledningen :glare:.. Så vi la ut standard-kjipe-ultralydbilde.

Haha, ja, det var en overveldene respons! Og det stopper jo ikke! Snart 270 likes, shit påmfritt!!!

pm med hva du gjorde!!

coming your way :nigo:

Sender en pm! OG joda, det var noen som lagde en anonym tråd på skråblikk om at jeg og saraby var uansvarlige og helt fæle fordi vi er feite og gravide.. så.. ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si sooorry for dårlig aktivitet her inne i dag! Mrdior har ferie, så vi har brukt mesteparten av dagen til å rydde og fikse litt her, også har jeg jo vært på jobb (noen må jo jobbe....) Snille Vex kjøpte sjokkis for meg da blodsukkeret var ca på bånn. Jeg MÅ spise mer og bedre, det er vitkig, ikke bare for meg, men for babyen. Idag spiste jeg to brødskiver, også en pakke nudler...... DET er for dårlig. Nå er det litt unntakstilstand her, siden vi straks drar på ferie, så da gidder man ikke ha masse mat som bare råtner i skapene. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk kunngjøring :Nikke:

(Fikk aldri sett den dumme tråden jeg heller, men om det var det det gjaldt ^^ så må jo noen folk stadig ha noen å rakke ned på, så de kan føle seg bedre selv :sinna: Det jeg ser av deg på instabildet ser da slettes ikke feit ut forresten, synes du så veldig pen ut jeg :) )

Og ja, du må være flink til å spise og passe på deg selv :) Og god ferie!

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Hipp hurra, fant deg igjen!!! :danse:

Ååååååh, sååå gøy!! Gratulerer så mye, er kjempeglad på dine vegne :klem: (Er litt sent ute da, men bedre sent enn aldri :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk kunngjøring :Nikke:

(Fikk aldri sett den dumme tråden jeg heller, men om det var det det gjaldt ^^ så må jo noen folk stadig ha noen å rakke ned på, så de kan føle seg bedre selv :sinna: Det jeg ser av deg på instabildet ser da slettes ikke feit ut forresten, synes du så veldig pen ut jeg :) )

Og ja, du må være flink til å spise og passe på deg selv :) Og god ferie!

Takk for det :nigo:

Nei, det vakke så nøye. Den ble fort slettet, tror det var mange som rapporterte den :Nikke: Jeg er ikke tynn, og ja, jeg er overvektig, men jeg har aldri sett på meg selv som skikkelig feit! Og det tenker jeg å fortsette med :nigo:

Takk for det!!! Bare 1dag20t58minutter igjen!

Hipp hurra, fant deg igjen!!! :danse:

Ååååååh, sååå gøy!! Gratulerer så mye, er kjempeglad på dine vegne :klem: (Er litt sent ute da, men bedre sent enn aldri :fnise: )

Hurra hurraa! :hoppe: Takk for det :hjerte: Men du er da ikke så seeen, babyen har jo ikke kommet enda :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Takk for det :nigo:

Nei, det vakke så nøye. Den ble fort slettet, tror det var mange som rapporterte den :Nikke: Jeg er ikke tynn, og ja, jeg er overvektig, men jeg har aldri sett på meg selv som skikkelig feit! Og det tenker jeg å fortsette med :nigo:

Takk for det!!! Bare 1dag20t58minutter igjen!

Hurra hurraa! :hoppe: Takk for det :hjerte: Men du er da ikke så seeen, babyen har jo ikke kommet enda :opplyser:

Mtp at du startet dagboken i juni, er det en stund da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mtp at du startet dagboken i juni, er det en stund da :fnise:

Jooodaaa, men du er tilgitt for at du er du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var frokostsalaten?

Er det frokosttid??? Neeei :snurt: Skal prøve i morgen tidlig, hvis jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det frokosttid??? Neeei :snurt: Skal prøve i morgen tidlig, hvis jeg tør...

Jeg kjenner en badass som spiste det til lunsj he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...