missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #561 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, la oss det. Hvis du gjør det føler jeg at jeg MÅ også. Kanke backe ut, da!! STEMMER, da skal jeg sjekke ut det.. Imorgen. Jeg må være flink nå som alt må være klart til før november. Helst flesteparten av julegavene også. HURRA, jo lenger, jo bedre :) :) Dette lover skikkelig, skikkelig bra (men nå skal jeg legge meg snart, så nattiiiiiii ) HAha, håper for gudssklyd at mennene våre ikke leser her inne nå... Lurt å være ferdig!!! Hurrahurra! God natt Det hørtes spennende ut! Lurer på om det er godt Skal mannen være med på UL på torsdag? Det var... snodig Jepp, det skal han. Han vil selv så 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. juli 2014 #562 Del Skrevet 4. juli 2014 Hipp hurra for 10 uker!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. juli 2014 #563 Del Skrevet 4. juli 2014 Har vært på damenes aften på kinoen, etterfulgt av en tur på Bjørk. Drakk noe veldig godt øl der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. juli 2014 #564 Del Skrevet 5. juli 2014 10 uker alt! Hurra! Skjønner ikke hva dere mener med sprø graviddrømmer forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. juli 2014 #565 Del Skrevet 5. juli 2014 Gubben la seg tidlig etter vi hadde sett en dårlig film, jeg så Call the midwife, sett det? I dag må man ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. juli 2014 #566 Del Skrevet 5. juli 2014 Grapefrukt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 5. juli 2014 #567 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei, de er duster... HEY, nå kan jeg klage på naboene mine :hoppe: Naboene på siden av oss røyker hele tida! Og da mener jeg hele tida!!! Kan ikke ha vinduene åpne her, for da stinker det røyk her. Våkner av røykstank hver morgen, da de gjerne står på plenen foran leiligheta vår og koser seg med de 40 morrarøykene de må ha Ene naboen vår røyker også. Stort sett hører vi lighteren hennes sånn at vi rekker å lukke døra før det stinker røyk i hele stua. Det vittig er at hun klager på at det lukter så fælt av matlaginga til andre naboen. Da slet jeg med å ikke si noe for 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juli 2014 #568 Del Skrevet 5. juli 2014 Woho, du bærer nå et foster, ikke embryo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 6. juli 2014 #569 Del Skrevet 6. juli 2014 Usj, plagsomme naboer er ikke noe kult. Dere blir boende i samme leilighet etter at baby er født? Håpe dere slipper røyklukt der som baby skal sove. Er du redd for hvordan Pusien din skal reagere? Jeg tror katta mi tar det fint, er litt mer redd for bikkja... Redd hunden skal bli litt sjalu, det er litt mammadalt av en hund, men har aldri opptrådt truende eller vist eierskap ovenfor meg eller noe, bare sitter helst ved siden av meg, ligger på beina mine i sofaen, kommer til meg for å tigge mat/tur ut... Det bekymrer meg litt. Akk, disse dyra og disse kommende ungene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #570 Del Skrevet 6. juli 2014 Hipp hurra for 10 uker!!! :strix: Har vært på damenes aften på kinoen, etterfulgt av en tur på Bjørk. Drakk noe veldig godt øl der Uhh, hvorfor får jeg aldri med meg sånne ting!?!? Åååh, Bjørk.. må snart dit og spise papardelle! 10 uker alt! Hurra! Skjønner ikke hva dere mener med sprø graviddrømmer forøvrig ALT?! Helåå, går så sakte Hahaha, disse drømmene er sinnsyke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. juli 2014 #571 Del Skrevet 6. juli 2014 Uhh, hvorfor får jeg aldri med meg sånne ting!?!? Åååh, Bjørk.. må snart dit og spise papardelle! ALT?! Helåå, går så sakte Hahaha, disse drømmene er sinnsyke.. Fordi jeg vet ikke, vi så walking on sunshine. Er en sånn ny musikal. Ååååå Kronenbourg Blanc for et godt og lett drikkende øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #572 Del Skrevet 6. juli 2014 Gubben la seg tidlig etter vi hadde sett en dårlig film, jeg så Call the midwife, sett det? I dag må man ut Vaaarmte... Ja, har sett det! Har enda ikke bestemt meg om jeg liker det... : p Grapefrukt i magen ja, ingen appelsin lenger! Ene naboen vår røyker også. Stort sett hører vi lighteren hennes sånn at vi rekker å lukke døra før det stinker røyk i hele stua. Det vittig er at hun klager på at det lukter så fælt av matlaginga til andre naboen. Da slet jeg med å ikke si noe for 10 uker!! Så heldig du er som rekker det!! Det gjør nemlig ikke vi Woho, du bærer nå et foster, ikke embryo Wæææ, tenk! Usj, plagsomme naboer er ikke noe kult. Dere blir boende i samme leilighet etter at baby er født? Håpe dere