Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Står at pga sykdom og omstruktureringer så tar de ikke i mot timebestillinger lenger, så regner med det betyr at de er nedlagt! Kjipe greier... Nei, tannlegen min har påpekt det flere ganger. Men det har gått greit siste året :) Har ikke noe i mot å spy, men det er slitsomt så mange ganger om dagen og i tillegg måtte være så kvalm! :P Åh, fylla ja... Jeg har så lyst på øl, tror jeg må kjøpe meg Aass uten :nigo:

Men omstrukturering betyr kanskje at de starter igjen senere ;) Men hjelper ikke deg nå :(

Så nettopp ei jeg kjenner annonsere på facebook at de skal ha baby i januar, da tenkte jeg på deg, ser ikke for meg at du annonserer det med det først. Ikke gjorde jeg det selv så tidlig :)

Bra det går bra da :) En iskald øl hadde vært godt ja :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men omstrukturering betyr kanskje at de starter igjen senere ;) Men hjelper ikke deg nå :(

Så nettopp ei jeg kjenner annonsere på facebook at de skal ha baby i januar, da tenkte jeg på deg, ser ikke for meg at du annonserer det med det først. Ikke gjorde jeg det selv så tidlig :)

Bra det går bra da :) En iskald øl hadde vært godt ja :ol:

Kaanskje? Vil helst ha før vi drar på ferie :ler: Neei, vi skal ikke annonsere før uke 16 eller 17 tenkte vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med i prøvedagboken din og gir meg nå til kjenne med et stort GRATULERER!

Takktakktakktakk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte, eh, jeg svarte deg litt lengre opp, bare sånn i tilfelle det drukna i andre innlegg og du ikke så det og tror at jeg er skikkelig uhøflig som ikke svarte deg på det du skrev her om dagen og sånn ... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoooda! Er 15 dager til tidlig UL, tiden går jo ikke fort her heller :ler: Hvor mange uker er du nå? Syns somregel at det stopper opp mellom uke 20 og 30. Iallefall sånn som jeg leser det i dagbøkene her :lol:

Jooooooda, det går fort :D du får finne noe å fylle dagene med! (Utenom å være kvalm) jeg har starta å male hele kjøkkenet og skal pusse opp både bord og stoler.. Anger litt, for nå har jeg ALT for mye gående på en gang :fnise:

21+4 er jeg nå! Synes jeg har vært det en evighet............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Hææææ, tuller du ellah??? :laugh: Syns tiden går dødssakte! 21,7% ferdig med svangerskapet..... tar jo en evighet det her :ler: Mannen ville kjøpe en sånn bamsedrakt de har på HM, men jeg tør ikke assa! Sikker på jeg får SA det sekundet jeg trekker kortet... blææh!!

Du var jo nettopp 4 uker jo! Jeg synes graviditeten din har gått kjempefort så langt. Neste gang jeg blinker er du over 12 uker :ler:

Hvordan føler du deg innerst inne? Forrige gang jeg var gravid visste jeg at det ikke kom til å gå bra, jeg ventet bare på å få sette i gang på nytt. Denne gangen har følt på meg at alt er i orden.. Dette ble rot :ler: Men når jeg ble gravid denne gangen visste jeg dypt inni meg at denne gangen går det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg hilse skikkelig neste gang! :nigo:

Og æh, takk! Føler meg noe ufresh for tida, så jeg suger alt sånt til meg :ler:

Og med fare for å gå helt kommentarfelt-under-fjortisselfie på deg; du og! Årtli' fin, er du! Og så strååler du så fint, må være kvalmen som gjør det. ;)

Det blir bræ!! :hoppe: Hehe, du er langt fra ufresh da! Synes du så veldig fresh ut! Hahaha, kommentarfelt-fjortis :ler: Garantert kvalmen... Håret mit var såååå fint på morran, men etter to runder på badet for å spy så datt det liksom ned..... hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooooooda, det går fort :D du får finne noe å fylle dagene med! (Utenom å være kvalm) jeg har starta å male hele kjøkkenet og skal pusse opp både bord og stoler.. Anger litt, for nå har jeg ALT for mye gående på en gang :fnise:

21+4 er jeg nå! Synes jeg har vært det en evighet............

Ja, nå har jeg snart sett hele Himmelblå.. :sjenert: Vi fikk fire kjøkkenstoler av svigermor som jeg skal male en vakker dag! Også burde jeg male strøk tre på den romdeleren jeg malte her i vinter.... Mye å gjøre, men så lite ork og lyst.

21+4! Da er du jo over halvveis! Tenk så sjuuukt!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg må ha den tickeren du har neste gang jeg er gravid ;) God natta!

Hehe, ja, den er morsom!!! Natta, eller... god morgen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var jo nettopp 4 uker jo! Jeg synes graviditeten din har gått kjempefort så langt. Neste gang jeg blinker er du over 12 uker :ler:

Hvordan føler du deg innerst inne? Forrige gang jeg var gravid visste jeg at det ikke kom til å gå bra, jeg ventet bare på å få sette i gang på nytt. Denne gangen har følt på meg at alt er i orden.. Dette ble rot :ler: Men når jeg ble gravid denne gangen visste jeg dypt inni meg at denne gangen går det bra :)

Så bra at dere andre synes det går fort! Hahaha, mannen syns også det går fort :ler:

Jeg vet ikke helt. Føler at det går bra den ene dagen, og den andre dagen drømmer jeg at testene mine er negative. Meeen, er jo straks 9 uker, så det buuurde jo gå braa... meeeeen, det er ikke trygt enda. Blir vel aldri trygt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 % sjanse for SA etter uke 9. Forsvinnende liten med andre ord. :)

Men jeg er sikkert så spesiell at jeg havner innenfor der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er sikkert så spesiell at jeg havner innenfor der ;)

Sånn må du ikke tenke! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn må du ikke tenke! :):klemmer:

Neei, jeg veeet... men det er skikkelig vanskelig :sjenert: Skjønner liksom ikke hvorfor det skulle gå bra denne gangen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, jeg veeet... men det er skikkelig vanskelig :sjenert: Skjønner liksom ikke hvorfor det skulle gå bra denne gangen... :roll:

Ser den. Jeg går også rundt og tenker at "nei det kommer nok ikke til å gå", men prøver å ikke tenke så veldig mye på det, for det er så slitsomt. Nå har jeg begynt å bekymre meg over at testene ikke har blitt like sterk som kontrollstreken enda. Føler kanskje at de burde vært det til nå. :sjenert: Men det er vel forskjellig hvor sterke tester man får helt i starten. :)

Jeg tror det blir å gå bra for deg i alle fall, som snart er ni uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den. Jeg går også rundt og tenker at "nei det kommer nok ikke til å gå", men prøver å ikke tenke så veldig mye på det, for det er så slitsomt. Nå har jeg begynt å bekymre meg over at testene ikke har blitt like sterk som kontrollstreken enda. Føler kanskje at de burde vært det til nå. :sjenert: Men det er vel forskjellig hvor sterke tester man får helt i starten. :)

Jeg tror det blir å gå bra for deg i alle fall, som snart er ni uker. :)

Tenke positivt!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...