Gå til innhold

Er det normalt å se slik ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

typisk reptilianer.



Anonymous poster hash: fe814...78d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen! jeg skvatt skikkelig



Anonymous poster hash: 28a2a...c78
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun redigerer bildene sine til det ugjennkjennelige.



Anonymous poster hash: 76560...d59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo ikke mene det seriøst ?? hun må jo gjøre det for å få oppmerksomhet!! eller??? det er jo helt sinnykt



Anonymous poster hash: 28a2a...c78
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er redigert litt, så er det tilnærmet slik Livingdoll faktisk ser ut. Jeg er enig i at redigeringen er veldig i overkant noen ganger, men på dette bildet var hun ganske lik seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise Gabrielsen bak bloggen Livingdoll har siden 2009 blogget om mote og reise. Selv forklarer Gabrielsen at hun ikke benytter seg av mobilapper for å retusjere bilder, men at hun bruker et gratisprogram på nettet for å forbedre bildene hun deler med sine mange tusen lesere.

– Jeg retusjerer lyset og fargene i bildet med et gratisprogram. Jeg retusjerer også huden min, for eksempel ved å ta bort urenheter. Dessuten kan jeg også gjøre øynene klarere, sier Gabrielsen til minMote, og legger til

– På flere av bildene mine bruker jeg sirkellinser som gjør at øyene ser større ut.

http://www.minmote.no/#!/artikkel/22927553/norske-toppbloggere-retusjerer-bare-litt

Bare så det er sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leppene ser jo helt merkelige og falske ut :S



Anonymous poster hash: 28a2a...c78
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være i forbindelse med en spøk. Legg ut blogg innlegget?



Anonymous poster hash: bcdac...bd4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun ser så mye bedre ut på de bildene som ikke er redigerte - ihvertfall de man ikke kan se tydelig er redigert. Hun retusjerer huden alt for mye, og nesen ser kraftig forminsket ut. Vet at hun har liten nese, men med mindre hun har operert så er den ikke så liten. Ser bare rart ut! Syns det er helt greit at bloggere redigerer bildene sine, men hun gjør en åpenbart dårlig jobb når det ser så unaturlig ut.



Anonymous poster hash: 325c5...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel det mest normale bildet jeg har sett av Elise, hun har sminket litt under øynene ser jeg, men ellers er det vel ikke noe å rope ut for? Hun har da postet mye mer ekstreme bilder tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er vel det mest normale bildet jeg har sett av Elise, hun har sminket litt under øynene ser jeg, men ellers er det vel ikke noe å rope ut for? Hun har da postet mye mer ekstreme bilder tidligere :)

Det ser jo helt sinnsykt ut!!

Anonymous poster hash: 28a2a...c78

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo helt sinnsykt ut!!

Anonymous poster hash: 28a2a...c78

Hva som ser så sinnsykt ut? Ved nærmere studie er det bare nakken hun har redigert litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som ser så sinnsykt ut? Ved nærmere studie er det bare nakken hun har redigert litt.

Nesa, munnen, øyene, haka.. ja det meste egentlig... !

Anonymous poster hash: 28a2a...c78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...