missdior Skrevet 9. august 2014 Forfatter #1341 Del Skrevet 9. august 2014 Kan jeg spørre om hvordan dere har og evt hadde planer om å annonsere det? Har sett noen artig varianter på facebook, selv annonserte vi jo det aldri... Skjønner du er skuffet over at han er litt skal vi si vanskelig, men håper en joggetur får han til å våkne litt! Og gratulerer med 15 uker!!! Han fikk ei t-skjorte fra eBay der det stod "I can't keep calm, I'm going to be a daddy!". Han er jo en tskjorte nørd, så det passa jo så bra. Men i går kveld var det ikke bra nok allikevel.. så jeg foreslo bilde med tre par sko, mine, hans og babysko.. Nei, ikke bra nok det heller. Så han ville lage et bilde med mange bilder oppå hverandre, der man liksom så han i flere settinger med vogn, babybøker, babyklær osv. Kult, men vi får det ikke til. Så nå vet jeg ikke... Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 9. august 2014 #1342 Del Skrevet 9. august 2014 Handler det bare om ham? Det virker nesten sånn... ("Ham i ulike settinger...") Kan ikke hjelpe med kreative annonseringsmetoder, vi sa aldri noe før babyen var født. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. august 2014 #1343 Del Skrevet 9. august 2014 Tullemann! Håper han jogger av seg litt surt humør og får ut fingern med annonsering siden dere hadde avtalt det. Og som Nesevisa så må jeg spørre om det bare skulle handle om ham? Da synes jeg bildet med skoene er mye bedre Det handler jo om deg også, er du som produserer mennesket her. Jeg skrev bare "xx uker", slang på et hjerte og litt kliss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. august 2014 Forfatter #1344 Del Skrevet 9. august 2014 Handler det bare om ham? Det virker nesten sånn... ("Ham i ulike settinger...") Kan ikke hjelpe med kreative annonseringsmetoder, vi sa aldri noe før babyen var født. Avogtil så gjør det visst det. Han kom med en halvveis unnskyldning nå, og lovte at vi skulle gjøre det i morgen. Det er jo ikke liv og død, men en avtale er jo en avtale, og jeg hadde gleda meg veldig. Nå har han fått ansvaret for å finne på noe, så da melder jeg meg ut av det der.. Det har vi også lurt litt på, men gah, jeg elsker oppmerksomhet! Tullemann! Håper han jogger av seg litt surt humør og får ut fingern med annonsering siden dere hadde avtalt det. Og som Nesevisa så må jeg spørre om det bare skulle handle om ham? Da synes jeg bildet med skoene er mye bedre Det handler jo om deg også, er du som produserer mennesket her. Jeg skrev bare "xx uker", slang på et hjerte og litt kliss Han var ikke så sur da han kom hjem heldigvis! Som du ser jeg svarte nesevisa over her. Jeg er fan av bildet med skoene, det er jo enkelt, koselig og bare.. åååh Men mrdior sier det er for kleint og vanlig.. oh well Hehe, det er jo også en måte! En status er kanskje det aller enkleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. august 2014 #1345 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg la ut et bilde av babyteppet jeg heklet når jeg var ca 30 uker på vei Skrev "halvveis <3" en gang tidligere og fikk EN liker fra ei venninne som visste ta jeg var gravid Trur ikke at samboer skrev noe før mini var født. Sendte mms til søstra mi og brodern med bilde av en bolle i ovnen og at den var ferdigstekt i oktober. Du får spørre mrDior om han vil legge ut et slikt bilde av seg selv http://www.dailymail.co.uk/news/article-2713867/Mans-pregnant-wife-refused.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2014 #1346 Del Skrevet 9. august 2014 Vi gjorde sånn med sko. Eller: siden vi er arkeologer begge to så hadde vi ett par arbeidsstøvler i damestørrelse og en spade på én side, ett par arbeidsstøvler i mannestørrelae og en graveskje (sånn spesialverktøysak, ser ut som sånn de bruker når de murer) på den andre siden. Og et par bittesmå gummistøvler og en sandkassespade i midten. Det var innmari morsomt å gjøre det på den måten. Fikk masse respons, og det var så utrolig koselig å se hvor mange som ble glade på våre vegne! Så anbefaler det i grunn, men pass og på at det ikke blir en "du greie" dere imellom, det tar vekk litt av moroa. Dette høres ut som en typisk kompromisse- og kommunisere-sak. Du vil helst fortelle så fort som mulig, han virket ganske opptatt av måten det gjøres på. Dere må bare finne et hvordan og et når som er realistisk (!) og som begge kan leve med - og så følge det. Han kan jo ikke bare avtale noe med deg, så endre mening og ikke en gang følge opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. august 2014 #1347 Del Skrevet 10. august 2014 Han var ikke så sur da han kom hjem heldigvis! Som du ser jeg svarte nesevisa over her. Jeg er fan av bildet med skoene, det er jo enkelt, koselig og bare.. åååh Men mrdior sier det er for kleint og vanlig.. oh well Hehe, det er jo også en måte! En status er kanskje det aller enkleste Er det noe som er kleint og vanlig så er det måten jeg gjorde det på Alt må jo ikke være så svært, det er jo budskapet i seg selv i et sånt bilde eller status som folk legger merke til. Stemmer for skobilde, evt bilde av pusi oppi vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. august 2014 #1348 Del Skrevet 10. august 2014 Vi har også snakket om hvordan vi skal dele nyheten på facebook. Skobilde har vi også vært inne på. Vi vil dele nyheten med de nærmeste vennene våre og resten av familien før vi deler den på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. august 2014 #1349 Del Skrevet 10. august 2014 Er det noe som er kleint og vanlig så er det måten jeg gjorde det på Alt må jo ikke være så svært, det er jo budskapet i seg selv i et sånt bilde eller status som folk legger merke til. Stemmer for skobilde, evt bilde av pusi oppi vogna Pusi oppi vogna var jo et supertips! Kanskje tilogmed legge over et teppe, hvis hun godtar det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1350 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg la ut et bilde av babyteppet jeg heklet når jeg var ca 30 uker på vei Skrev "halvveis <3" en gang tidligere og fikk EN liker fra ei venninne som visste ta jeg var gravid Trur ikke at samboer skrev noe før mini var født. Sendte mms til søstra mi og brodern med bilde av en bolle i ovnen og at den var ferdigstekt i oktober. Du får spørre mrDior om han vil legge ut et slikt bilde av seg selv http://www.dailymail.co.uk/news/article-2713867/Mans-pregnant-wife-refused.html Hahhaha, han sa blankt nei til de bildene der, tro meg, jeg har spurt Vi gjorde sånn med sko. Eller: siden vi er arkeologer begge to så hadde vi ett par arbeidsstøvler i damestørrelse og en spade på én side, ett par arbeidsstøvler i mannestørrelae og en graveskje (sånn spesialverktøysak, ser ut som sånn de bruker når de murer) på den andre siden. Og et par bittesmå gummistøvler og en sandkassespade i midten. Det var innmari morsomt å gjøre det på den måten. Fikk masse respons, og det var så utrolig koselig å se hvor mange som ble glade på våre vegne! Så anbefaler det i grunn, men pass og på at det ikke blir en "du greie" dere imellom, det tar vekk litt av moroa. Dette høres ut som en typisk kompromisse- og kommunisere-sak. Du vil helst fortelle så fort som mulig, han virket ganske opptatt av måten det gjøres på. Dere må bare finne et hvordan og et når som er realistisk (!) og som begge kan leve med - og så følge det. Han kan jo ikke bare avtale noe med deg, så endre mening og ikke en gang følge opp! Æææh, så spennende!! Og så utrolig morsomt at dere fikk til å gjøre det så gjennomført Her jobber jeg i butikk og han på kontor, så det er ikke så mye morsomt å få ut av det Jeg var veldig skuffa over han i går, og utrolig lei meg. Men nå har han visst en ny ide, så kanskje det blir annonsering i dag! Er det noe som er kleint og vanlig så er det måten jeg gjorde det på Alt må jo ikke være så svært, det er jo budskapet i seg selv i et sånt bilde eller status som folk legger merke til. Stemmer for skobilde, evt bilde av pusi oppi vogna Vi har også snakket om hvordan vi skal dele nyheten på facebook. Skobilde har vi også vært inne på. Vi vil dele nyheten med de nærmeste vennene våre og resten av familien før vi deler den på facebook. Vi har jo delt med alle som "skal" vite det nå, så nå vil jeg ha det uuuut og offentlig! Pusi oppi vogna var jo et supertips! Kanskje tilogmed legge over et teppe, hvis hun godtar det? Altså, Spiremor og Favole.. har dere katt? Nei? For vet dere hva? En katt, iallefall ikke vår, ville aaaaldri ha ligget i ro i vogna, ei hatt teppe på seg! Prøv å sett en katt på sofaen og si "nå skal vi ta et pent bilde av deg der du sitter i ro"... Altså.. nei, det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. august 2014 #1351 Del Skrevet 10. august 2014 Den ene katta vår hadde glatt ligget oppi ei vogn Men pledd? Glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 10. august 2014 #1352 Del Skrevet 10. august 2014 Du må friste katten til å sove i vogna, og når den har sovna slenger du fort et teppe over og knipser noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1353 Del Skrevet 10. august 2014 Den ene katta vår hadde glatt ligget oppi ei vogn Men pledd? Glem det! Haahaa, ikke vår Hun ligger ofte under pledd da! Du må friste katten til å sove i vogna, og når den har sovna slenger du fort et teppe over og knipser noen bilder Men det er kanskje like greit å ikke lære katten å ligge i vogna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 10. august 2014 #1354 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Haahaa, ikke vår Hun ligger ofte under pledd da! Men det er kanskje like greit å ikke lære katten å ligge i vogna? Haha, ja det er vel forsåvidt sant, men alt for Facebook! Endret 10. august 2014 av QueenAwesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 10. august 2014 #1355 Del Skrevet 10. august 2014 Katten vår er også sånn at han skal prøveligge alt nytt i huset, så hadde han sett vogna for første gang hadde det vært null problem. Har feks et bilde der han prøveligger lekegymmen... Håper uansett det blir nyhetsdeling idag, trenger jo ikke gjøre så store greiene ut av det, synes både tskjorte og sko høres greit ut jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. august 2014 #1356 Del Skrevet 10. august 2014 Ei venne valgte den der "føler seg.." funksjonen og det ble "føler seg gravid", enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1357 Del Skrevet 10. august 2014 Nå har vi annonsert, løp og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. august 2014 #1358 Del Skrevet 10. august 2014 Sier det her og: Konge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2014 #1359 Del Skrevet 10. august 2014 Herlig annonsering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. august 2014 #1360 Del Skrevet 10. august 2014 Æh, vil også se! Legg ut på insta davel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg