123sport Skrevet 9. juni 2014 #1 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei! Jeg bare lurte på hvordan man får greie på når KG-festene finner sted? Og eventuelt hvor lenge det er til neste fest/arrangement - om det er fastsatt en tid enda? Hadde vært gøy å møte alle her=) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 9. juni 2014 #2 Del Skrevet 9. juni 2014 Finnes det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. juni 2014 #3 Del Skrevet 9. juni 2014 Enten så blir de planlagt her, på Personlige meldinger, eller så planlegges det privat på facebook (da av folk som har møttes før). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #4 Del Skrevet 10. juni 2014 I gamle dager var det fester der hvem som helst kunne komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 10. juni 2014 #5 Del Skrevet 10. juni 2014 bare å gå etter lyden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. juni 2014 #6 Del Skrevet 10. juni 2014 Tror mange ble lei av å opprette tråder, reservere bord osv og så dukket det bare opp den samme gjengen uansett, selv om flere hadde vist interesse. Så det er jo bare å dra i gang noe igjen og håpe på at folk kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. juni 2014 #7 Del Skrevet 15. juni 2014 Tror mange ble lei av å opprette tråder, reservere bord osv og så dukket det bare opp den samme gjengen uansett, selv om flere hadde vist interesse. Så det er jo bare å dra i gang noe igjen og håpe på at folk kommer Sånn sett er det kanskje tryggere å avtale å grille i en park e.l., så slipper man å bli tre stykker ved et bord reservert for 15. Jeg synes det hadde vært moro med et treff hvor flere av de aktive her inne kom, så hvis noen planlegger noe sånt er det ikke utenkelig at jeg hadde blitt med, sett at datoen passet så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likeabutterfly Skrevet 15. juni 2014 #8 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Sånn sett er det kanskje tryggere å avtale å grille i en park e.l., så slipper man å bli tre stykker ved et bord reservert for 15. Jeg synes det hadde vært moro med et treff hvor flere av de aktive her inne kom, så hvis noen planlegger noe sånt er det ikke utenkelig at jeg hadde blitt med, sett at datoen passet så klart . Endret 15. juni 2014 av likeabutterfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 15. juni 2014 #9 Del Skrevet 15. juni 2014 De jeg har truffet herfra har vært veldig koselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. juni 2014 #10 Del Skrevet 15. juni 2014 De jeg har truffet herfra har vært veldig koselige. Litt sånn apropos, vi har nesten møttes en gang. Så deg tidligere i år da jeg var ute på dagtid med noen venninner, men vi var akkurat litt for langt unna hverandre til at det ble naturlig å gå bort for å hilse, også vet jeg ikke om du hadde visst hvem jeg var — men jeg dro tydelig kjensel på deg fra alle bildene i bildetråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 15. juni 2014 #11 Del Skrevet 15. juni 2014 Litt sånn apropos, vi har nesten møttes en gang. Så deg tidligere i år da jeg var ute på dagtid med noen venninner, men vi var akkurat litt for langt unna hverandre til at det ble naturlig å gå bort for å hilse, også vet jeg ikke om du hadde visst hvem jeg var — men jeg dro tydelig kjensel på deg fra alle bildene i bildetråden det hender rett som det er at folk kommer bort til meg og kjenner meg igjen fra bilder her fra KG og andre fora. Hadde vært koselig om du hadde sagt hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2014 #12 Del Skrevet 25. juni 2014 det hender rett som det er at folk kommer bort til meg og kjenner meg igjen fra bilder her fra KG og andre fora. Hadde vært koselig om du hadde sagt hei. du ser ganske skummel ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 25. juni 2014 #13 Del Skrevet 25. juni 2014 du ser ganske skummel ut på bildet Heh, ja, tenkte det samme når jeg så bildet! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 25. juni 2014 #14 Del Skrevet 25. juni 2014 Hadde vært gøy med KG-fest. Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2014 #15 Del Skrevet 25. juni 2014 Heh, ja, tenkte det samme når jeg så bildet! Haha! du ser ganske skummel ut på bildet jeg ser ikke så skummelt ut egentlig, altså. Bilde 1 og bilde 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 25. juni 2014 #16 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Padawan både ser og er veldig koselig! Endret 25. juni 2014 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2014 #17 Del Skrevet 25. juni 2014 ser ut som en kosebamse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 25. juni 2014 #18 Del Skrevet 25. juni 2014 jeg ser ikke så skummelt ut egentlig, altså. Bilde 1 og bilde 2. Da burde du heller ha bilde av deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå