Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååå! Mange hemmeligheter! Kan jeg få følge deg på insta eller? :ler::tree::tree: <- lover gull og grønne skoger tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, super bra annonsering!!! :nigo:

Så deilig det må være at det er "offentlig" :) Vi skal annonsere om 4,5 uker.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også få vite, høres så spennende ut. Har Insta så kan gjerne få brukernavn evt en pm.

Uansett så herlig at nyheten er sluppet, har dere fått mye tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, haha, blir så fryktelig nysgjerrig, nesten så jeg lager meg en instagrambruker bare for å få se! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har alle fått pm og instanavn og det som er :ler: Responsen har vært overveldende! Vi har nesten 250 likes nå, og 75 kommentarer! Det tok jo helt av. Trodde vi skulle få 100 likes, max! :fnise: Men jeg nyter å være kenndiss for en dag jeg assa :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har alle fått pm og instanavn og det som er :ler: Responsen har vært overveldende! Vi har nesten 250 likes nå, og 75 kommentarer! Det tok jo helt av. Trodde vi skulle få 100 likes, max! :fnise: Men jeg nyter å være kenndiss for en dag jeg assa :nigo:

Takk! Og for en genial måte å gjøre det på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått dritmange nye følgere på insta, og jeg har nesten ikke snøring på hvem som er hvem :nigo: Haha, gikk så fort! Skal prøve å finne ut av det ;)

OG nais, Vex! De har en sååå fin mummigenser på Lindex, men den er kun i strl 5 år og til gutt, så mrdior sier nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...