LempikasPromise Skrevet 3. juli 2014 #521 Del Skrevet 3. juli 2014 Jamen det er jo ei jente på tickeren din Haha! Unnskyld, jeg er sjukt dårlig på å følge med Men fint å høre at det ikke bare er slit Haha, tickeren er litt misvisende, jeg gir deg den, og det er ikke så greit å følge med på alle heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 3. juli 2014 #522 Del Skrevet 3. juli 2014 Måtte inn her å snike litt Visste du hadde skrevet i bryllupsdagboka mi tidligere, og måtte bare inn å gratulere deg så masse med en liten spire i magen Ble utrolig glad på dine vegne!! (Har tidligere lest litt i prøvedagboka di) Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #523 Del Skrevet 3. juli 2014 Haha, tickeren er litt misvisende, jeg gir deg den, og det er ikke så greit å følge med på alle heller Hehehe, littegrann! Det er sååå mange som nettopp har fått barn her inne, så jeg er helt i villse! Måtte inn her å snike litt Visste du hadde skrevet i bryllupsdagboka mi tidligere, og måtte bare inn å gratulere deg så masse med en liten spire i magen Ble utrolig glad på dine vegne!! (Har tidligere lest litt i prøvedagboka di) Hvordan er formen om dagen? Ja, har jo fulgt med deg! Tusen takk for det Formen er stigende, men har vært ganske dårlig i noen uker. Er deilig å ikke føle seg totalt fyllesyk hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. juli 2014 #524 Del Skrevet 3. juli 2014 Trur de fleste er nervøs og spent på ul, men for de aller fleste går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. juli 2014 #525 Del Skrevet 3. juli 2014 Men da er det jo rett rundt hjørnet, da. Er så spent, håper vi får se bildene. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #526 Del Skrevet 3. juli 2014 Trur de fleste er nervøs og spent på ul, men for de aller fleste går det bra Er jo straks 10 uker og har ikke blødd noe siden første dagen jeg testa positivt (og det var etter ludo!!!) så satser på at alt er i orden Men da er det jo rett rundt hjørnet, da. Er så spent, håper vi får se bildene. =D Klart dere skal få bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juli 2014 #527 Del Skrevet 3. juli 2014 Så stas mef UL snart!! Det er en skikkelig rar følelse å ligge der og se den lille babyen på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #528 Del Skrevet 3. juli 2014 Så stas mef UL snart!! Det er en skikkelig rar følelse å ligge der og se den lille babyen på skjermen. Under en uke igjen nå, ja Er skikkelig spent. Kommer ikke til å få sove naa før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. juli 2014 #529 Del Skrevet 4. juli 2014 yeeeeey ultralyd! Kommer til å gå så bra så! ikke så lenge til 12 uker heller! jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #530 Del Skrevet 4. juli 2014 mareritt nr 2 i denne graviditeten!! Jeg er gravid, men ikke med mrdior, vi kjenner ikke hverandre engang. Barnefar er et one night stand, men han er en diffus kompis av meg. Jeg føder barnet, og plutselig er det bestemt at han får foreldreretten for foreldrene hans skal hjelpe han! Jeg får ikke se barnet mitt! Så jeg oppsøker han hjemme og moren hans nekter å slippe meg inn, men jeg kommer meg inn til slutt. I vuggen i stua ligger verdens fineste lille jente og sover. Jeg sier til henne "kom til mamma" og løfter henne opp. Da sier moren til gutten "du har født henne, men det betyr ikke at du er moren hennes". Jeg ble jaget ut derfra, uten babyen min!!! Jeg våkna nå nettopp (var først oppe en tur før 11 men måtte legge meg igjen) og jeg er så redd for at noen skal ta babyen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #531 Del Skrevet 4. juli 2014 yeeeeey ultralyd! Kommer til å gå så bra så! ikke så lenge til 12 uker heller! jippi! Hehehe, håper det går fint Er to uker i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. juli 2014 #532 Del Skrevet 4. juli 2014 Huff, for noen rare drømmer du har. Når man våkner opp forstår man jo at det ikke kan stemme, men det er ille der og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2014 #533 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvis det er noen trøst så er slike drømmer veldig vanlig når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 4. juli 2014 #534 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde de SYKESTE drømmen når jeg var gravid. Angrer på at jeg ikke skrev de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 4. juli 2014 Huff, for noen rare drømmer du har. Når man våkner opp forstår man jo at det ikke kan stemme, men det er ille der og da... Haha, ja, den var helt syyyyk!!! Har kommet meg over det nå da... Hvis det er noen trøst så er slike drømmer veldig vanlig når man er gravid. Hehee, trøøøst? Neeei, da får jeg bare flere Jeg hadde de SYKESTE drømmen når jeg var gravid. Angrer på at jeg ikke skrev de ned. Hahaha, kanskje jeg må skrive ned alle sammen? Kan jo gis ut som bok og folk vil stemple meg som GAL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. juli 2014 #536 Del Skrevet 4. juli 2014 Husk at noen blør uten at det er noe galt, slimhinnene der nede er ekstra sårbare som gravid. Så om du blør senere så kan det bety ingenting Jeg blødde en gang om det var sent, over uke 30. Grusom drøm Mine graviddrømmer var science fiction i space eller nyfødt med laaaangt hår. Kreepy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 4. juli 2014 Husk at noen blør uten at det er noe galt, slimhinnene der nede er ekstra sårbare som gravid. Så om du blør senere så kan det bety ingenting Jeg blødde en gang om det var sent, over uke 30. Grusom drøm Mine graviddrømmer var science fiction i space eller nyfødt med laaaangt hår. Kreepy! Har ikke blødd siden 6+3, så går utifra at det går bra. Men takk for info, er greit å vite om hva som er normalt Ja, fifæn. Håper jeg slipper drømmer av de kalibrene du har! Blir jo skremt bare av å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. juli 2014 #538 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg måtte forresten slutte å bruke tanntråd som gravid fordi jeg bare fossblødde, men det er ikke lik skummelt som å blø der nede. kan gjøre at man blør som gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #539 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg måtte forresten slutte å bruke tanntråd som gravid fordi jeg bare fossblødde, men det er ikke lik skummelt som å blø der nede. kan gjøre at man blør som gravid Jeg blør når jeg pusser tenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. juli 2014 #540 Del Skrevet 4. juli 2014 (Klarte å slette noe av siteringskoden og gidder ikke ordne opp hehe) Og det er ikke farlig så om du blør der nede så er det ikke nødvendigvis farlig Hva gjør dere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg