Gå til innhold

Er det normalt å se slik ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er vel det mest normale bildet jeg har sett av Elise, hun har sminket litt under øynene ser jeg, men ellers er det vel ikke noe å rope ut for? Hun har da postet mye mer ekstreme bilder tidligere :)

Det sier vel i grunnen alt. Bildet er sterkt redigert og hvis man ikke ser det er man enten sterkt svaksynt eller har null peiling på fotoredigering. Eventuelt begge deler. Bloggeren selv må enten være stokk dum eller så gjør hun seg mest mulig ekstrem for å skape blest om bloggen sin. Ingen kan i fullt alvor påstå at de ser sånn ut til vanlig, det blir bare for dumt. Man trenger ikke ha fiklet så veldig mye med photoshop for å kjenne igjen de dårlige triksene.

Anonymous poster hash: e95d3...828

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke det at hun redigerer som plager meg her,men hvor dårlig hun er på det. var sånn her jeg hold på med når jeg var 13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Det er ikke "normalt", fordi det er redigert. Hun redigerte aldri bildene sine slik før, så forstår ikke hvorfor hun påstår at hun ikke redigerer dem nå heller. Alle kan jo se at bildene hennes er photoshoppet. Hun er jo såå nydelig i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den bloggen, trodde kanskje hun redigerte for å få et mer kunstnerisk uttrykk?

Det er jo en reiseblogg så kanskje hun blir lei av bilder av seg selv i alle mulige vinkler?



Anonymous poster hash: 8f09c...77a

Endret av pinar
Ryddet spekulasjoner- pinar, mod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der er helt vanvittig. Det er trist å se at hun driver på slik, og fornærmende at hun tror at leserne virkelig tror at hun ikke redigerer annet enn lys og kontraster. Samme med videoen hun la ut av seg selv for en stund siden og. Hun har helt vanvittig bra foto- og videoutstyr, som man kan se av de andre bildene og videoene hun poster fra turene sine, men når hun skulle filme seg selv ser det ut som hun har filmet seg selv med et mobilkamera fra 2006...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som ser så sinnsykt ut? Ved nærmere studie er det bare nakken hun har redigert litt.

Er det en ting som skremmer meg mer enn Livingdolls digitale malerier av noe som skal ligne et menneske, er det kommentarer som dine.

Jeg håper du tuller når du mener at bildet så godt som ikke er redigert. Hvis ikke tror jeg at jeg melder meg av internett, fordi noen mennesker har blitt hjernevasket og ser ikke forskjell på fantasi og virkelighet lenger. Det er himla skummelt!!

Anonymous poster hash: 6ac48...f80

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting som skremmer meg mer enn Livingdolls digitale malerier av noe som skal ligne et menneske, er det kommentarer som dine.

Jeg håper du tuller når du mener at bildet så godt som ikke er redigert. Hvis ikke tror jeg at jeg melder meg av internett, fordi noen mennesker har blitt hjernevasket og ser ikke forskjell på fantasi og virkelighet lenger. Det er himla skummelt!!

Anonymous poster hash: 6ac48...f80

Hjelpes. Dette bildet er forholdsvis normalt sammenlignet med eldre bilder på bloggen til Livingdoll. Sjekk det opp selv. Ellers vil jeg anbefale deg og flere her å jekke ned deres personvurderinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er nydelig jeg.. Men så har jeg en hang til det kunstneriske vakre. Trenger ikke være ekte, det er jo bare på lat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker PS til å redigere vekk poser under øynene. Andre bruker det til å redigere dem . Ja ja, hver sin lyst :)



Anonymous poster hash: 924fd...129
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen bruker PS til å redigere vekk poser under øynene. Andre bruker det til å redigere dem . Ja ja, hver sin lyst :)

Anonymous poster hash: 924fd...129

Hahaha, samme tenkte jeg :laugh:

Anonymous poster hash: 7558c...41e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet er langt unna de bildene du mener nesten ikke er redigert.

Jeg lurer på om ikke du misforstår meg litt? Det jeg har snakket om er at det finnes bilder på den bloggen som er mye mer redigert enn eksempelet til ts. Enormt mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men.. Det er jo ikke fint engang! Hun redigerer seg ikke finere eller vakrere eller til mer flatterende trekk. Og dere som sier hun ikke har redigert bildet er enten kjøpt og betalt eller i nær omgangskrets av henne. Hvis ikke fatter og begriper ikke jeg hva dere ser på som normalt her i verden.

Edit: Synes hun er dødsnydelig pen uredigert, for å ha det på det rene!

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som ser så sinnsykt ut? Ved nærmere studie er det bare nakken hun har redigert litt.

Tror nok hun har forminsket nesen litt, og forstørret både øyne og lepper, ved hjelp av Photoshop. Jeg vet at hun allerede har store lepper(Restylane) og liten nese, men ikke så ekstremt. Elise har et veldig spesielt utseende fra naturen sin side, men jeg husker hvordan hun så ut for flere år siden, og da var det ikke på langt nær så ekstremt.

Synes det er litt trist, hun er jo egentlig en pen jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket::overrasket:

Slik så hun ut i 2009 .

:klo:

Det var før hun fikk Photoshop og måtte bruke Microsoft Paint.

Anonymous poster hash: 924fd...129

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...