slipper røyklukt der som baby skal sove. Er du redd for hvordan Pusien din skal reagere? Jeg tror katta mi tar det fint, er litt mer redd for bikkja... Redd hunden skal bli litt sjalu, det er litt mammadalt av en hund, men har aldri opptrådt truende eller vist eierskap ovenfor meg eller noe, bare sitter helst ved siden av meg, ligger på beina mine i sofaen, kommer til meg for å tigge mat/tur ut... Det bekymrer meg litt. Akk, disse dyra og disse kommende ungene! Nei, det er noe dritt. Ja, desverre.. Men vi får jo barn om vinteren og slipper kanskje å lufte så mye, og etter sommeren skal bebi på eget rom, og det er på andre siden av leiligheten og ikke mot røyklukten! Hurra! Hehehe.. JA, er veldig spent. Tipper hun blir dritsjalu Hun er nemlig mammadalt... Hehehe.. Men hunder pleier jo som regel å ta det litt bedre, har jeg hørt? Satser på at det ikke er noe problem, for verken meg eller deg ------- Idag har det vært supervarmt her! Vi smelta nesten bort og ble med en kompis på båttur og var ute i fem timer! Så jeg er kjempesolbrent på ryggen. Vi fikk kattfisk og kokte fisk så pusi fikk seg deilig middag. Selv har vi spist pizza. Nå skal jeg bare se ferdig FRIENDS-episoden også skal vi legge oss... Sikkert ikke så lett i 22 grader... og du, studenten!!!! Vi har spilt ludo 3 ganger denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #573 Del Skrevet 6. juli 2014 Fordi jeg vet ikke, vi så walking on sunshine. Er en sånn ny musikal. Ååååå Kronenbourg Blanc for et godt og lett drikkende øl Høres jo kjempekoselig ut Kronenbuourg er namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 7. juli 2014 21 grader.... varmt! Får overhodet ikke sove i denne varmen! Alt av vinduer står på vidt gap, men det hjelper ikke. Har tatt dynene ut av trekkene og bruker kun trekkene, men det er fortsatt grufult varmt her... Ugh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. juli 2014 #575 Del Skrevet 7. juli 2014 her også! Helt håpløst om natten!!!!!! Arg. Sovnet kanskje kl 04, og våknet igjen kl 06. passer kjempebra nå som bonusjenta kommer på ferie og det blir lite søvn fra før (vi sto opp kl tre for å lage mat.......... så trøtte var vi) ps. vi var flinke og omsider fikk tatt en runde ludo i natt når vi allikevel var våkne. det var jammen på tide etter ørkentider de siste ukene. skjønner ikke hva vi har venta på. det var da null stress nå blir det vel flere uker til neste gang uansett, hahaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juli 2014 #576 Del Skrevet 7. juli 2014 Ja det var helt grusomt å sove i natt! På morgenen begynte det å blåse litt da, og det var sååå deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #577 Del Skrevet 7. juli 2014 her også! Helt håpløst om natten!!!!!! Arg. Sovnet kanskje kl 04, og våknet igjen kl 06. passer kjempebra nå som bonusjenta kommer på ferie og det blir lite søvn fra før (vi sto opp kl tre for å lage mat.......... så trøtte var vi) ps. vi var flinke og omsider fikk tatt en runde ludo i natt når vi allikevel var våkne. det var jammen på tide etter ørkentider de siste ukene. skjønner ikke hva vi har venta på. det var da null stress nå blir det vel flere uker til neste gang uansett, hahaa.... Haha, dere stod opp faktisk! Jeg prøvde stua litt men det gikk heller ikke... tror jeg sovna halv fem eller noe.. FLINKE dere er som har tatt opp ludospillingen! Awesome Ja det var helt grusomt å sove i natt! På morgenen begynte det å blåse litt da, og det var sååå deilig! Det blåser MASSE nå og det er så deeeeilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. juli 2014 #578 Del Skrevet 7. juli 2014 Det blåser ikke her inne, fordi nordavinden ikke tar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #579 Del Skrevet 7. juli 2014 Første dag på jobb etter sykemeldinga gikk bare fint. Veeeeeldig varmt da! Sjuukt at ikke vifta tok engang, ble bare varm luft som blåste rundt I kveld har mannen vært flink, tror han iallefall... Han aviser fryseren. Uten å gi beskjed til meg. Måtte jo plutselig spise pinne-is her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. juli 2014 #580 Del Skrevet 7. juli 2014 Første dag på jobb etter sykemeldinga gikk bare fint. Veeeeeldig varmt da! Sjuukt at ikke vifta tok engang, ble bare varm luft som blåste rundt I kveld har mannen vært flink, tror han iallefall... Han aviser fryseren. Uten å gi beskjed til meg. Måtte jo plutselig spise pinne-is her! Sikker på at dere hadde skrudd av gulvvarmen i butikken? hæhæhæ. Teit mrdior, men da fikk du Unnskyldning til å spise maaasse iiiis Og gjett om vi to skal spise is i London a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg